Glave motora

Odaberite vozilo
-42% NOVO Stanje: 5
€0,14 €0,25
-42% NOVO Stanje: 5
€0,20 €0,34
-42% NOVO Stanje: 5
€0,18 €0,32
-42% NOVO Stanje: 5
€0,39 €0,67
-42% NOVO Stanje: 5
€0,42 €0,72
-42% NOVO Stanje: 5
€0,44 €0,76
-42% NOVO Stanje: 5
€0,63 €1,09
-42% NOVO Stanje: 5
€0,83 €1,44
-42% NOVO Stanje: 5
€1,00 €1,72
-42% NOVO Stanje: 5
€1,09 €1,88
-41% NOVO Stanje: 5
€1,11 €1,91
-42% NOVO Stanje: 5
€1,20 €2,06

Glava motora se postavlja na vrh bloka motora preko cilindara. Šupljine na dnu glave iznad svakog cilindra tvore komore za izgaranje. Svi moderni motori su dizajnirani s glavom ventila, s usisnim i ispušnim ventilima koji se kreću gore i dolje u vodilicama, a glave ventila su naslonjene na sjedala ventila i zabrtvljavaju komore za izgaranje. Ulazi u glavu pružaju prolaze do ventila za smjesu zraka i goriva i ispuha. Uobičajene nedostatke glave cilindra uključuju istrošene vodilice, ventile, sjedala i opruge ventila koji mogu uzrokovati loše performanse, mrtvi cilindar uslijed izgaranog ventila ili izgaranja, rashladne tekućine i curenja ulja iz pukotina. Umjesto dugog vremena za porpavak i velikog računa za popravak, možete vratiti automobil brzo na cestu za manje novca sa NOVOM, RABLJENOM ili REPARIRANOM glavom cilindra. Naše glave su temeljno očišćene i pažljivo pregledane te ako je potrebno stavljaju se nove vodilice ventila, sjedala ventila i nove brtve ventila. Napuhana brtva glave može uzrokovati razne probleme, ovisno o mjestu propuštanja. Brtva koja je propustila između cilindara može uzrokovati gubitak kompresije. Propuštanje iz komore za izgaranje u prolaz rashladne tekućine može uzrokovati gubitak rashladne tekućine i pregrijavanje, dok curenje rashladne tekućine i prolaza ulja može rezultirati rashladnim sredstvom u ulju i u rashladnom sustavu. Kod bilo kojeg procesa skidanja i obrade glave motora potrebno je staviti novi dihtung glave. Mi vam možemo ponuditi brtve glave za sve tipove motra najpoznatijih svjetskih proizvođača. Da bi osigurali pravilno brtvljenje brtve glave, većina proizvođača određuje da se vijci za glavu ne mogu ponovno upotrebljavati. Svi motori opremljeni TTY vijcima za zatezanje glave. Za razliku od običnih vijaka koji se tijekom zatezanja protežu unutar raspona elastičnosti i vraćaju se na prvobitnu duljinu kada se otpuštaju, TTY vijci dizajnirani su tako da se mogu zatezati do točke popuštanja i ostat će izduženi. Ovo je dokazano da omogućuje ravnomjernije stezanje i bolje brtvilo za brtvu glave. S TTY vijcima zamjena vijaka glave potrebna je pri ponovnoj ugradnji glave cilindra, tako da na našim digitalnim policama imamo veliku zalihu tih vijaka.