Autodijelovi
-
(41054)Pokretanje i punjenje je sistem koji se sastoji od akumulatora,startera,alternatora,kabela,ožičenja i srodnih komponenti kao što su releji, selenoidi i regulatori napona. Akumulator pruža napajanje starteru i sistemu za paljenje. Starter okreće radilicu kako bi motor pokrenuo dovoljno kompresije kako bi se pokrenuo, a alternator punu akumulator i pali električne dijelove na vozilu dok motor radi. Remen od radilice pokreće alternator i koristi mehaničku energiju za stvaranje električne energije. Električna energija se proizvodi kad remen vrti rotor, stvarajući magnetsko polje koji uzrokuje napon u statoru. Alternatori proizvode AC struju, koja se ispravlja diodama i pretvara je u DC struju koja puni akumulator i napaja električni sustav. Izlaz napona mora biti pod kontrolom. Kod starijih vozila to je činjeno pomoću posebnog regulatora napona, no na većini današnjih vozila to čini ECM.
-
(136903)
Bez dijelova ovjesa , ne biste imali samo vožnju koja trese kosti već ne biste imali ni kontrolu nad vozilom. Gume bi odskakale kada bi udarile na prepreku, a gume koje nemaju doticaj sa podlogom ne mogu se ni kontrolirati. Dijelovi ovjesa se brinu da gume uvijek bubu u dodiru da podlogom radi upravljanja i kočenja. Svi dijelovi ovjesa imaju opruge za apsorpciju udara i amortizera za kontrolu djelovanja opruga. Sistem ovjesa možemo svrstati u dvije osnovne skupine a to je ovjes povezan sa krutom osovinom i neovisni ovjes.Ovjes povezan sa krutom osovinom se tako zove jer su kotači na oba dvije strane povezani sa krutom osovinom , tako da utjecaj na jedan kotač se prenosi i na drugi. Kod neovisnog ovjesa je to drugačije gdje svaki kotač radi za sebe i udar u jedan kotač nema utjecaja na ostale kotače. Neovisni ovjes koristi amortizere. Nosač amortizera je također bitan dio ovjesa. Postoji ovjes gdje su amortizer i opruga zasebno ili gdje amortizer i opruga čine cjelinu.Amortizeri se koriste uz vilice (ramena) ovjesa. Amortizeri i nosači amortizera su najčešće servisirani dijelovi ovjesa. Budući da se vremenom performanse pogoršavaju preporučuje se zamjena svakih 80 000 km. Ukoliko sami primjetie da se amortizeri čudno ponašaju onda je bolje zamijeniti i prije radi sigurnosti. Lisnate opruge su najstariji tip opruga. Te opruge mogu nostiti teška opterećenja, a kapacitet de može povećati dodavanjem listova na oprugi. Spiralne opruge danas su najčešći tip opruga. Puno ih je lakše prilagoditi za određenu vožnju ili rukovanje od lisnatih opruga što ih čini idealnim za vozila u kojim želimo postići dobre performanse.Torziona opruga je opruga koja se zakreće na kretanje kotača. Prednost torzionih šipki je da se mogu podestiti kako bi se postavila ispravna visina vozila. Zračne opruge zračnog ovjesa koriste kompimirani zrak kako bi se osigurala ugodna vožnja i niveliranje. Samonivelirajući senzori omogućuju postavljanje visine pomoću upravljačkog modula sustava za zračni ovjes. Kotači, opruge i amortizeri pričvšćeni su na vozilo s elementima ovjesa koji se zovu vilice (ramena). Vilice su općenito izrađene od olovnog čelika ili aluminija artikuliraju se pomoću selena i kugli.Vilice su obično jako čvrste i mijenjaju se samo u slučaju ako su savijene ili slomljene. Selene i kugle je moguće zamjeniti posebno u većini slučajeva.
-
(120560)Zbog kočionog sistema možete usporiti vaše vozilo i upotpunosti ga sigurno zaustaviti. U ovom sustavu trenje nastane pritiskom stacionarnih kočionih pločica ili pakni na kočione diskove ili kočione bubnjeve koji se okreću s kotačima i tako pretvaraju kinetičku energiju vozila u toplinu. Tekućina u hidrauličkom sistemu umnožava silu koja je nastala stiskanjem papučice kočnice kako bi pločice i pakne stisnule diskove i bubnjeve. Većina vozila danas imaju disk kočnice na sva četiri kotača i disk pločice dostupne u ne-azbest organskim, polu-metalnim i keramičkim formulacijama. Bez obzira na materijal kočionih pločica, kočioni diskovi se s vremenom istroše i potrebno ih je zamjeniti. Diskovi s vremenom postaju sve tanji i kada dođu do granice iskoristivosti potrebni ih je zamjeniti jer bi moglo doći do puknuća diska. Kočioni diskovi mogu biti ventilirajući ili jednodjelni. Hidraulički kočioni sistem uključuje glavni cilindar, kočione čeljusti, i kočione cilindre. To je sve međusobno povezano sa metalnim i gumenim cijevima. Glavni cilindar pretvara mehaničku snagu u hidraulički tlak pomoću klipova i brtvi u kućištu od aluminija sa plastičnim spremnikom tekućine na vrhu. Propuštanje u hidrauličkom sistemu može uzrokovati nisku pedalu i smanjiti kočenje. Glavni cilindar može imati propuštnje i unutar njega. Neispravne kočione čeljusti i cilindri kotača obično se vide ako propuštaju ulje. Svaki puta kada se radi servis kočionog sistema potrebno je pregledati sve komponente. Cijevi kočionog sistema mogu također biti problem ako dođe do oštećenja ili pucanja. Od izmjena kočionih pločica do ozbiljnih popravaka na kočionom sistemu mi imamo dijelove koji će vaš kočioni sustav držati u odličnom stanju. Pored osonovnog kočionog sustava , postoji mehanička kočnica ( ručna ) koja se primjenjuje za stražnje kočnice neovisno o hidrauličkom sustavu kako bi vozilo bilo stacionirano pri parkiranju. Današnja vozila većinom imaju elektroničku kočnicu. Današnja vozila imaju sustav protiv blokiranja kotača (ABS) koji regulira tlak tekućine na kotačima kako bi se izbjeglo proklizavanje i gubitak kontrole. Sustav uključuje upravljački modul, hidraulički modulator, senzor brzine kotača i zupčasti prstenovi (čitači senzora).
-
(145871)Motor je najvažniji dio vašeg vozila, a i najskuplja komponenta koju morate zamjeniti ako se pokvari. Stoga je jako bitno održavati motor redovito i koristiti samo kvalitetne dijelove. Mi Vam možemo pomoći u obadva slučaja. Ukoliko trebate kvalitetne filtere i ulja i ukoliko su vam potrebni zamjenski i originalni dijelovi motora. Redovna izmjena ulja najbolji je način da motor postigne dug život. Uz osnovu, ulje sadrži aditive koji čiste, inhibiraju koroziju, smanjuju trenje i sprječavaju habanje. Promjena ulja i korištenje kvalitetnih filtera koji zaustavljaju prljavštinu kako se nebi samnjio protok ulja najbolja je obrana od kvara motora.Kod nas možete naći kvalitetna ulja i filtere. Uz preventivno održavanje poput zamjene ulja, proizvođač vozila propisuje neke servise motora koji se moraju obavljati u određenim intervalima prijeđenih kilometara. Zamjena razvodnog remena najčešća je preporučena usluga. Iako su danas izdržljiviji, razvodni remeni se s vremenom istroše i ako neki potpuno pukne, motor će se zaustaviti, ali na nekim motorima ventili mogu sudariti s klipovima i uzrokovati skupo oštećenje motora. Zamjena razvodnog remena kada je to naznačeno jeftino je osiguranje, a mi vam možemo dostaviti sve što vam treba, uključujući zatezače i remenice. Kod nas možete pronaći izbor vanjskih dijelova mtora poput nosača motra, remenica, senzora i unutrarnjih dijelova kao što su bregaste osovine, klipovi, ležajevi. Naša vizija je da na jednom mjestu pronađete sve potrebno. Ukoliko imate problem sa propuštanjem tekućina, kod nas ćete pronaći sve vrste brtvila.
-
(32865)Komponente u ispušnom sustavu kombiniraju se za smanjenje buke od motora, usmjeravanje štetnih ispušnih plinova prema stražnjem dijelu vozila u putnički prostor i smanjenje emisije ispušnih plinova. Ispušni sustav započinje u ispušnim otvorima glave motora, gdje je ispušna grana. Ispušni plin tada teče kroz cijevi u katalizator i/ili DPF filter, kroz ispušni lonac i kroz izlaznu cijev. Mi možemo riješiti sve vaše potrebe za sanacijom ispuha, bez obzira da li vam je potreban kompletan sustav ili pojedinačne komponente.Kod nas možete naći i Originalne rabljene dijelove i zamjenske i originalne nove dijelove. Ispušne grane sakupljaju istrošene ispušne plinove iz svakog ispušnog otvora i usmjeravaju ih u jednan izlaz. Iako se uobičajeno izrađuje od lijevanog željeza, ispušne grane na mnogim novijim vozilima izrađeni su od zavarene čelične konstrukcije. Ispušne grane su općenito vrlo izdržljive, ali na kraju mogu propasti zbog korozije ili razviti pukotine od učestalog širenja i stezanja metala dok se grana zagrijava i hladi. Ako je vaša grana oštećena, nema potrebe da idete drugdje, jer vam možemo dostaviti ispravnu novu ili zamjensku, uključujući grane s integriranim katalizatorom. Ispušni lonac je kućište s ulaznim i izlaznim otvorom koji omogućuje njegovo priključivanje u ispušni sustav. Unutrašnjost sadrži komore i perforirane cijevi dizajnirane da smanje buku. Vozila poput luksuznih automobila često imaju i rezonatore, to su manje prigušivači koji dodatno smanjuju zvuk ili daju ispuhu određeni ton. Ispušni lonci rade u teškim uvjetima, gdje korozija i udar mogu prouzrokovati rupe koje mogu omogućiti buku i štetne ispušne plinove. Vaš automobil možemo ponovo učiniti tihim i sigurnim, s kvalitetnim zamjenskim i originalnim ispušnim loncima. katalizator sastoji se od supstrata koji je u cilindričnom kućištu od nehrđajučeg čelika. Stvarni katalizatori po kojima komponenta nosi ime su plemeniti metali poput rodija, platine i paladija koji se nanose na površinu podloge. Oni pretvaraju ugljikovodike i ugljični monoksid u ugljični dioksid i vodu te smanjuju emisiju dušika oksida. Ako je vaš katalizator priključen, kontaminiran, hrđav ili fizički oštećen ili ako vozilo ne prođe test smoga, imamo zamjenu koja će vratiti performanse vašeg vozila i usklađenost s emisijama.
-
(48309)Extremna temperatura može ozbiljno oštetiti vaš motor. Sustav za hlađenje apsorbira i raspršuje višak topline koju stvara motor i održava normalnu radnu temperaturu, sprječavajući pregrijavanje. Sustav hlađenja je vrlo složen i sastoji se od mnogih komponenti, uključujući hladnjak, ventilator za hlađenje, pumpu za vodu, termostat, rashladno sredstvo, crijeva, stezaljke i spojeve. Ako se bilo koji od tih dijelova pokvari, vaš će se motor može vrlo brzo pregrijati. Da biste izbjegli ovaj razvoj događaja, nudimo sve što vam je potrebno da vratite svoj rashladni sustav u njegovo radno stanje i učinite da se vaš motor ponovo ohladi. Vodena pumpa izvlači rashladno sredstvo iz hladnjaka i cirkulira ga u cijelom rashladnom sustavu. Kućište vodene pumpe ima osovinu koju na jednom kraju pokreće remen od radilice, te rotor na drugom kraju, koji pumpa rashladno sredstvo. Unutarnja brtva može propasti, što može procuriti i oštetiti ležajeve osovine, a rotor se može slomiti. Bez obzira na uzrok kvara, imamo pumpu koja će vas vratiti na put. Hladnjak vode je najvažnija komponenta rashladnog sustava jer se tamo odvija izmjena topline. Radijator ima mnogo malih cijevi razdvojenih i spojenih na ulazni i izlazni spremnik. Vruća rashladna tekućina teče kroz cijevi i prenosi toplinu u hladnjak koji se sastoji od saća koje zatim tu tekućinu hlade. Hladnjaci mogu procuriti zbog oštećenja od korozije ili udaraca ili se cijevi i rebra mogu začepiti, smanjujući rashladno sredstvo i protok zraka. Ako vam treba hladnjak vode, imamo kvalitetnu zamjenske i originalne ravbljene hladnjake za sve tipove vozila. ventilatori hladnjaka koriste se za prisilno guranje zraka kroz hladnjak. To je potrebno kada se vozilo zaustavi ili polako kreće kako bi se postigla potrebna izmjena topline. Postoje mehanički ventilatori koji se pokreću remenom iz radilice, i električni ventilatori koji rade u skladu s temperaturom rashladne tekućine. Oboje je obično zatvoreno u oblogu kako bi se osiguralo da zrak prolazi kroz radijator. Mehanički ventilatori imaju kvačilo koje se može pokvariti, a motor, prekidač, rele i ostale komponente mogu pokvariti u krugu električnih ventilatora. Bez obzira na vrstu ventilatora ili kvar, imamo zamjenske dijelove. Termostat je zatvoren u kućištu i povezan s hladnjakom crijevom. Ostaje zatvoren kako bi motor omogućio što prije postizanje svoje optimalne radne temperature, a zatim se otvora kako bi se omogućila cirkulacija rashladne tekućine da se održi sve dok motor radi. Ako se zaglavi, motor će raditi hladnije nego što je navedeno, što obično ukazuje na loše performanse grijača. Termostat koji ostaje zatvoren uzrokovat će da se motor brzo pregrijava. Nudimo zamjenska kućišta termostata, brtve i termostate koji se otvaraju na temperaturi navedenoj za vaše vozilo.
-
(41242)Vaš motor treba stalnu opskrbu čistim gorivom kako bi radio dobro i postigao optimalnu kilometražu uz minimalnu emisiju ispušnih plinova. Sustav goriva započinje na vratima rezervoara za gorivo i završava na diznama. Uz put se gorivo vrši pod tlakom, filtrira se i računalno regulira, tako da se idealna količina miješa s zrakom za izgaranje. Servisiranje vašeg sustava goriva je jednostavno kad kupujete kod nas jer imamo sve što vam je potrebno za posao. Spremnik goriva je više nego samo rezervoar za gorivo. Na većini vozila nalazi se pumpa za gorivo, a može imati i ventile i senzore za EVAP sustav. Spremnici za gorivo mogu biti izrađeni od metala ili plastike, ali sigurnosni remeni izrađeni su od metala. Metalni spremnici i remeni mogu korodirati od izlaganja vodi, cestovnoj soli i nečistoćama, što može uzrokovati opasno curenje goriva. Na raspolaganju su nam zamjenski spremnici i remeni koji će vaše vozilo učiniti ponovo sigurnim. Električna pumpa za gorivo je potopljena u gorivo unutar spremnikaNa pumpu je pričvršćen sito za filtriranje goriva. Sito je prva linija obrane vašeg sustava goriva, a ako se pokvari ili začepi, pumpa se može oštetiti i / ili smanjiti tlak goriva, što može uzrokovati problem pokretanja ili vožnje. Bez brige, jer imamo zamjenske nove ili originalne rabljene pumpe goriva, module, plovke goriva. Iako se neka vozila oslanjaju samo na sito pumpe za gorivo, većina automobila i kamiona ima dodatni filter goriva smješten ispod vozila ili u motornom prostoru. Za razliku od filtra zraka, ne možete vidjeti unutar filtra za gorivo kako biste prosuđivali njegovo stanje, pa je najbolje zamijeniti ga u skladu s predloženim intervalima održavanja vozila. Kupujte kod nas i novi filtar ćemo vam dostaviti na vaša vrata. Tijekom zamjene filtera goiva, dobro je pregledati cijevi za gorivo i crijeva, jer mogu biti nagrizeni, puknuti i prouzrokovati curenje. Sustav ubrizgavanja goriva smanjen je broj linija za gorivo na mnogim vozilima. Umjesto regulatora tlaka goriva na motoru i povratne linije za slanje viška goriva natrag u spremnik, ovi sustavi imaju regulator smješten na pumpi za gorivo ili upravljački modul motora (ECM) kontrolira protok goriva. Dizne za gorivo prskaju gorivo pod pritiskom u motor kao odgovor na naredbe ECM-a. Svaki injektor sadrži električni solenoid koji, kada je uključen, diže ventil sa svog sjedala i mlaznica raspršuje gorivo. Brizgaljka raspršuje gorivo sve dok to zapovijeda ECM.
-
(36140)Pogonski sklop može opskrbiti pogonsku snagu, ali upravo je upravljački sustav koji vam omogućuje usmjeravanje vozila tamo gdje želite ići. Sustav upravljanja pretvara rotaciju vašeg upravljača u okretni pokret kotača. Ovaj složen sustav započinje od upravljača, uključuje stup volana,letvu volana i križ volana, koja djeluje na kotače i gume kako biste okrenuli automobil ili kamion. Ako je vaš upravljač labav ili ima lošu povratnu snagu, prekrili smo vas visokokvalitetnim novim i rabljenim dijelovima koji će vratiti preciznost vašem vozilu. Većina vozila opremljena je servo upravljačem kako bi vozaču bilo lakše okretati kotače, što je posebno korisno pri malim brzinama i tijekom manevara parkiranja. Hidrauličko servo upravljanje i dalje je najrašireniji i uključuje pumpu s pogonom na remen, rezervoar tekućine, upravljački mehanizam koji uključuje cilindar snage i upravljački ventil te hidrauličke vodove koji omogućuju cirkulaciju tekućine između pumpe i zupčanika. Najčešći problem upravljačkog sustava su curenja, najčešće uzrokovana oštećenjima uslijed vrućine, ozona, elemenata i abrazije. Ako je to slučaj, imamo nova i rabljena crijeva za savršeno uklapanje.
-
(36284)Pogonski sustav obuhvaća sve komponente koje prenose snagu iz mjenjača na kotače i tako pokreću vaš automobil. To uključuje poluosovine, osovine, homokinetičke spojeve unutarnje i vanjske, prijenosnike, diferencijale i ležajeve kotača. Dijelovi pogonskog sustava su uglavnom izdržljivi i traju jako dugo ako se vozilo ne uništava, ali ako čujete cviljenje i osjetite vibraciju, možda ćete trebati provjeriti naš izbor novih i rabljenih dijelova pogonskog sklopa.
-
(14799)Svake godine vozila su opremljena sa više i više sigurnosnih, luksuznih i praktičnih značajki, a većina se oslanja na električnu energiju iz baterije i sustava za punjenje. Prekidač za paljenje vaš je izlaz za napajanje električnom energijom, a jednom uključeni bezbroj prekidača na raspolaganju vam je zabava, navigacija, brisači stakla, svjetla, brave na vratima, prozori, rad klima uređaja i još mnogo toga. Mnogi sustavi se elektronički upravljaju računalom. Električne komponente općenito su vrlo pouzdane, obično više od mehaničkih dijelova . Ali s takvom složenošću kvarovi su neizbježni. Dijagnoza može biti uključena i zahtijevati alat za skeniranje ili multimetar, ali u nekim će slučajevima biti potrebno samo testno svjetlo. Bez obzira na sustav ili kvar, imamo dijelove za vraćanje funkcionalnosti, od najosnovnijeg prekidača ili priključka do instrumentne skupine ili motorića za prozore. Iako su mali, najvažniji dijelovi električnog sustava mogu biti osigurači, prekidači i releji koji štite sustav od oštećenja. Osigurači su žrtveni dijelovi koji su osmišljeni za otapanje i prekid kruga ako postoji preveliki protok struje koji bi se u suprotnom mogao pregrijati i oštetiti krug, pa čak i izazvati požar. Automatski prekidači obavljaju istu funkciju, ali imaju mogućnost resetiranja i obnavljanja struje. Releji omogućuju da se visokonaponskim krugovima kontroliraju krugovi niske struje. To štiti komponente poput računala od oštećenja koja mogu biti uzrokovana velikom strujom.
-
(30850)Sustav grijanja, ventilacije i klimatizacije čine da nam je ugodno u našim vozilima tijekom cijele godine. Uz minimalan doprinos, ovaj složen sustav čuva nas da nam je toplo u zimsko vrijeme i čini da je staklo bez magle i osigurava da je hladno u ljetnim danima. Ali s takvom složenošću, neizbježni su kvarovi i tu možemo pomoći, opskrbljujući vas kvalitetnim novim i rabljenim dijelovima za klima uređaje i grijanje. U klimatizacijskom sustavu, plinovito sredstvo za niski tlak se uvlači u kompresor s pogonom na remen, gdje se komprimira i šalje u kondenzator pod visokim tlakom. Kondenzator hladi rashladno sredstvo u njegov tekući oblik; Zatim se slijeva u ekspanzioni ventil ili cijevpo kojima putuje do isparivača u kabini, gdje upija toplinu iz unutrašnjosti i vraća se u plinoviti oblik. Ventilator puše zrak preko jezgre i tako dobivamo hladan zrak.
-
(34521)Održavajte svoj prijenos i koristite najbolje dijelove, a dobit ćete mnogo kilometara pouzdane usluge. I za to ste došli na pravo mjesto. Najbolji način za održavanje vašeg automatskog mjenjača u vrhunskom obliku je promjena tekućine i filtera u preporučenim intervalima, češće ako vučete ili vozite u zastoju i prometu. Prekomjerna toplina i produženi intervali izmjene mogu oštetiti ulje za mjenjače i uzrokovati oštećenje prijenosa, dok začepljeni filter može ograničiti protok tekućine i uzrokovati probleme u radu. Možete izbjeći skupe popravke pomoću naših kvalitetnih ulja za mjenjače i filtera. Motor mora imati mogućnost odvajanja od prijenosa kako bi ostao raditi kada je vozilo zaustavljeno. Na automatskom mjenjaču ovaj uređaj naziva se pretvarač zakretnog momenta, dok vozila s ručnim mjenjačem imaju kvačilo. Kvačilo je aktivirano svaki put kada se vozilo počne kretati i vozač prebaci brzinu, tako da je podložno znatnom trošenju i mora se povremeno mijenjati ili mogu prouzrokovati klizanje i druge probleme. Zamijenite svoje istrošene dijelove diskom kvačila, potisnom pločom, potisnim ležajem i zamašnjakom iz našeg širokog izbora, a vi ćete biti spremni za još mnogo pređenih kilometara.
-
(14001)Sustav paljenja isporučuje iskru koja zapali smjesu zrak / gorivo u komorama za izgaranje. Za optimalne performanse i kilometražu goriva, te minimalne emisije, iskra mora biti snažna i pravilno tempirana za sve radne uvjete. Postoje mehanički sustav prekidača i elektronski sustavi paljenja, sustavi paljenja bez raspodjele i sustavi Coil-On-Plug (COP), ali bez obzira na sve što imamo, možemo vam dostaviti zamjenske dijelove.
-
(13370)Prije 50ak godina emisije iz automobila identificirane su kao glavni uzročnik onečišćenja zraka, a prve kontrole emisije poput Pozitivne ventilacije radilice (PCV) i sekundarnog ubrizgavanja zraka počele su se pojavljivati. U proteklim desetljećima propisi o čistom zraku postaju stroži, a sustav kontrole emisija složenijim. Ali zahvaljujući našem velikom izboru dijelova za kontrolu ispušnih plinova, možete zadržati sustav za kontrolu emisije u vrhunskom stanju. Plinovi izgaranja koji cure pored klipnih prstenova, mogu pritisnuti kućište i uzrokovati istjecanje ulja, ako im nije dopušteno da istječu. Budući da ti plinovi sadrže štetne emisije ugljikovodika (HC), ne mogu se ispustiti u atmosferu, pa ih PCV sustav usmjerava prema dovodu zraka, gdje se kombiniraju sa smjesom zraka / goriva i izgaraju. Ako je vaš PCV ventil začepljen, imamo zamjenu koja je prava za vaš motor.
-
(50439)Za najbolje performanse i uštedu goriva, te dug radni vijek, u komore za izgaranje vašeg motora treba ući dovoljno obimnog čistog zraka. Olakšavamo vam lako disanje motora jer imamo sve što vam je potrebno za održavanje čistog zraka, od ulaza u kutiju zraka do ulaza za usisnu glavu motora, uključujući filtre, senzore protoka zraka, crijeva za usis zraka i usisnih razdjelnika. Zrak se miješa s gorivom za izgaranje koje pokreće klipove i u konačnici napaja vaše vozilo. Većina OE zračnih filtera izrađena je od papira koji se formira u nabore. Dobro djeluju na hvatanju prljavštine, ali s vremenom prljavština začepljuje male prolaze u filteru, što ograničava protok zraka i smanjuje potrošnju energije i uštede goriva. Srećom, zračni se filtar lako zamijeni, a mi nudimo sve vrhunske marke, uključujući filter prikladan za vaše vozilo.
Dijelovi za popravak vozila su jako bitna stavka u životu čovjeka. Zašto? Poslije kupovine kuće, vozilo je sljedeća najveća investicija. Kako bi se sačuvala vrijednost vozila potrebno ga je održavat. Redovito održavanje i i pravovremeni popravci još su važniji za sigurnost vožnje.Vozila koja se kvalitetno održavaju postižu veći kilometražu i sigurniji su za vožnju. Mi olakšavamo održavanje vašeg vozila i pružamo pouzdanu uslugu jer svi dijelovi za popravak vozila nalaze se na našim digitalnim policama. Umjesto da se pitate dali postoji trgovina sa auto dijelovima blizu mene, samo nazovite nas ili dođite na našu internet trgovinu i mi možemo isporučiti dijelove za popravak vozila na vašu kućnu adresu. Preventivno održavanje može vam pomoći u izbjegavanju neočekivanih kvarova i skupih popravaka. Redovita izmjena ulja i filtera najvažniji su poslovi održavanja, stoga provjerite naš veliki izbor ulja i maziva. Pored uljnih filtera za svako vozilo imamo i filtere zraka i filtere kabine, kao i filtere automatskog mjenjača. Od kočionih pločica do amortizera, sistema za hlađenje do sistema za ubrizgavanje goriva, imamo dijelove za popravak vozila koje vi trebate kako bi vaše vozilo bilo ispravno po povoljnijim cijenama nego što ćete naći kod vaših lokalnih trgovina auto dijelova. Bez obzira koliko dobro održavate svoj automobil, godinama i prijeđenim kilometrima prije ili kasnije dijelovi se istroše ili pokvare. Dijelovi motora kao što je remen razvoda imaju tvornički određene zamjenske intervale, koji ako se ne pridržavaju mogu dovesti do kvara motora i skupe štete. Ostali dijelovi kao što su svjećice treba pregledati i zamjeniti po preporučenim intervalima, a ko se to ne učini potrošnja goriva se može povećati i performanse vozila mogu pasti. Redovita kontrola motora najbolji je način djelovanja tako da se dijelovi poput dodatnog pogonskog remena i crijeva za hlađenje zamjene prije nego što se pokvare ili propadnu. Ali čak i ako vam se motor pokvari možemo vam pomoći s kompletnim motorom rabljenim ili repariranim ili dijelovima za motor. Ako je vaše vozilo glasnije nego što je bilo, potrebno je ispitati ispušni sustav jer uz buku može doći do izneneadnih ispušnih plinova u kabini. Od ispušne grane do katalizatora i dpf imamo sve dijelove za popravak ispušnog sistema. Još jedan nepoželjan zvuk je metal-od-metal gdje kočione pločice stružu od kočione diskove. Za taj problem ili bilo koji problem vezan za hidrauliku i kočenje pogledajte kod nas veliki izbor kočionog sistema koji uključuje kočione čeljusti, glavne kočione cilindre, kočiona crijeva... Naš asortiman dijelova za popravak je ogroman i teško nam je sve navesti u ovom tekstu. Istaknuli smo neke od najpopularnijih dijelova za popravak i održavanje. Kupnjim dijelova u našoj internet trgovini štedite vaše vrijeme i novac.