Dijelovi za paljenje
Odaberite vozilo
-
(4772)Da bi motor na unutarnje izgaranje na benzinski pogon radio mora imati odgovarajuću mješavinu zraka i goriva, kompresije i kvalitetnu iskre. Gorivo se miješa s zrakom u rasplinjaču, ili u usisnom razvodniku ili otvoru nakon što je ubrizgavač goriva na motorima s elektronskim ubrizgavanjem goriva i zatim se usisava u cilindar kroz usisni ventil kada se klip spusti na usisni hod. Klip komprimira smjesu zrak / gorivo u malu, gustu zapreminu kada se uzme u cilindru na hod kompresije. Visoki napon proizveden od zavojnice paljenja šalje se na svjećicu, što stvara iskru koja zapali smjesu zrak / gorivo, stvarajući tlak izgaranja koji prisiljava klip na napajanje. Na četverociklističkom motoru svjećice pale 300-400 puta u minuti u praznom hodu i 1000-1200 puta u minuti pri većim brzinama, a to čine na tisućama kilometara. S takvom učestalošću paljenja, ne čudi da se čak i najbolji svjećice na kraju istroše, a kada to urade možete računati na naše kvalitetne svjećice renomiranih proizvođača sa najboljim omjerom cijene i kvalitete. Budući da se zrak u cilindrima dizelskog motora mora jako zagrijati da bi se gorivo moglo zapaliti, dizelsko gorivo može biti teško pokrenuti kada su vanjske temperature izuzetno hladne. Ne samo da je usisni zrak hladan, već hladni metal motora može apsorbirati toplinu kompresije, sprečavajući paljenje. Da bi se pomoglo hladnom pokretanju, mnogi dizel motori imaju grijače ugurane u komoru za izgaranje ili pretkomore. Kao što ime sugerira, grijači sadrže grijaći element koji se toliko zagrijava da svijetli kad se primijeni struja. Rad ovisi o vozilu, ali općenito bi grijači trebali raditi neko vrijeme dok je motor hladan, kako bi zagrijavale zrak i zapalile dolazno gorivo. Ako imate problema sa startom, imamo nove svjećice i grijače i povezane komponente za obnavljanje jednostavnog pokretanja u hladnom vremenu. Nudimo komponente koje su proizvedene prema originalnim specifikacijama opreme, tako da po dovršetku popravaka možete računati na visoke performanse vašeg vozila.
-
(2335)kablovi za svjećice, ponekad nazivane kablovima za paljenje ili kablovima za visoki napon, provode napon od zavojnice paljenja ili distributera do svjećica, gdje se probija kroz jaz između središnje elektrode svakog utikača do bočne elektrode i zapali smjesu zraka / goriva u cilindri. kablovi za paljenje sastoji se od vodljivog materijala omotanog izolacijom koja je unutar vanjskog, temperaturno otpornog zaštitnog sloja. Na jednom kraju žice nalazi se metalni terminal koji pristaje preko kontakta svjećice i jedan na drugom kraju koji se priključuje u toranj razvodne kape ili bobine. Zaštitne manzete na svakom kraju prekrivaju priključke i pomažu da žice drže na mjestu. Čimbenici kao što su dob, abrazija i izloženost toplini i kemikalijama mogu pogoršati žice svjećica što rezultira povećanim otporom, a puknuta, ispucana ili spaljena izolacija, što zauzvrat može uzrokovati teško pokretanje, zapaljivanje, grub hod u praznom hodu i loša ubrzanja i uštedu goriva. Ako imate ove simptome i oštećenja žice utikača, možete računati na naše kablove za svjećice renomiranih proizvođača i pristupačnih cijena.
-
(3506)Bobina pretvara 12 volti koje isporučuje akumulator i sustav punjenja vozila u 15 000 - 40 000 volti potrebnih za preskakanje praznine između elektroda svjećice i paljenje smjese zraka / goriva u cilindrima. To je veza između primarnog i sekundarnog kruga u sustavu paljenja. Niski napon, primarni krug uključuje bateriju i sustav punjenja, prekidač paljenja, uređaj za pokretanje i primarne namote zavojnice, dok se sekundarni krug sastoji od sekundarnih namota zavojnice, visokonaponskog kabela i poklopca razdjelnika i rotora na sustavima za paljenje razdjelnika, te žice i svjećice. Ako vam je potreban zamjenski svitak za paljenje, imamo zavojnice i s njima povezane komponente za sve vrste sustava paljenja, uključujući prekidač prekidača i elektroničke paljenje razdjelnika, DIS (sustavi za paljenje bez distributera) i COP (zavojnica na čepu) i CNP sustavi. Bez obzira na kakvom vozilu radite ili u kakvom sustavu paljenja postoji, imamo zamjenske bobine za paljenje i povezane komponente potrebne za vraćanje ispravnih performansi, pouzdanosti i uštede goriva. Nudimo zavojnice i dijelove za paljenje koji su proizvedeni prema originalnim specifikacijama opreme, tako da po dovršetku popravaka možete računati na performanse vašeg vozila koje su dizajnirane za isporuku. Uz opsežan izbor zavojnica sustava paljenja distributera, pakiranja zavojnica DIS i direktnog paljenja, COP i CNP zavojnice paljenja, nudimo i povezane komponente koje će vam možda trebati da biste izvršili učinkovit i cjelovit popravak, uključujući balastne otpornike,vijeke, priključci bobine, poklopci zavojnica i poklopci brtvila, kućišta zavojnice, nosači za ugradnju bobine i ugradne brtve, brtve zavojnice i remeni za uzemljenje zavojnice.
-
(736)Svi automobili i kamioni kasnih modela opremljeni su elektroničkim sustavima paljenja bez distribucije. Na najnovijim sustavima COP (Coil on Plug) zavojnica za paljenje izravno je povezana sa svjećicom u svakom cilindru, a vrijeme paljenja računalno se kontrolira na temelju ulaza senzora i unutarnjeg programiranja. Ali, od ranih dana automobila pa sve do 1980-ih, izgaranje u cilindrima motora pokreće napon iz jedne zavojnice koju je usmjerivao na svaku svjećicu razvodnik paljenja i žica svjećica, a većinu vremena razvodnik također mehanički upravljano mjerenje vremena iskrenja s točkama prekidača i unaprijed utezima. Razvodnici paljenja sadrže brojne komponente habanja koje zahtijevaju periodično prilagođavanje ili zamjenu, a kvarovi distributera mogu uzrokovati ne-pokretanje, teško pokretanje i loše performanse i uštedu goriva. Bez obzira radi li se o podešavanju i redovitom održavanju ili želite popraviti problem u radu motora, na našim digitalnim policama pronaći ćete sve potrebne komponente distributera.
-44%
NOVO
Stanje: 5
€23,56
177,48 kn
€12,96
97,61 kn
-45%
NOVO
Stanje: 5
€26,14
196,93 kn
€14,38
108,31 kn
-45%
NOVO
Stanje: 5
€26,26
197,89 kn
€14,45
108,84 kn
-44%
NOVO
Stanje: 5
€28,27
213,02 kn
€15,55
117,16 kn
-45%
NOVO
Stanje: 5
€32,56
245,34 kn
€17,91
134,94 kn
NOVO
Stanje: 4
€34,01
256,25 kn
-45%
NOVO
Stanje: 5
€40,42
304,53 kn
€22,23
167,49 kn
-45%
NOVO
Stanje: 4
€105,19
792,54 kn
€57,85
435,89 kn
-45%
NOVO
Stanje: 5
€109,56
825,50 kn
€60,26
454,02 kn
-45%
NOVO
Stanje: 5
€149,03
1.122,88 kn
€81,97
617,58 kn
-45%
NOVO
Stanje: 5
€180,22
1.357,86 kn
€99,12
746,82 kn
-45%
NOVO
Stanje: 5
€187,31
1.411,31 kn
€103,02
776,22 kn
-44%
NOVO
Nema na stanju
€325,22
2.450,36 kn
€178,87
1.347,70 kn
-44%
NOVO
Nema na stanju
€493,03
3.714,74 kn
€271,17
2.043,11 kn
-45%
NOVO
Nema na stanju
€74,75
563,20 kn
€41,11
309,76 kn
-44%
NOVO
Nema na stanju
€609,84
4.594,87 kn
€335,41
2.527,18 kn
-45%
NOVO
Nema na stanju
€576,41
4.342,93 kn
€317,02
2.388,61 kn
-45%
NOVO
Nema na stanju
€120,72
909,56 kn
€66,40
500,26 kn
-45%
NOVO
Nema na stanju
€86,47
651,50 kn
€47,56
358,32 kn
-44%
NOVO
Nema na stanju
€184,25
1.388,23 kn
€101,34
763,53 kn
-45%
NOVO
Nema na stanju
€65,66
494,69 kn
€36,11
272,08 kn
-45%
NOVO
Stanje: 5
€88,81
669,16 kn
€48,85
368,04 kn
-45%
NOVO
Nema na stanju
€60,66
457,01 kn
€33,36
251,36 kn
-45%
NOVO
Nema na stanju
€281,38
2.120,02 kn
€154,76
1.166,01 kn
Sustav paljenja isporučuje iskru koja zapali smjesu zrak / gorivo u komorama za izgaranje. Za optimalne performanse i kilometražu goriva, te minimalne emisije, iskra mora biti snažna i pravilno tempirana za sve radne uvjete. Postoje mehanički sustav prekidača i elektronski sustavi paljenja, sustavi paljenja bez raspodjele i sustavi Coil-On-Plug (COP), ali bez obzira na sve što imamo, možemo vam dostaviti zamjenske dijelove.
IZDVOJENA VOZILA
CADDY III Variant (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ)
CADDY IV Variant (SAB, SAJ)
GOLF IV (1J1)
GOLF V (1K1)
GOLF VI (5K1)
GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2)
GOLF VII Variant (BA5, BV5)
PASSAT (362)
PASSAT (3B2)
PASSAT (3B3)
PASSAT (3C2)
PASSAT (3G2)
PASSAT CC (357)
POLO (6R, 6C)
POLO (9N_)
POLO (AW1)
TOURAN (1T1, 1T2)
TOURAN (1T3)