RELIANT SCIMITAR Roadster Ležajevi radilice
Postoji mnogo različitih vrsta ležajeva koji se koriste na automobilima, uključujući kuglične i valjkaste ležajeve, iglični ležajevi , ali ležajevi koji se obično koriste u motoru nazivaju se obični ležajevi. Ovi ležajevi su ili cilindrični ili su izrađeni od dva umetka koji čine kućište. Dijelovi poput radilice i bregastog vratila okreću se na običnim ležajevima poduprtim uljem. Podtlakom se pumpa ulje pod tlakom. Za optimalne performanse i dug životni vijek, ležajevi motora moraju imati odgovarajuću zazor za ulje. Ovaj zazor je razlika između promjera osovine i promjera ugrađenog ležaja i obično je između 0,001 ”i 0,0035”. Zazor glavnog ležaja i klipnjače može se provjeriti mjerenjem promjera ležaja mikrometrom i instaliranim promjerom ležaja pomoću mjerača provrta i oduzimanjem dimenzije mikrometra od provrta. Ako je zazor prevelik, a radilica je istrošena, to možedovesti do kvara motora.