Glave cilindara

Odaberite vozilo
Prikaz
Poredaj po
-25% NOVI DIO
PSA

Brtva glave motora ORIGINAL PSA 0209.EH

AF 0209.EH
$60.80 $81.07
-25% NOVI DIO
PSA

Brtva glave motora ORIGINAL PSA 0209.ET

AF 0209.ET
$72.35 $96.46
-35% NOVI DIO
RENAULT

Brtva glave motora ORIGINAL RENAULT 110442017R

AF 110442017R
$35.32 $54.33
-35% NOVI DIO
RENAULT

Brtva glave motora ORIGINAL RENAULT 110446505R

AF 110446505R
$30.04 $46.22
-35% NOVI DIO
RENAULT

Brtva glave motora ORIGINAL RENAULT 110447055R

AF 110447055R
$16.15 $24.85
-35% NOVI DIO
RENAULT

Brtva glave motora ORIGINAL RENAULT 110449283R

AF 110449283R
$79.72 $122.65
-35% NOVI DIO
RENAULT

Brtva glave motora ORIGINAL RENAULT 7701058029

AF 7701058029
$81.79 $125.84
-35% NOVI DIO
RENAULT

Brtva glave motora ORIGINAL RENAULT 8200406743

AF 8200406743
$51.09 $78.60
-35% NOVI DIO
RENAULT

Brtva glave motora ORIGINAL RENAULT 8200956481

AF 8200956481
$25.83 $39.74
-35% NOVI DIO
RENAULT

Set brtvi glave motora ORIGINAL RENAULT 101015474R

AF 101015474R
$207.83 $319.74
-35% NOVI DIO
RENAULT

Set brtvi glave motora ORIGINAL RENAULT 7701471278

AF 7701471278
$157.21 $241.86
-35% NOVI DIO
RENAULT

Set brtvi glave motora ORIGINAL RENAULT 7701471886

AF 7701471886
$106.99 $164.60

Glava motora se postavlja na vrh bloka motora preko cilindara. Šupljine na dnu glave iznad svakog cilindra tvore komore za izgaranje. Svi moderni motori su dizajnirani s glavom ventila, s usisnim i ispušnim ventilima koji se kreću gore i dolje u vodilicama, a glave ventila su naslonjene na sjedala ventila i zabrtvljavaju komore za izgaranje. Ulazi u glavu pružaju prolaze do ventila za smjesu zraka i goriva i ispuha. Uobičajene nedostatke glave cilindra uključuju istrošene vodilice, ventile, sjedala i opruge ventila koji mogu uzrokovati loše performanse, mrtvi cilindar uslijed izgaranog ventila ili izgaranja, rashladne tekućine i curenja ulja iz pukotina. Umjesto dugog vremena za porpavak i velikog računa za popravak, možete vratiti automobil brzo na cestu za manje novca sa NOVOM, RABLJENOM ili REPARIRANOM glavom cilindra. Naše glave su temeljno očišćene i pažljivo pregledane te ako je potrebno stavljaju se nove vodilice ventila, sjedala ventila i nove brtve ventila. Napuhana brtva glave može uzrokovati razne probleme, ovisno o mjestu propuštanja. Brtva koja je propustila između cilindara može uzrokovati gubitak kompresije. Propuštanje iz komore za izgaranje u prolaz rashladne tekućine može uzrokovati gubitak rashladne tekućine i pregrijavanje, dok curenje rashladne tekućine i prolaza ulja može rezultirati rashladnim sredstvom u ulju i u rashladnom sustavu. Kod bilo kojeg procesa skidanja i obrade glave motora potrebno je staviti novi dihtung glave. Mi vam možemo ponuditi brtve glave za sve tipove motra najpoznatijih svjetskih proizvođača. Da bi osigurali pravilno brtvljenje brtve glave, većina proizvođača određuje da se vijci za glavu ne mogu ponovno upotrebljavati. Svi motori opremljeni TTY vijcima za zatezanje glave. Za razliku od običnih vijaka koji se tijekom zatezanja protežu unutar raspona elastičnosti i vraćaju se na prvobitnu duljinu kada se otpuštaju, TTY vijci dizajnirani su tako da se mogu zatezati do točke popuštanja i ostat će izduženi. Ovo je dokazano da omogućuje ravnomjernije stezanje i bolje brtvilo za brtvu glave. S TTY vijcima zamjena vijaka glave potrebna je pri ponovnoj ugradnji glave cilindra, tako da na našim digitalnim policama imamo veliku zalihu tih vijaka.