Dijelovi ovjesa
-
(57)
Kompresori za automobile sa zračnim ovjesom.
-
(12837)Dok se vaše vozilo spušta niz cestu, opruge apsorbiraju udarce i nepravilnosti na cesti. Amortizeri omekšavaju pokret opruge tako da se kotači i gume ne pomiču gore i dolje previše brzo, te sprečavaju da se opruge osciliraju nakon udarca. Bez amortizera guma bi odskočila tako da nebi imali samo tešku vožnju već nebi imali ni kontrolu nad vozilom. Hidraulički amortizeri imaju klip koji se pomiču gore i dolje unutar cilindra napunjenih hidrauličkim tekućinama. Većina modernih amortizera koriste dušikov plin. Propuštanje tekućine i istrošeni semerinzi znak su da trebate zamjeniti amortizere. U puno slučajeva nema vanjskih znakova da su amortizeri loši, već su iznutra istrošeni i stoga ih se isto treba zamjeniti.Ukoliko je vrijeme za zamjenu amortizera na vašem vozilu onda je najbolje da se uputite na našu web trgovinu i sigurno ćete naći odgovarajuće proizvode za vaše vozilo. Gornji nosači amortizera često su uzrok buke, loš odziv na upravljač ili nepravilno poravnavanje vozila. Nosači amortizera spajaju amortizer sa oprugom i šasijom vozila. Nudimo nosače amortizera, ležajeve,graničnike, zaštitu od prašine. U ponudi imamo nove i rabljene amortizere kvalitetnih proizvođača sa garancijom.
-
(12914)
Opruge amortizera podupiru težinu vozila i reagiraju na nepravilnost na cesti. Na putu, kada prepreka udari u kotač prema gore, opruga amortizera se kompimira, dopuštajući da vozilo ostane u ravnoteži i izolira putnike od utjecaja. Nakon udarca, opruga amortizera prisiljava kotač prema dolje da održava kontakt na cesti. Većina osobnih vozila danas ima spiralne opruge naprijed i iza. Neka vozila kao što su komb vozila ili SUV vozila imaju naprijed spiralne opruge a iza imaju lisnate opruge. Ukoliko je opruga amortizera istrošena vidjet ćemo najprije ako nam je vozilo neravnomjerno visoko, ako vozilo troši gume itd. Ukoliko je opruga pukla što se zna često desiti uslijed zamora materijala onda to možemo jasno ustanoviti vizualnim pregledom. I u tom slučaju obavezno treba zamjeniti oprugu amortizera. Ukoliko je uočena neispravnost opruge amortizera,imamo zamjenske opruge koje će vratiti ispravnost vašem vozilu. Imamo i OEM opruge amortizera za većinu vozila.
-
(472)
Lisnate opruge najstarija je izvedba opruga. Lisnata opruga sastoji se od jednog ili više čeličnih lukova. Lisnata opruga s jednim listom zove se jednostavna lisanta opruga dok višestruga lisnata opruga ima jedan glavni list i više kraćih listova koji su povezani sa središnjim vijkom ili klinom sa kopčom koja sve te listove drži zajedno. Većina lisnatih opruga na krajevima ima selene kroz koje idu vijci s kojima se učvršćuje na šasiju vozila. Najčešći simptomi istrošenosti lisnate opruge jest visina vozila koja je niža nego je to bilo prije. Slomljena opruga može dovesti do loše stabilnosti vozila i trošenja guma. Potrebno je s vremena na vrijeme vizualno provjeriti selene, vijeke i lisnate opruge radi sigurnosti vozila. Ukoliko je vrijeme za zamjenu ili reparaciju lisnatih opruga tu smo za vas da vam pomognemo.
-
(822)
Komprimirani zrak može osigurati veliki stupanj kvalitete vožnje gdje niveliranje ovjesa nije moguće sa običnim oprugama. Zato proizvođači luksuznih automobila koriste zračni ovjes da bi zahtjevnoj klijenteli pružili što udobniju vožnju. Na nekim vozilima sa zračnim ovjesom vozač može sam nivelirati visinu vozila po svojim željama. Tipičan zračni ovjes ima zračne opruge i amortizere na svakom kotaču, kompresor za zrak, modul za kontrolu i crijeva koja povezuju cijeli sistem. Sušilo na kompresoru za zrak štiti sustav od vlage, senzori visine signaliziraju upravljačkom modulu kada je potrebna prilagodba visine i selenoidi se otvaraju i zatvaraju kako bi omogućili ulaz zraka u zračne opruge.Neki sustavi sadrže spremnike za pohranjivanje komprimiranog zraka. Kao i svaki sustav vozila, komponente zračnog ovjesa mogu biti neispravne zbog starosti, trošenja ili ne održavanja. Gumice na zračnoj opruzi, amortizerima mogu puknuti ili propasti te to može izazvati propuštanje zraka.Crijeva se također mogu ošteti što može također izazvati propuštanje zraka na zračnom ovjesu. Kada dođe do propuštatanja zraka, kompresor može konstantno raditi kako bi održao razinu zraka u sistemu i to može dovesti do njegovog pregaranja. Troškovi komponenti zračnog ovjesa mogu biti jako veliki. Tu smo za vas da vam pomognemu kod dijagnostike i popravka i dijelova potrebnih za vaše vozilo.
-
(0)
-
(25105)Vilice su veza između šasije i kotača, a nosači su također za amortizere, opruge i pregibne šipke. Vilice se pomiču kao odgovor na nepravilnosti na cesti. Postoji puno tipova vilica koje ovise o izvedbi ovjesa. Sve imaju selene kojima se pričvršćuju na šasiju i kuglu koja je pričvršćena na rukavac kotača. Vilice su tradiocionalno izrađene od čelične cijevi, ali mnoga novija vozila danas imaju jače vilice koje su napravljene od čelika ili aluminija koje su jako lagane. Vilice su uglavnom izdržljive komponente na autu i servisiranje podrazumjeva zamjenu selena i kugle vilice. Postoje i situacije gdje je potrebna zamjena cijele vilice a to je kod čeličnih legura gdje su osjetljive na hrđu ili kod savijanja ili loma vilice. I najmanja deformacija vilice može dovesti do trošenja guma i teškog upravljanja vozila. Ukoliko se kugla vilice ne može zamjeniti posebno onda je potrebno zamjeniti cijelu vilicu. U nekim situacijama je bolje i jeftinije zamjeniti cijelu vilicu jer iziskuje puno manje vremena kod ugradnje. Bez obzira na vaše potrebe dali trebate dijelove za vilicu kao što su seleni i kugle ili trebate kompletnu vilicu mi imamo sve u ponudi na našim digitalnim policama. Imamo kvalitetne zamjenske dijelove i originalne dijelove po povoljnim cijenama.
-
(17540)Stabilizatorska šipka ili vučna šipka ili šipka protiv prevrtanja oblik je torzijske šipke koja povezuje kotače o ovjes na suprptnim stranama ovjesa. Stabilizatorska šipka povećava krutost ovjesa i sprječava da se vozilo previše ljulja kod skretanja što rezultira boljom upravljivosti vozila. Većina današnjih vozila ima stabilizatorsku šipku naprijed, međutim postoje vozila koja imaju i naprijed i natrag. Tipična stabilizatorska šipka je čvrsta ili šuplja čelična šipka sa zavojima i kutevima koji otprilike čine izduženi oblik slova U . Ravni dio stabilizatorske šipke montiran je na šasiju vozila ili na most. Dok je kraj šipke spojen sa ovijesom sa svake strane. Sama šipka može se oštetiti prilokom udara, ali seleni i kugle dijelovi su koji se troše. Pregledajte stabilizatorsku šipku u situaciji dok je vozilo opterećeno i kada nije opterećeno i pratite što se dešava. Ako vidite napuknuća,nepravilna uvijanja, popucane selene i gumice onda je vrijeme da se neke ili sve komponente zamjene. Bez obzira koji je kod vas problem mi imamo rješenje. Na našim digitalnim policama možete naći i nove i rabljene dijelove renomiranih proizvođača.
-
(5548)
Vaše noge bit će beskorisne bez kukova, koljena i gležnjeva. Ti zglobovi povezuju bedra i stopala i tako nam omogućuju da možemo hodati, kleknuti, trčati ili sjesti. Isti odnos postoji između kugle vilice , selena, vilica,spona upravljača,krajnika,rukavaca na vašem vozilu.Kugle vilice i seleni omogućuju kretanje ovjesa kao odgovor na udarac gume o prepreku. Seleni vilice dopuštaju kretanje samo gore i dole, dok kugla vilice omogućava kretanje u svim smjerovima rukavac koji drži. Uobičajeno je da se kugle vilice koriste kao gornje i donje, ovisno o mjestu ugradnje. Važnija stvar kod kugle vilice jest dali je ona konstruirana da je nosiva ili nenosiva. Nosive kugle vilice su uobičajeno donje. Kugle vilice troše se od upotrebe, nedostatka podmazivanja i puknuća mandžete. Uobičajeni simptomi istrošenosti zglobova su buka, abnormalno trošenje guma i problemi kod upravljanja. Kugle vilice mogu biti prešane u vilicu, pričvšćene vijcima ili zakovicama. Mi imamo Kugle vilice za 90% vozila koji se nalaze na našem tržištu. Ukoliko se kugla vilice ne može promjeniti na vašoj vilici ona vam možemo ponuditi vilicu po pristupačnim cijenama.
-
(8947)Nosači i zaštite amortizera ne samo da pričvršćuju amortizere za šasiju nego i izoliraju vozilo od vibracija i udaraca od ceste. Izolacijska komponenta je obično gumena vezana na metal, a guma se može razdvojiti, ispucati, otvrdnuti ili na neki drugi način pogoršati te se može stvoriti kontakt metal od metal. To može dovesti do buke, problema kod upravljanja i kontrole nad vozilom. Većina današnjih vozila opremljna je sa prednjim nosačima amortizera, međutim postoje vozila koja imaju i zadnje. Gornji nosač amortizera zadržava oprugu amorizera i spaja nosač sa karoserijom vozila.Da bi se dobila što bolja izolacija unutar nosača amortizera nalazi se ležaj koji se pokreće kako se vozilo kreće odnosno skreće. Uz nosače amorizera imamo i zaštitu amortizera koja štiti semering amortizera od vanjskih utjecaja. Ako se sumnja u istrošenost nosača amortizera, vozilo treba testirati na cesti i provjeriti zvukove i vizualno oštećenja. Dok ste parkirani okrenite upravljač od kraja do kraja i slušajte dali se javljaju zvukovi kao što je struganje ili pucketanje. Svi nedostatci zahtjevaju zamjenu i preporuča se zamjeniti nosače amortizera, zaštite amortizera i odbojnike. Na našim digitalnim policama možete naći sve potrebno za zamjenu. Uvijek imamo u ponudi više odbavljača u svim cjenovnim rangovima.
-
(13141)
Rukavci su mjesto gdje se dijelovi Ovjesa i upravljački mehanizam i prednji kotači povezuju.Rukavci su pričvšćeni na šasiju preko vilica gornjih i donjih, amortizera. Na rukavce su montirani kotači. Rukavci omogućuju kotačima da se pomiču okomito, dok dijelovi Ovjesa reagiraju na nepravilnosti na cesti horizontalno. Rukavci kotača obično su veoma izdržljivi dijelovi,ali ukoliko je potrebno zamjeniti kod nas ćete naći sve što vam je potrebno. Postoje mnoge varijacije rukavaca ovisno o tome dali je vozilo pogon na prednjem ili stražnjem kotaču ili pogon na sva četiri kotača. Na vozilima sa stražnjim pogonom glačina može biti sastavni dio rukavca gdje je uprešan sa kunusnim valjkastim ležajevima. Rulavci i glavčine su dugotrajne komponente koje obično zahtjevaju zamjenu samo ako su oštećene prilikom udarca. Ukoliko je potrebna zamjena na našim digitalnim policama možete naći i nove i rabljene dijelove. Trudimo se konstantno da povećavamo asortiman tako da bi mogli pronaći sve što vam je potrebno.
-
(12181)
Seleni imaju tri glavne funkcije, pružaju točke montiranja i postavljaju dijelove u njihovom pravilnom odnosu sa ostalim komponentama, što je jako važno kod dijelova ovjesa.Omogućuju kretanje kao što je zakretanje vilica, lisnatih opruga i balans šipki. Također ublažavaju i apsorbiraju udarce i vibracije, sprečavajući tako buku da ulazi u kabinu. Seleni se koriste u mnogim dijelovima Ovjesa kao što su vilice, stabilizatori, amortizeri, lisnate opruge, mostovi itd. Većina selena je izrađena od gume, međutim postoje i slučajevi gdje su izrađeni od poliuretana. Najčešće se seleni mogu zasebno mjenjati. Međutim postije slučajevi gdje to nije moguće pa je potrebno zamjeniti cijeli sklop kao što su vilice, stabilizatori itd. Ukoliko ste vi u toj situaciji onda kod nas možete naći kvalitetne i povoljne sklopove. Kada se selen istroši onda se odvoji gumeni dio od metala i često struže metal od metal što dovodi do buke i uzrokuje probleme kod upravljanja vozilom. Isto tako istrošeni i dotrajali seleni dovode do nepravilne trošnje guma, opterećenja na druge komponetne ovjesa. Dotrajalost selena se može detektirati vizualno ili po zvuku. Ukoliko se vide fizička oštećenja ili ako selen ima lufta onda ga je potrebno zamjeniti. Isto tako ako nam se čuje zvuk cviljenja onda isto tako treba selen zamjeniti. Ali bez obzira na uzrok kvara, možemo vam ponuditi zamjenske selene renomiranih svjetskih proizvođača auto dijelova po povoljnim cijenama. Isto tako imamo u pondi selene nižeg cjenovnog ranga izvrsne kvalitete.
-
(1845)Most je jedan od najvećih dijelova ovjesa na vozilu. Most je veza između šasije vozila i dijelova ovjesa. Dijelovi koji se vežu na most su vilice, spone, letve volana, rukavci. Na vozilu postoje prednji i zadnji most. Na krajevima se nalaze kotači sa svake strane. Prije su vozila imala uglavnom čelične mostove. Danas se uglavnom radi na što lakšim vozilima tako da se današnja vozila uglavnom sastoje od aluminijskog materijala. Most je dio na vozilu koji se u pravilu nikada ne mjenja osim u slučaju ako je fizički oštećen od udara. Povezan je na šasiju pomoću velikih vijaka preko selena. Seleni su dio na mostu koji se mjenja prilikom dotrajalosti. Selene mosta možete ponaći kod nas na digitalnim policama raznih proizvođača. Mostovi koji su napravljeni od čelika često pod utjecajem vlage i soli počnu korodirati te ih je nakon nekog vremena potrebno promjeniti. Ukoliko je ipak potrebna zamjena mosta kod nas možete pronaći mostove i rabljene i nove.
-
(355)Gibanj najstarija je izvedba opruga. Gibanj sastoji se od jednog ili više čeličnih lukova.Gibanj s jednim listom zove se jednostavni gibanj dok višestruki gibanj ima jedan glavni list i više kraćih listova koji su povezani sa središnjim vijkom ili klinom sa kopčom koja sve te listove drži zajedno. Većina gibnjeva na krajevima ima selene krozkoje idu vijci s kojima se učvršćuje na šasiju vozila. Najčešći simptomi istrošenosti gibnja jest visina vozila koja je niža nego je to bilo prije. Slomljena opruga može dovesti do loše stabilnosti vozila i trošenja guma. Potrebno je s vremena na vrijeme vizualno provjeriti selene, vijeke i gibnjeve radi sigurnosti vozila. Ukoliko je vrijeme za zamjenu ili reparaciju gibnjeva tu smo za vas da vam pomognemo.
-
(962)Suspenzija u vašem vozilu drži kotače u dodiru sa cestom za kontrolu vozila i izolira vas i vaše putnike od udarca i drugih nepravinosti na cesti za što udobnijz vožnju. Svi dijelovi na ovjesu vozila su poravnati i složeni da prate cestu na najbolji mogući način. Ukoliko dođe do nepravilnih i neočekivanih udaraca na kotače moguće je da dijelovi ovjesa nisu više u skladu kako je proizvođač propisao. Onda dolazi do trošenja guma i upravljački mehanizam više nije centriran. Poravnavanjem kotača vraća ju se svi kutevi prema specifikaciju proizvođača, tako da je upravljački mehanizam opet u centru i dijelovi ovjesa u pravoj poziciji. U pravilu većina vozila imaju centriranje prednjih kotača. U današnje vrijeme sve više vozila se radi koji imaju centriranje i prednjeg i zadnjeg ovjesa. Kako bi ovjes bio u centru potrebno je da svi dijelovi ovjesa budu ispravni.
Bez dijelova ovjesa , ne biste imali samo vožnju koja trese kosti već ne biste imali ni kontrolu nad vozilom. Gume bi odskakale kada bi udarile na prepreku, a gume koje nemaju doticaj sa podlogom ne mogu se ni kontrolirati. Dijelovi ovjesa se brinu da gume uvijek bubu u dodiru da podlogom radi upravljanja i kočenja. Svi dijelovi ovjesa imaju opruge za apsorpciju udara i amortizera za kontrolu djelovanja opruga. Sistem ovjesa možemo svrstati u dvije osnovne skupine a to je ovjes povezan sa krutom osovinom i neovisni ovjes.Ovjes povezan sa krutom osovinom se tako zove jer su kotači na oba dvije strane povezani sa krutom osovinom , tako da utjecaj na jedan kotač se prenosi i na drugi. Kod neovisnog ovjesa je to drugačije gdje svaki kotač radi za sebe i udar u jedan kotač nema utjecaja na ostale kotače. Neovisni ovjes koristi amortizere. Nosač amortizera je također bitan dio ovjesa. Postoji ovjes gdje su amortizer i opruga zasebno ili gdje amortizer i opruga čine cjelinu.Amortizeri se koriste uz vilice (ramena) ovjesa. Amortizeri i nosači amortizera su najčešće servisirani dijelovi ovjesa. Budući da se vremenom performanse pogoršavaju preporučuje se zamjena svakih 80 000 km. Ukoliko sami primjetie da se amortizeri čudno ponašaju onda je bolje zamijeniti i prije radi sigurnosti. Lisnate opruge su najstariji tip opruga. Te opruge mogu nostiti teška opterećenja, a kapacitet de može povećati dodavanjem listova na oprugi. Spiralne opruge danas su najčešći tip opruga. Puno ih je lakše prilagoditi za određenu vožnju ili rukovanje od lisnatih opruga što ih čini idealnim za vozila u kojim želimo postići dobre performanse.Torziona opruga je opruga koja se zakreće na kretanje kotača. Prednost torzionih šipki je da se mogu podestiti kako bi se postavila ispravna visina vozila. Zračne opruge zračnog ovjesa koriste kompimirani zrak kako bi se osigurala ugodna vožnja i niveliranje. Samonivelirajući senzori omogućuju postavljanje visine pomoću upravljačkog modula sustava za zračni ovjes. Kotači, opruge i amortizeri pričvšćeni su na vozilo s elementima ovjesa koji se zovu vilice (ramena). Vilice su općenito izrađene od olovnog čelika ili aluminija artikuliraju se pomoću selena i kugli.Vilice su obično jako čvrste i mijenjaju se samo u slučaju ako su savijene ili slomljene. Selene i kugle je moguće zamjeniti posebno u većini slučajeva.