BUGATTI VEYRON EB 16.4 Grijači i svjećice

Odaberite vozilo
-50% NOVO Stanje: 5
KAMOKA

Grijač za paljenje KAMOKA 26221

sku: MOT KAOKP032
€7,57 €3,78
-50% NOVO Stanje: 5
KAMOKA

Grijač za paljenje KAMOKA ADM51810

sku: MOT KAOKP033
€7,81 €3,91
-50% NOVO Nema na stanju
FEBI

Grijač za paljenje FEBI 31248

sku: MOT FEB31248
€14,01 €7,00
-50% NOVO Stanje: 5
FEBI

Grijač za paljenje FEBI 26221

sku: MOT FEB26221
€16,26 €8,13
NOVO Nema na stanju
Nazovi za cijenu (042 421 015)
NOVO Nema na stanju
Nazovi za cijenu (042 421 015)
-50% NOVO Nema na stanju
BLUE PRINT

Grijač za paljenje BLUE PRINT ADM51810

sku: MOT BLPADM51810
€21,17 €10,58
NOVO Stanje: 4
FAE

Grijač za paljenje FAE 26221

sku: EMOTO FAE 74219
Nazovi za cijenu (042 421 015)
-50% NOVO Stanje: 4
FAST

Grijač za paljenje FAST 26221

sku: MOT FASFT82738
€15,77 €7,89

Da bi motor na unutarnje izgaranje na benzinski pogon radio mora imati odgovarajuću mješavinu zraka i goriva, kompresije i kvalitetnu iskre. Gorivo se miješa s zrakom u rasplinjaču, ili u usisnom razvodniku ili otvoru nakon što je ubrizgavač goriva na motorima s elektronskim ubrizgavanjem goriva i zatim se usisava u cilindar kroz usisni ventil kada se klip spusti na usisni hod. Klip komprimira smjesu zrak / gorivo u malu, gustu zapreminu kada se uzme u cilindru na hod kompresije. Visoki napon proizveden od zavojnice paljenja šalje se na svjećicu, što stvara iskru koja zapali smjesu zrak / gorivo, stvarajući tlak izgaranja koji prisiljava klip na napajanje. Na četverociklističkom motoru svjećice pale 300-400 puta u minuti u praznom hodu i 1000-1200 puta u minuti pri većim brzinama, a to čine na tisućama kilometara. S takvom učestalošću paljenja, ne čudi da se čak i najbolji svjećice na kraju istroše, a kada to urade možete računati na naše kvalitetne svjećice renomiranih proizvođača sa najboljim omjerom cijene i kvalitete. Budući da se zrak u cilindrima dizelskog motora mora jako zagrijati da bi se gorivo moglo zapaliti, dizelsko gorivo može biti teško pokrenuti kada su vanjske temperature izuzetno hladne. Ne samo da je usisni zrak hladan, već hladni metal motora može apsorbirati toplinu kompresije, sprečavajući paljenje. Da bi se pomoglo hladnom pokretanju, mnogi dizel motori imaju grijače ugurane u komoru za izgaranje ili pretkomore. Kao što ime sugerira, grijači sadrže grijaći element koji se toliko zagrijava da svijetli kad se primijeni struja. Rad ovisi o vozilu, ali općenito bi grijači trebali raditi neko vrijeme dok je motor hladan, kako bi zagrijavale zrak i zapalile dolazno gorivo. Ako imate problema sa startom, imamo nove svjećice i grijače i povezane komponente za obnavljanje jednostavnog pokretanja u hladnom vremenu. Nudimo komponente koje su proizvedene prema originalnim specifikacijama opreme, tako da po dovršetku popravaka možete računati na visoke performanse vašeg vozila.