Zupčasti remen

Odaberi vozilo
Odaberite vozilo
19176 proizvod/a
Prikaz
Poredaj po
-42% NOVO Stanje: 5
13,44 kn 7,80 kn
-38% NOVO Stanje: 5
ASHIKA

Zupčast remen ASHIKA DD-532

sku: MOT ASH40-05-532
52,44 kn 32,51 kn
-42% NOVO Stanje: 5
FEBI

Zupčast remen FEBI 10992

sku: MOT FEB10992
61,08 kn 35,42 kn
-42% NOVO Stanje: 5
61,08 kn 35,42 kn
-41% NOVO Stanje: 5
FEBI

Zupčast remen FEBI 12652

sku: MOT FEB12652
61,55 kn 35,70 kn
-37% NOVO Stanje: 2
ASHIKA

Zupčast remen ASHIKA 17224

sku: MOT ASH40-04-419
63,06 kn 39,10 kn
-42% NOVO Stanje: 5
GATES

Zupčast remen GATES 5498XS

sku: MOT GTS5498XS
64,38 kn 37,34 kn
-42% NOVO Stanje: 5
64,38 kn 37,34 kn
-41% NOVO Stanje: 3
64,61 kn 37,48 kn
-41% NOVO Stanje: 5
BOSCH

Zupčast remen BOSCH 1 987 949 018

sku: MOT BOS1987949018
65,56 kn 38,02 kn
-42% NOVO Stanje: 1
DAYCO

Zupčast remen DAYCO 94199 FIAT

sku: MOT DAY94199
67,44 kn 39,12 kn
-41% NOVO Nema na stanju
68,62 kn 39,80 kn

Bregasta osovina bez obzira dali se radi o motorima sa jednom bregastom (SOHC) ili dvije bregaste osovine (DOHC) pokreču se radilicom preko zupčastog remena. Bregasto vratilo upravlja ventilima, a otvaranje i zatvaranje ventila moraju biti savršeno usklađeni s kretanjem klipa prema gore i dolje radi optimalnog rada motora. Zupčasti remen pokreće zupčanike i drži motor precizno usklađen uz pomoć zatezača i remenica. U jednom su trenutku lanci i zupčanici bili su jedini način pogona motora, ali kako su motori sa dvije bregaste postali sve zastupljeniji, inženjeri su otkrili da se remeni lakše voze, tiho rade, ne trebaju podmazivanje, manje su skupi i pouzdani. Poboljšanjem materijala i napretkom tehnologije intervali zamjenje zupčastog remene povećali su se sa 50 000 km na 120 000 km i više. Ako je pristup remenu moguć, treba ga pregledati na pukotine, nedostajuće zube, oštećene ili izložene ojačane vlakna te onečišćenja uljem ili rashladnom tekućinom. Bilo koji od ovih uvjeta razlog je za zamjenu remena bez obzira na prijeđenu kilometražu, ali čak i ako remen savršeno izgleda na preporučenoj zamjenskoj kilometraži, ne smije se ponovno koristiti. Iako je uobičajena praksa ponovne upotrebe remenica radilice i bregastog vratila, ove komponente treba pregledati na habanje i nečistoću kako bi se mogao staviti novi zupčasti remen. Komponente poput automatskih zatezača i remenica uvijek treba zamijeniti kada se ugradi novi remen kako bi se osigurala ispravna učinkovitost motora. Na mnogim motorima razvodni remen također pokreće vodenu pumpu. Iako se tijekom servisa pojasa može činiti u redu, njegov zanemariv trošak u usporedbi s troškovima rada za njegovo pristupanje, zamjena vodene pumpe sa pojasom čini pametnim potezom. A bilo bi šteta raditi posao iznova ako bi stara pumpa nedugo zatim pokvarila. Naši setovi pružaju sve što je potrebno za najkvalitetniju izmjenu: remen, zatezači,remenice, pumpa za vodu te brtve .