Ležajevi motora

Odaberite vozilo
Prikaz
Poredaj po
-35% NOVO
294,04 kn 191,13 kn
-34% NOVO
327,97 kn 213,18 kn
-34% NOVO
615,76 kn 400,24 kn
-34% NOVO
884,30 kn 574,79 kn
-32% NOVO
348,34 kn 236,87 kn
-32% NOVO
177,65 kn 120,80 kn
-35% NOVO
99,38 kn 64,60 kn
-32% NOVO
635,25 kn 431,97 kn
-32% NOVO
GLYCO

Ležaj radilice GLYCO H1018/5 0.25MM

sku: GL H1018/5 0.25MM
478,34 kn 325,27 kn
-32% NOVO
GLYCO

Ležaj radilice GLYCO 72-3856 0.25MM

sku: GL 72-3856 0.25MM
348,34 kn 236,87 kn
-32% NOVO
82,18 kn 55,88 kn
-32% NOVO
GLYCO

Ležaj radilice GLYCO H1248/5 STD

sku: GL H1248/5 STD
363,80 kn 247,38 kn

Postoji mnogo različitih vrsta ležajeva koji se koriste na automobilima, uključujući kuglične i valjkaste ležajeve, iglični ležajevi , ali ležajevi koji se obično koriste u motoru nazivaju se obični ležajevi. Ovi ležajevi su ili cilindrični ili su izrađeni od dva umetka koji čine kućište. Dijelovi poput radilice i bregastog vratila okreću se na običnim ležajevima poduprtim uljem. Podtlakom se pumpa ulje pod tlakom. Za optimalne performanse i dug životni vijek, ležajevi motora moraju imati odgovarajuću zazor za ulje. Ovaj zazor je razlika između promjera osovine i promjera ugrađenog ležaja i obično je između 0,001 ”i 0,0035”. Zazor glavnog ležaja i klipnjače može se provjeriti mjerenjem promjera ležaja mikrometrom i instaliranim promjerom ležaja pomoću mjerača provrta i oduzimanjem dimenzije mikrometra od provrta. Ako je zazor prevelik, a radilica je istrošena, to možedovesti do kvara motora.