Hlađenje motora

Extremna temperatura može ozbiljno oštetiti vaš motor. Sustav za hlađenje apsorbira i raspršuje višak topline koju stvara motor i održava normalnu radnu temperaturu, sprječavajući pregrijavanje. Sustav hlađenja je vrlo složen i sastoji se od mnogih komponenti, uključujući hladnjak, ventilator za hlađenje, pumpu za vodu, termostat, rashladno sredstvo, crijeva, stezaljke i spojeve. Ako se bilo koji od tih dijelova pokvari, vaš će se motor može vrlo brzo pregrijati. Da biste izbjegli ovaj razvoj događaja, nudimo sve što vam je potrebno da vratite svoj rashladni sustav u njegovo radno stanje i učinite da se vaš motor ponovo ohladi. Vodena pumpa izvlači rashladno sredstvo iz hladnjaka i cirkulira ga u cijelom rashladnom sustavu. Kućište vodene pumpe ima osovinu koju na jednom kraju pokreće remen od radilice, te rotor na drugom kraju, koji pumpa rashladno sredstvo. Unutarnja brtva može propasti, što može procuriti i oštetiti ležajeve osovine, a rotor se može slomiti. Bez obzira na uzrok kvara, imamo pumpu koja će vas vratiti na put. Hladnjak vode je najvažnija komponenta rashladnog sustava jer se tamo odvija izmjena topline. Radijator ima mnogo malih cijevi razdvojenih i spojenih na ulazni i izlazni spremnik. Vruća rashladna tekućina teče kroz cijevi i prenosi toplinu u hladnjak koji se sastoji od saća koje zatim tu tekućinu hlade. Hladnjaci mogu procuriti zbog oštećenja od korozije ili udaraca ili se cijevi i rebra mogu začepiti, smanjujući rashladno sredstvo i protok zraka. Ako vam treba hladnjak vode, imamo kvalitetnu zamjenske i originalne ravbljene hladnjake za sve tipove vozila. ventilatori hladnjaka koriste se za prisilno guranje zraka kroz hladnjak. To je potrebno kada se vozilo zaustavi ili polako kreće kako bi se postigla potrebna izmjena topline. Postoje mehanički ventilatori koji se pokreću remenom iz radilice, i električni ventilatori koji rade u skladu s temperaturom rashladne tekućine. Oboje je obično zatvoreno u oblogu kako bi se osiguralo da zrak prolazi kroz radijator. Mehanički ventilatori imaju kvačilo koje se može pokvariti, a motor, prekidač, rele i ostale komponente mogu pokvariti u krugu električnih ventilatora. Bez obzira na vrstu ventilatora ili kvar, imamo zamjenske dijelove. Termostat je zatvoren u kućištu i povezan s hladnjakom crijevom. Ostaje zatvoren kako bi motor omogućio što prije postizanje svoje optimalne radne temperature, a zatim se otvora kako bi se omogućila cirkulacija rashladne tekućine da se održi sve dok motor radi. Ako se zaglavi, motor će raditi hladnije nego što je navedeno, što obično ukazuje na loše performanse grijača. Termostat koji ostaje zatvoren uzrokovat će da se motor brzo pregrijava. Nudimo zamjenska kućišta termostata, brtve i termostate koji se otvaraju na temperaturi navedenoj za vaše vozilo.