Dijelovi motora
-
(14825)
-
(622)
-
(4414)
-
(962)
-
(16)
-
(3)
-
(4)
-
(1763)
Kategorija proizvoda senzori radilice.
-
(601)
Kategorija proizvoda senzori bregaste.
-
(89)
Kategorija proizvoda senzori broja okretaja.
-
(2470)
-
(1218)
Motor je srce svakog vozila. Bez motora koji radi vozilo je ništa više nego hrpa metala sa udobnim sjedalima. Postoje problemi kod kojih usluga popravka motora može biti jako skupa. Mi preporučujemo da u većini slučajeva je isplativije zamjenit motor nego ići popravljati. Uštedjet ćete novac i auto će se vratiti brže na cestu. Ukoliko se odlučite na popravak starog motra onda biste trebali sve dijelove koji se habaju zamjeniti novima uključujući klipove, karike, ležajeve, bregastu osovinu, podizače, ventile, sustav razvoda, brtve. Prije ugradnje motor bi se trebao ispitati na simuliranom stolu gdje se ispituje ispravnost razvoda, podešavanje ventila, kompresija, tlak ulja, protok ulja. Ukoliko imate potrebe za bilo kojim dijelom vezanim za popravak motora, možete pronaći kod nas. Također kod nas možete pronaći kompletne motore nove, rabljene ili reparirane sa garancijom.
-
(5053)Isto kao što izgradnja kuće počinje sa temeljom, tako i motor počinje sa blokom motra. Glavni dijelovi poput radilice, klipa i glave motora (cilindra) ugrađeni su na blok, a blok je obično tamo gdje su ugrađeni nosači motora koji pričvršćuju blok na šasiju vozila. Blokovi motora prije su bili izrađeni od lijevanog željeza, ali danas većina vozila ima aluminijske blokove s oblogama od lijevanog željeza. Blokovi motora također uključuju široku mrežu prolaza rashladne tekućine i ulja. Uljna pumpa obično je pričvršćena za blok i cirkulira ulje v pod pritiskom na ležajeve radilice i bregastog vratila te na glavu motora, tako da se ventil može podmazati. Postoje i vodovi za ispuštanje ulja u posudu za ulje. Rashladno sredstvo se iz radijatora crpi vodenom pumpom i cirkulira kroz blok i glave, apsorbirajući toplinu iz cilindara i komora za izgaranje. Zatim se izbacuje kroz gornje crijevo hladnjaka natrag u hladnjak, gdje se hladi. Ukoliko trebate NOVI, RABLJENI ili REPARIRANI blok motra možete ga pronaći kod nas po povoljnim cijenama.
-
(8877)Ventili omogućuju protok plina iz i u cilindre, i brtve komore kako bi došlo do kompresije. Otvaraju se i zatvaraju kao odgovor na brijegove na bregastoj osovini koji prelaze preko ventila. Mješavina zrak/gorio ulazi kada se otvori usisni ventil, ispušni ventili oslobađaju ispušne plinove. Svaki motor ima barem jedan usisni i jedan ispušni ventil. Većina ih ima više. Najčešći kvar ventila je pregrijavanje, posebno na ispušnim ventilima, što zna biti da ventil izgori ili pukne. Ispušni ventil je izložen ekstremnim temperaturama. Ventil mora dobro brtviti kako bi se temperatura prenosila na glavu motora. Nakupina ugljika, nepravilno podešen ventil ili bilo koji drugi faktor koji sprečava dobar sjed ventila spriječit će prijenos topline. Izgorjeli ventil neće moći zabrtviti komoru za sagorijevanje, uzrokujući smanjenu kompresiju i snagu iz tog cilindra. Neki motori sa izvedbom imaju ispušne ventile ispunjene natrijom kako bi se smanjila njihova temperatura. Prijeđeni kilometri i toplina motora mogu uzrokovati da opruge ventila ne rade ispravno. Opruge ventila moraju imati dovoljan pritisak da bi ventili bili zatvoreni i održali kopču ventila.Slabe opruge ventila ne mogu izvršiti odgovarajuću količinu pritiska, što može prouzrokovati pogrešnu vatru i gubitak snage s povećanjem broja okretaja motora, što rezultira „plutanjem ventila“, gdje se ventili ne zatvaraju. U ekstremnim slučajevima plutanje ventila može omogućiti ventilima da dođu u kontakt sa klipovima na nekim motorima, savijajući ili razbijajući ventile i puknući ili razbijajući klipove. Ako razmišljate o popravku vašeg motora onda ćete zasigurno trebati i ventile. Kod nas možete pronaći ventile za sva vozila renomiranih proizvođača po najpovoljnijim cijenama.
-
(14583)Klipovi su mehaničke komponente koje podnose pritisak izgaranja koji se u konačnici pretvara u kretanje vozila. Klipni prstenovi tvore brtvu između klipova i stjenki cilindra, a klipnjače povezuju klipove sa radilicom koji stvaraju rotacijsko gibanje radilice. Radilica pokreće zupčanike u mjenjaču koji zatim pokreću kotače. Materijal prstena (karika) ovisi o primjeni i lokaciji prstena na klipu. Da bi se podnosila toplina, gornji prstenovi izrađeni su od nodularnog željeza ili čelika s oblogom od plazmi molibdena ili kroma. Prstenovi s kromom vrlo su izdržljivi i idealni su za motore koji rade u prašnjavim uvjetima. Drugi prstenovi nisu izloženi tolikoj toplini i mogu biti izrađeni od lijevanog željeza. Za optimalno brtvljenje prstena, završna obrada stjenki cilindra mora odgovarati vrsti prstena. Kompresijski prstenovi su podijeljeni kako bi se olakšala ugradnja, ostavljajući prazninu kada su klip i prstenovi ugrađeni u cilindar. Ako razmišljate o popravku vašeg motora onda ćete zasigurno trebati i klipove, klipnjače i karike. Kod nas možete pronaći klipove, klipnjače i karike za sva vozila renomiranih proizvođača po najpovoljnijim cijenama.
-
(3137)Bregasto vratilo ili osovina otvara i zatvara ventile za usisavanje i odsisavanje, omogučujući smjesi zrak/gorivo da uđu u cilindar a ispušni plinovi da izađu van. Radilica pokreće bregasto (valjke) kretnje lancima i zupčanicima ili razvodnim zupčanicima , brzinom od 1/2 koljenastog vratila. Bregasta osovina mora biti usklađena s radilicom, tako da otvaranje i zatvaranje ventila savršeno sinkronizira s kretanjem klipa. Na motorima sa performansama, vrijeme regulacije ventila može se prilagoditi pomicanjem ili usporavanjem brega, kako bi se postigle željene karakteristike snage. Uz vremenski raspon, podizanje i trajanje ventila također su važni faktori proizvodnje snage motora, a oni su također određeni profilom jezička brega.
-
(4059)Bregasta osovina u četverotaktnom motoru pokreće se radilicom s pola okretaja radilice. Bregasta osovina i radilica moraju biti savršeno sinkronizirani kako se okreću tako da se ventili koji rade na bregastoj osovini otvaraju i zatvaraju točno u vremenu s kretanjem klipa gore i dolje. Hidraulički natezač ključan je za rad razvodnog lanca na OHC motorima. Međutim, neredovito mijenjanje motornog ulja ili korištenje ulja pogrešne specifikacije može negativno utjecati na rad zatezača, što rezultira prevelikim zatezanjem lanaca, osobito u kritičnim vremenima poput pokretanja motora. Istegnuti lanac i retardirani vremenski ventil rezultirat će lošim performansama i ekonomičnošću goriva, ali ekstremna labavost i / ili istrošeni natezač i vodilice lanca mogu uzrokovati da lanac preskočii, što rezultira lošijim performansama ili da motor uopće ne možemo pokrenuti. Bez obzira na konfiguraciju pogona vašeg motora, imamo dijelove za vraćanje motora u tihi i spravan rad. Razvodne zupčanike i razvodne lance, lančane i zupčaste zupčanike uvijek treba zamijeniti skupa. Na OHC motorima natezače i vodilice lanca treba zamijeniti istodobno s lancem i lančanicima. A ako je lanac napravio rupu u poklopcu razvodnog lanca ili je na drugi način oštećen, nema potrebe da odlazite do trgovca, jer na našim digitalnim policama imamo poklopce sa OE specifikacijama, zajedno s brtvama i svim ostalim potrebnim za dovršavanje instalacije.
-
(4953)Radilica se pokreće preko klipova i klipnjača i stvara se rotacijsko gibanje. Preko radilice pokreću se zupčanici u mjenjaču koji zatim pokreće kotače. ijevano željezo obično se koristi za izradu radilica s malim izlaznim pogonom, dok je kovani čelik potreban za motore sa velikim konjskim snagama. Ležajevi izrađuju se na radilici tako da se mogu poduprijeti u bloku cilindra i pričvrstiti velike krajeve klipnjača na pogonske dijelove radilice. Radilica se rotira u bloku na običnim ležajevima poduprtim tankim filmom ulja pod pritiskom, a šipke se na isti način podupiru na nosačima šipki radilice. Većina radilica ima protuutege za nadoknadu mase sklopa klipa i šipki i održavanje ravnoteže motora. Zamašnjak je postavljen na stražnjem kraju radilice kako bi se osigurao nesmetani protok snage i osigurala montažna površina sklopa kvačila. Na vozilima s automatskim mjenjačem koristi se fleksibilna ploča umjesto zamajca na koji je pričvršćen pretvarač zakretnog momenta. I zamašnjaci i fleksibilne pločice imaju zube oko svog obima gdje starter pokreće motor. Na prednjem dijelu radilice je montiran vibracijski prigušivač, koji se naziva i harmonički balans, kako bi se prigušilo torzijsko izobličenje stvoreno u radilici tijekom rada motora. Radilice su snažne, precizno izrađene komponente koje uz normalno održavanje i upotrebu vozila trebaju trajati koliko i vozilo. Međutim, loše održavanje može rezultirati prljavštinom između remena i ležajeva radilice, ili smanjenim protokom ulja, što može rezultirati da ležaji zaribaju , kontaktom metal-metal i lupanjem motora. U takvim slučajevima, najekonomičniji popravak s najmanje vremena popravka vozila obično se može izvršiti pomoću pogonskog kompleta, koji uključuje potpuno obrađen radilicu i zamjenske ležajeve. Istjecanje ulja na stražnjoj glavnoj brtvi (semeringu) je još jedna uobičajena neispravnost radilice. Imamo zamjenske brtve i setove za brtve za većinu vozila, ali u slučajevima ekstremnog trošenja kontaktna površina brtve radilice može postati neupotrebljiva, što zamjensku brtvu čini neefikasnom. Međutim, ne morate potpuno zamijeniti radilicu ako je brtva neispravna. Na našim digitalnim policama lako ćete pronaći ležajeve za popravak koji su pritišće na radilicu, stvarajući glatku površinu za učinkovito brtvljenje i kontrolu ulja.
-
(8204)Glava motora se postavlja na vrh bloka motora preko cilindara. Šupljine na dnu glave iznad svakog cilindra tvore komore za izgaranje. Svi moderni motori su dizajnirani s glavom ventila, s usisnim i ispušnim ventilima koji se kreću gore i dolje u vodilicama, a glave ventila su naslonjene na sjedala ventila i zabrtvljavaju komore za izgaranje. Ulazi u glavu pružaju prolaze do ventila za smjesu zraka i goriva i ispuha. Uobičajene nedostatke glave cilindra uključuju istrošene vodilice, ventile, sjedala i opruge ventila koji mogu uzrokovati loše performanse, mrtvi cilindar uslijed izgaranog ventila ili izgaranja, rashladne tekućine i curenja ulja iz pukotina. Umjesto dugog vremena za porpavak i velikog računa za popravak, možete vratiti automobil brzo na cestu za manje novca sa NOVOM, RABLJENOM ili REPARIRANOM glavom cilindra. Naše glave su temeljno očišćene i pažljivo pregledane te ako je potrebno stavljaju se nove vodilice ventila, sjedala ventila i nove brtve ventila. Napuhana brtva glave može uzrokovati razne probleme, ovisno o mjestu propuštanja. Brtva koja je propustila između cilindara može uzrokovati gubitak kompresije. Propuštanje iz komore za izgaranje u prolaz rashladne tekućine može uzrokovati gubitak rashladne tekućine i pregrijavanje, dok curenje rashladne tekućine i prolaza ulja može rezultirati rashladnim sredstvom u ulju i u rashladnom sustavu. Kod bilo kojeg procesa skidanja i obrade glave motora potrebno je staviti novi dihtung glave. Mi vam možemo ponuditi brtve glave za sve tipove motra najpoznatijih svjetskih proizvođača. Da bi osigurali pravilno brtvljenje brtve glave, većina proizvođača određuje da se vijci za glavu ne mogu ponovno upotrebljavati. Svi motori opremljeni TTY vijcima za zatezanje glave. Za razliku od običnih vijaka koji se tijekom zatezanja protežu unutar raspona elastičnosti i vraćaju se na prvobitnu duljinu kada se otpuštaju, TTY vijci dizajnirani su tako da se mogu zatezati do točke popuštanja i ostat će izduženi. Ovo je dokazano da omogućuje ravnomjernije stezanje i bolje brtvilo za brtvu glave. S TTY vijcima zamjena vijaka glave potrebna je pri ponovnoj ugradnji glave cilindra, tako da na našim digitalnim policama imamo veliku zalihu tih vijaka.
-
(2606)Postoji mnogo različitih vrsta ležajeva koji se koriste na automobilima, uključujući kuglične i valjkaste ležajeve, iglični ležajevi , ali ležajevi koji se obično koriste u motoru nazivaju se obični ležajevi. Ovi ležajevi su ili cilindrični ili su izrađeni od dva umetka koji čine kućište. Dijelovi poput radilice i bregastog vratila okreću se na običnim ležajevima poduprtim uljem. Podtlakom se pumpa ulje pod tlakom. Za optimalne performanse i dug životni vijek, ležajevi motora moraju imati odgovarajuću zazor za ulje. Ovaj zazor je razlika između promjera osovine i promjera ugrađenog ležaja i obično je između 0,001 ”i 0,0035”. Zazor glavnog ležaja i klipnjače može se provjeriti mjerenjem promjera ležaja mikrometrom i instaliranim promjerom ležaja pomoću mjerača provrta i oduzimanjem dimenzije mikrometra od provrta. Ako je zazor prevelik, a radilica je istrošena, to možedovesti do kvara motora.
-
(8406)Nosači motora imaju dva važna posla: smanjuju buku i vibracije koje su rezultat normalnog rada motora, te podržavaju i smještaju motor. Izolacija buke i vibracija iz šasije važna je za udobnost u vožnji, ali pridržavanje motora u dizajniranom položaju još je kritičnije za siguran rad vozila i sprječavanje loma komponenata. Tradicionalni nosač motora sastoji se od dva komada metala koji se pričvršćuju na motor odnosno podvozje, odijeljenih gumenim izolatorom. Neka vozila imaju hidraulični nosačj koji mogu apsorbirati više vibracija bez prekomjernog pomicanja motora. Najnapredniji nosači motora su elektronički „aktivni“ nosači koji su u praznom hodu da bi mogli apsorbirati više vibracija, ali ukočeni su pri većim okretajima, kako bi se ograničilo kretanje motora. Neispravni nosači motora mogu dopustiti prijenos buke i vibracija u šasiju i putničku kabinu, što može biti posebno iritantno na vozilima s 4-cilindričnim i V6 motorima. Sljedeći siguran znak jednog ili više slomljenih nosača je lupanje i buka pri ubrzanju, uzrokovana prirodnom reakcijom momenta motora. Iako vibracije mogu biti neugodne, pretjerano kretanje motora je problematičnije jer može negativno utjecati na rad gasa, kvačila i prekidača, kao i naprezanje, pa čak i razbijanje ispušnih cijevi, cijevi hladnjaka i drugih komponenata. Nosači motora mogu se pokvariti zbog starosti i izloženosti toplini i tekućinama poput ulja. Gumeni nosači mogu postati spužvasti i „otpušteni“, ili se razdvojiti i odvojiti od metalnog dijela nosača, a hidraulični nosači mogu propustiti ulje. Ako osjetite neobičnu buku i vibracije, vizualno pregledajte nosače i pomoću šipke i / ili podne dizalice da biste isključili svakog nosača tijekom provjere oštećenja. Dijagnosticiranje aktivnih nosača motora može zahtijevati alat za skeniranje ili drugu opremu, ovisno o sustavu. Neka vozila koriste aktivne nosače pod vakumom i integritet ovih nosača može se provjeriti ručnom vakuumskom pumpom. Bez obzira na kvar ili vrstu nosača motora, imamo nove, zamjenske i rabljene nosače za vraćanje bezbrižnog i sigurnog rada vozila. Svi naši nosači proizvedeni su kako bi zadovoljili ili premašili originalne specifikacije opreme, tako da možete biti sigurni u preciznu ugradnju i jednostavnu ugradnju i OE kvalitetu funkcionalnosti. Jedino što ne možete dobiti s našim nosačima motora je visoka cijena. Bez obzira kakvim automobilom, mi vam možemo dostaviti nosače motora koji su vam potrebni za uspješan popravak, po nižim troškovima nego što biste ih platili u lokalnoj trgovini dijelova, plus što vam možete povoljno dostaviti na kućnu adresu.
-
(7602)
Ulje u motoru se opisuje kao tekućina za život motora . Isto kako je za nas bitna krv da bismo živjeli, tako je i ulje za motor. Svi dijelovi u motoru koji se okreću i pokreću su podmazani uljem preko uljne pumpe. Ukoliko uđe prljavština u motor može doći do lošeg protoka ulja i neki dijelovi mogu ostati bez podmazivanja što dovodi do kontakta metal o metal i kvara motra. Prljavština i druge čestice mogu ući u vaš motor pored zračnog filtra, iz puhanja u komori za izgaranje i od normalnog trošenja motora, ali postoji samo jedan način uklanjanja tih nečistoća i to pomoću filtra za ulje vašeg motora. Filtri se mogu ocijeniti prema učinkovitosti i kapacitetu. Ocjena učinkovitosti od 99% znači da se na svakih 100 čestica prljavštine koje uđu u filter uklanja 99 čestica. Kapacitet filtra mora biti dovoljno velik da drži zarobljene kontaminante prije sljedeće zamjene ulja i filtra. Mi držimo visoko učinkovite, uljne filtere velikog kapaciteta za većinu vozila na tržištu. Nudimo uloške filter koji se mogu zamijeniti, kao i uobičajene filtre koji se zavrćuvkoji imaju metalno kućište koje mora biti dovoljno čvrsto da podnese visoki tlak ulja pri pokretanju motora i vibracijama tijekom rada motora. Većina filtera ima stražnji ventil protiv odvoda koji sprječava ispuštanje ulja u posudu za ulje kad se motor ugasi, osiguravajući da će ulje biti dostupno za točenje u motor pri pokretanju motora. Redovne izmjene ulja i filtera najvažnije su usluge održavanja koje možete obavljati kako biste produžili život svog motora. Čak se i vrhunska motorna ulja raspadaju s godinama i upotrebom, gubeći sposobnost podmazivanja i zaštite vašeg motora od habanja, korozije i mulja. Filter za ulje održava motorno ulje što je čišće moguće između promjena, ali isto tako ima ograničen kapacitet zaštite i treba ga mijenjati prije nego što dosegne granice ograničenja zadržavanja prljavštine. Neki zagovaraju promjenu filtra pri svakoj drugoj izmjeni ulja, ali ako uzmete u obzir rizik od skupog oštećenja motora u odnosu na cijenu filtera, to je loša ekonomija.
-
(1359)
Pumpa za ulje izvlači ulje iz kartera i cirkulira je kroz kanale motora kako bi se podmazali i hladili kritični dijelovi motora. Tipična pumpa za ulje ima pogonski zupčanik koji se nalazi u kućištu. Uljna pumpa izvlači ulje iz kartera kroz cijev za pokupljanje, koja može biti pričvršćena na pumpu ili blok. Na kraju cijevi nalazi se sito koje ne dopušta prljavštini prolazak kroz pumpu. Dalje, izlaz iz uljne pumpe spojen je na filter ulja prije nego ulje cirkulira po motoru, radi daljnjeg filtriranja. Pumpe za ulje su općenito vrlo izdržljive, ali ipak pumpu treba zamijeniti ili barem pregledati prilikom popravka motora. Jednom kada se pumpa rastavi, pregledajte kućište i zupčanike kako biste utvrdili da li postoje prorez ili druga oštećenja. Zazor između zupčanika i između zupčanika i kućišta treba provjeriti prema specifikaciji. Osigurajte da se ventil za smanjenje tlaka ulja slobodno kreće. Cijev za podizanje ulja trebaju biti temeljno očišćeni kako bi se osigurao nesmetan protok ulja. Kod nas možete pronaći nove, rabljenie ili reparirane uljne pumpe renomiranih proizvođača po jako povoljnim cijenama.
-
(3393)Poklopci motora zadržavaju ulje, prljavštinu i nečistoće. Obično se izrađuju od plastike ili metala. Značajna količina ulja pumpa se na vrh glave motora kako bi se podmazao ventil. Ali brtve na poklopcu ventila mogu se otvrdnuti s godinama i stalnim izlaganjem toplini, što rezultira istjecanjem dijela ovog ulja na motor. Poklopci ventila se također mogu pokvariti, a plastični poklopci ventila mogu puknuti, što također može uzrokovati istjecanje ulja. Zamjena poklopca ventila i / ili brtve nije težak posao. Najteži dio bit će uklanjanje / odvajanje različitih žica, crijeva, kabela itd. Koje vam smetaju. Nakon uklanjanja vijaka poklopca ventila pažljivo uklonite staru brtvu iz glave cilindra i poklopac ako će se ponovo koristiti, pripazite da ne ispustite staru brtvu ili bilo što drugo u motor. Sve dijelove temeljito očistite i koristite samo brtvilo tamo gdje je to preporučeno. Prilikom postavljanja poklopca, zategnite vijke samo u skladu s preporučenom specifikacijom zakretnog momenta.
-
(3803)Postoje dvije vrste sustava podmazivanja motora, suhi i vlažni. Sustav suhog podmazivanja ima dvije pumpe ulja, jednu za cirkulaciju ulja za podmazivanje kroz motor, a drugu za uklanjanje ulja iz kućišta motora i slanje u vanjski spremnik. Sustavi suhog podmazivanja koriste se na nekim automobilima sa visokim performansama, ali većina vozila ima mokri sustav podmazivanja, gdje se ulje skuplja i skladišti u rezervoaru ispod motora zvanom karter motra. Nekada je većina posuda za ulje bila izrađena od čelika s utisnutim česticama, ali danas mnogi motori imaju sofisticirane kartere od lijevanog aluminija, što omogućava oblike i uključivanje značajki koje ne bi bilo moguće čeličnim utiskivanjem. Na primjer, cijev za pokupljanje i filter ulja pričvršćeni su na neke posude od lijevanog aluminija. Neke posude imaju rashladne peraje kako bi se smanjila temperatura ulja, a neki, posebno modeli performansi, imaju pregrade kako bi spriječili da se ulje prelije od cijevi za pokupljanje tijekom oštrog zavoja i ubrzavanja, te ladice za zaštitu da bi se odvojilo područje usisa od zraka koji stvara. Najviše pažnje koju prosječn karter dobije kada se ukloni čep za odvod tijekom zamjene ulja. Međutim, njihov položaj za ugradnju može ih učiniti ranjivim na udaru od krhotina na cesti ili terenske vožnje. Takav kontakt može rezultirati udubljenjem, pukotinama ili čak rupama. Ako vaša posuda za ulje pretrpi nezgodnu štetu, imamo izravne zamjene za mnogo manje nego što biste platili kod ostalih prodavača. Naši zamjenski karteri izrađene su prema originalnim specifikacijama opreme, tako da možete biti sigurni u savršenu namjenu i funkciju. Pomoću naših posuda za ulje možete se vratiti na put i ostaviti gotovinu u džepu. Nudimo sve povezane dijelove uljne posude, poput brtvi i vijaka za odvod, tako da je potrebno samo jedan telefonski poziv da biste dobili sve za dovršetak posla. Mjerači ulja mogu se slomiti i dio može upasti u motor. Ukoliko imate bilo kakav problem, ne trebate dolaziti do nas, možemo Vam poslati dostavnim službama.
-
(9707)
Za vrijeme rada vozila, senzori, odašiljači i prekidači šalju naponske signale na računalo sustava upravljanja motorom, nazvanim upravljački modul napajanja (PCM) ili upravljački modul motora (ECM). Ti naponski signali označavaju opterećenje motora, brzinu vozila, temperaturu i druge varijable, a računalo koristi informacije za kontrolu smjese zraka / goriva, vremena paljenja, uređaja za emisije poput EGR ventila i indikatora na instrument tabli. Lambda sonda uspoređuje smjesu kisika u ispušnom sustavu s kisikom prisutnim u atmosferi i u skladu s tim mijenja naponski signal koji se šalje PCM / ECM. Računalo koristi podatke za kontrolu protoka goriva za održavanje omjera zrak / gorivo za optimalne performanse i najniže emisije. Postoje najmanje dvije lamda sonde. Da biste znali kada treba ulijevati gorivo i upaliti svjećice, PCM / ECM mora znati položaj ventila u odnosu na klipove i brzinu rotacije radilice. Senzor položaja bregastog vratila (CMP) i senzor položaja radilice (CKP) daju ove signale. Vrijeme paljenja nadalje se kontrolira pomoću senzora detonacije (KS), koji šalje naponski signal na računalo ako se otkriju vibracije uzrokovane detonacijom, omogućujući računalu da unaprijed uspori iskru i spriječi oštećenje motora. Senzor položaja leptira za gas (TPS) signalizira računalu položaj vratila leptira za gas, ukazuje na brzinu koju želite ići. PCM / ECM koristi ove informacije zajedno sa senzorom protoka zraka (MAF) za izračunavanje opterećenja motora, a povećano opterećenje zahtijeva više goriva. Temperatura rashladne tekućine i ulaznog zraka, koju isporučuju ECT i IAT senzori, omogućuju računalu da obogaćuje smjesu i poveća napredak iskrenja kad je motor hladan, a zatim se to isključuje i odgađa se vrijeme dok se motor zagrijan. Rad ventilatora hlađenja i otvaranje EGR ventila također se oslanjaju na temperaturne signale računalu. Prekidač servoupravljača (PS) i A / C senzor signaliziraju računalu da postoji povećano opterećenje pumpe servo upravljača (kao što je tijekom pokreta za parkiranje) i rada kompresora klima uređaja, tako da PCM / ECM može povećati brzinu u praznom hodu kako bi se spriječio zastoj . Prekidač kočnice može signalizirati računalu da isključi tempomat ili odvojiti kvačilo pretvarača zakretnog momenta.
-
(16901)Bregasta osovina bez obzira dali se radi o motorima sa jednom bregastom (SOHC) ili dvije bregaste osovine (DOHC) pokreču se radilicom preko zupčastog remena. Bregasto vratilo upravlja ventilima, a otvaranje i zatvaranje ventila moraju biti savršeno usklađeni s kretanjem klipa prema gore i dolje radi optimalnog rada motora. Zupčasti remen pokreće zupčanike i drži motor precizno usklađen uz pomoć zatezača i remenica. U jednom su trenutku lanci i zupčanici bili su jedini način pogona motora, ali kako su motori sa dvije bregaste postali sve zastupljeniji, inženjeri su otkrili da se remeni lakše voze, tiho rade, ne trebaju podmazivanje, manje su skupi i pouzdani. Poboljšanjem materijala i napretkom tehnologije intervali zamjenje zupčastog remene povećali su se sa 50 000 km na 120 000 km i više. Ako je pristup remenu moguć, treba ga pregledati na pukotine, nedostajuće zube, oštećene ili izložene ojačane vlakna te onečišćenja uljem ili rashladnom tekućinom. Bilo koji od ovih uvjeta razlog je za zamjenu remena bez obzira na prijeđenu kilometražu, ali čak i ako remen savršeno izgleda na preporučenoj zamjenskoj kilometraži, ne smije se ponovno koristiti. Iako je uobičajena praksa ponovne upotrebe remenica radilice i bregastog vratila, ove komponente treba pregledati na habanje i nečistoću kako bi se mogao staviti novi zupčasti remen. Komponente poput automatskih zatezača i remenica uvijek treba zamijeniti kada se ugradi novi remen kako bi se osigurala ispravna učinkovitost motora. Na mnogim motorima razvodni remen također pokreće vodenu pumpu. Iako se tijekom servisa pojasa može činiti u redu, njegov zanemariv trošak u usporedbi s troškovima rada za njegovo pristupanje, zamjena vodene pumpe sa pojasom čini pametnim potezom. A bilo bi šteta raditi posao iznova ako bi stara pumpa nedugo zatim pokvarila. Naši setovi pružaju sve što je potrebno za najkvalitetniju izmjenu: remen, zatezači,remenice, pumpa za vodu te brtve .
-
(238)Poklopci motra i kućišta motora pružaju funkciju kao efikasno brtvilo koje sadrži kritične plinove i tekućine, a oni obavljaju brojne dodatne funkcije kao što su izolacija vibracija, regulacija pritiska ispušnim plinovima, odsisavanje i povratak uljne maglice iz puhanja. plinova i mjesta za pričvršćivanje radi osiguranja ostalih komponenti. Moderni poklopci motora smanjene su težine i smanjuju buku motora. Poklopci motora lako se instaliraju te mogu biti jako lijepog dizajna i individualno određuju proizvođača vozila
-
(1168)Motorno ulje podmazuje ležajeve motora i pokretne dijelove motora. Jedna od bitnih zadaća motornog ulja je i ta da hladi dijelove motora. Mnogi proizvođači za kontrolu temperature ulja opremljuju ova vozila hladnjacima ulja. Ti hladnjaci su tipično hladnjaci ulje-voda koji su ugrađeni u sustav za hlađenje vozila. Ulje brzo dolazi do radne temperature, a vršne temperature su ograničene. U ekstremnim uvjetima poput vuče prikolice uz brda po vrućem vremenu, tvornički hladnjak možda nije adekvatan, plus OE hladnjaci podliježu određenim vrstama kvara. Vodena strana hladnjaka može se začepiti ako se sustav za hlađenje ne održava, smanjujući učinkovitost hlađenja i koroziju mogu prouzrokovati curenja koja rezultiraju onečišćenjem rashladnog sustava uljem i obrnuto. Ako imate neispravni originalni hladnjak ili čak i ako vaše vozilo uopće nema hladnjak, možemo vam pomoći da spustite temperaturu ulja i produljimo vijek trajanja ulja i motora pomoću naše opsežne linije kompleta za hlađenje ulja i pojedinačnih komponenti.
-
(1647)Većina vozača zna da pogonski remeni mogu biti uzrok loših performansi dodatne opreme i buke, ali ono što mnogi ne shvaćaju je da remenice koje dodiruju pojas mogu često biti glavni uzrok tih kvarova. Moderni serpentinski remeni dio su sofisticiranog pogonskog sustava i svaki dio tog sustava mora pravilno raditi kako bi dodaci postigli vrhunske performanse i tihi rad. U tipičnom pogonskom sustavu pomoćnog remena nalazi se pogonska remenica (remenica radilice) koja je montirana na radilicu. Ona pokreće preko staznog (kanalnnog) remena ostale dijelove kao što je alternator, servo pumpa, kompresor klime. Remenice koji izravno utječu na podešavanje remena i buku su remenice zatezača i rolice (klizači). Istrošeni natezač uzrokovat će klizanje remena i smanjiti učinkovitost dodatne opreme. Na primjer, može se smanjiti izlaz za punjenje alternatora, što može istrošiti bateriju. Vaše se vozilo možda neće pokrenuti i lampica CHECK ENGINE može svijetliti. Klizanje će također trošiti remen i uzrokovati škripanje, kao i stvaranje topline koja će smanjiti životni vijek pomoćnih remenica. Mnogi zatezači uključuju i prigušivački mehanizam za kontrolu vibracija. Istrošena remenica vibracija omogućit će klizanje remena, što također može uzrokovati otkazivanje ležajeva remenica.
-
(9560)Današnji su motori izuzetno izdržljivi i traju mnogo duže nego što je bilo predviđeno, ali neki mehanički dijelovi se na kraju istroše. Ako vaš motor troši ulje zbog istrošenih prstenova ili vodilica ventila, napajanja zbog lošeg brtvljenja prstena i ventila i istrošenih klinova, ili ako ima nizak tlak ulja, može doći do potpunog remonta. Možete se odlučiti za obnovljeni motor ili obnoviti vaš postojeći motor pomoću kompleta za obnovu motora. Bez obzira želite li sve ili samo minimalne dijelove potrebne za popravak, komplet za obnovu motora predstavlja značajnu vrijednost. Kupnja kompleta mnogo je ekonomičnija od kupnje dijelova odvojeno, plus imate povjerenja da će vaša obnova biti uspješna jer su svi dijelovi konstruirani za zajednički rad. Kompleti za obnavljanje motora također su značajne uštede vremena. Umjesto da tražite dijelove ili trošite puno vremena na traženje i naručivanje pojedinih dijelova, možete dobiti sve što trebate s jednim ili samo nekoliko brojeva dijelova.
-
(251)Za najbolje performanse i uštedu goriva, te dug radni vijek, u komore za izgaranje vašeg motora treba ući dovoljno čistog zraka. Olakšavamo vam lako disanje motora jer imamo sve što vam je potrebno za održavanje čistog zraka, od ulaza u kućište filtera zraka do ulaza za usisnu granu motra, uključujući filtre, senzore protoka zraka, crijeva za usis zraka i usisnih razdjelnika. Zrak se miješa s gorivom za izgaranje koje pokreće klipove i u konačnici pokreće vaše vozilo. Većina OE zračnih filtera izrađena je od papira koji se formira u nabore. Imaju ulogu hvatanju prljavštine, ali s vremenom prljavština začepljuje male prolaze u filteru, što ograničava protok zraka i smanjuje potrošnju energije i uštede goriva. Srećom, zračni se filtar lako zamijeni, a mi nudimo sve vrhunske marke, uključujući filter prikladan za vaše vozilo.
-
(3205)
-
(172)
Motor je najvažniji dio vašeg vozila, a i najskuplja komponenta koju morate zamjeniti ako se pokvari. Stoga je jako bitno održavati motor redovito i koristiti samo kvalitetne dijelove. Mi Vam možemo pomoći u obadva slučaja. Ukoliko trebate kvalitetne filtere i ulja i ukoliko su vam potrebni zamjenski i originalni dijelovi motora. Redovna izmjena ulja najbolji je način da motor postigne dug život. Uz osnovu, ulje sadrži aditive koji čiste, inhibiraju koroziju, smanjuju trenje i sprječavaju habanje. Promjena ulja i korištenje kvalitetnih filtera koji zaustavljaju prljavštinu kako se nebi samnjio protok ulja najbolja je obrana od kvara motora.Kod nas možete naći kvalitetna ulja i filtere. Uz preventivno održavanje poput zamjene ulja, proizvođač vozila propisuje neke servise motora koji se moraju obavljati u određenim intervalima prijeđenih kilometara. Zamjena razvodnog remena najčešća je preporučena usluga. Iako su danas izdržljiviji, razvodni remeni se s vremenom istroše i ako neki potpuno pukne, motor će se zaustaviti, ali na nekim motorima ventili mogu sudariti s klipovima i uzrokovati skupo oštećenje motora. Zamjena razvodnog remena kada je to naznačeno jeftino je osiguranje, a mi vam možemo dostaviti sve što vam treba, uključujući zatezače i remenice. Kod nas možete pronaći izbor vanjskih dijelova mtora poput nosača motra, remenica, senzora i unutrarnjih dijelova kao što su bregaste osovine, klipovi, ležajevi. Naša vizija je da na jednom mjestu pronađete sve potrebno. Ukoliko imate problem sa propuštanjem tekućina, kod nas ćete pronaći sve vrste brtvila.