Sistem za dovod goriva

Vaš motor treba stalnu opskrbu čistim gorivom kako bi radio dobro i postigao optimalnu kilometražu uz minimalnu emisiju ispušnih plinova. Sustav goriva započinje na vratima rezervoara za gorivo i završava na diznama. Uz put se gorivo vrši pod tlakom, filtrira se i računalno regulira, tako da se idealna količina miješa s zrakom za izgaranje. Servisiranje vašeg sustava goriva je jednostavno kad kupujete kod nas jer imamo sve što vam je potrebno za posao. Spremnik goriva je više nego samo rezervoar za gorivo. Na većini vozila nalazi se pumpa za gorivo, a može imati i ventile i senzore za EVAP sustav. Spremnici za gorivo mogu biti izrađeni od metala ili plastike, ali sigurnosni remeni izrađeni su od metala. Metalni spremnici i remeni mogu korodirati od izlaganja vodi, cestovnoj soli i nečistoćama, što može uzrokovati opasno curenje goriva. Na raspolaganju su nam zamjenski spremnici i remeni koji će vaše vozilo učiniti ponovo sigurnim. Električna pumpa za gorivo je potopljena u gorivo unutar spremnikaNa pumpu je pričvršćen sito za filtriranje goriva. Sito je prva linija obrane vašeg sustava goriva, a ako se pokvari ili začepi, pumpa se može oštetiti i / ili smanjiti tlak goriva, što može uzrokovati problem pokretanja ili vožnje. Bez brige, jer imamo zamjenske nove ili originalne rabljene pumpe goriva, module, plovke goriva. Iako se neka vozila oslanjaju samo na sito pumpe za gorivo, većina automobila i kamiona ima dodatni filter goriva smješten ispod vozila ili u motornom prostoru. Za razliku od filtra zraka, ne možete vidjeti unutar filtra za gorivo kako biste prosuđivali njegovo stanje, pa je najbolje zamijeniti ga u skladu s predloženim intervalima održavanja vozila. Kupujte kod nas i novi filtar ćemo vam dostaviti na vaša vrata. Tijekom zamjene filtera goiva, dobro je pregledati cijevi za gorivo i crijeva, jer mogu biti nagrizeni, puknuti i prouzrokovati curenje. Sustav ubrizgavanja goriva smanjen je broj linija za gorivo na mnogim vozilima. Umjesto regulatora tlaka goriva na motoru i povratne linije za slanje viška goriva natrag u spremnik, ovi sustavi imaju regulator smješten na pumpi za gorivo ili upravljački modul motora (ECM) kontrolira protok goriva. Dizne za gorivo prskaju gorivo pod pritiskom u motor kao odgovor na naredbe ECM-a. Svaki injektor sadrži električni solenoid koji, kada je uključen, diže ventil sa svog sjedala i mlaznica raspršuje gorivo. Brizgaljka raspršuje gorivo sve dok to zapovijeda ECM.