Hlađenje motora
-
(362)
Bogata ponuda čepova ekspanzionih posuda za antifriz.
-
(11684)
Motor u vašem vozilu stvara toplinu koja se pretvara u mehaničku energiju koja vas kreće niz cestu. Međutim, samo oko 1/3 generirane topline zapravo postaje energija, još jedna trećina izlazi iz izlaznog sustava, a preostalu 1/3 apsorbiraju metalni dijelovi motora. Većina zadnjeg udjela mora se raspršiti ili može doći do ozbiljnih oštećenja motora. Sustav za hlađenje apsorbira toplinu, a zatim ga odguruje putem hladnjaka, koji djeluje kao izmjenjivač topline. Tipični hladnjak motora ima središnju jezgru saće i cijevi, s ulaznim spremnikom na jednoj strani i izlaznim spremnikom na drugoj. Većina hladnjaka imaju aluminijske jezgre sa plastičnim ili aluminijskim spremnicima, ali postoje i bakreni / mesingani hladnjaci. Hladnjak je montiran na prednjem dijelu vozila gdje je izložen strujanju zraka kroz rešetku. Rashladno sredstvo teče iz motora i kroz jezgrene cijevi, gdje saće apsorbiraju toplinu i prenose je u zrak. Što brže saće odvode toplinu iz cijevi i odgurnu je, sustav će to učinkovitije raditi. Najčešća vrsta kvara hladnjaka je propuštanje. Aluminijski / plastični hladnjaci obično propuštaju na spoju jezgre i spremnika, zbog istrošenog brtvila, a bakreni mjedeni hladnjaci mogu procuriti po šavovima. Propuštanje također može biti uzrokovano korozijom. Cestovna sol može oštetiti vanjsku površinu hladnjaka, a staro istrošeno rashladno sredstvo može izazvati koroziju. Unutarnja korozija i vanjske nečistoće također mogu umanjiti učinkovitost radijatora. Ako propuštanje nije očigledno i ne može se vizualno otkriti, treba rashladni sustav ispitati. Mala propuštanja mogu se popraviti lemljenjem, lemljenjem ili zavarivanjem, a ispiranjem rashladnog sustava mogu se ukloniti naslage i sedimenti, ali za najučinkovitiji popravak hladnjak vode treba zamijeniti. Svi naši zamjenski radijatori izrađeni su kako bi zadovoljili ili premašili OEM specifikacije, koristeći vrhunske materijale na modernoj proizvodnoj opremi. Možete biti sigurni u preciznu postavku za jednostavnu ugradnju i optimalne performanse sustava hlađenja. I dobijate tu kvalitetu po cijeni daleko nižoj od one koju biste platili kod prodavača originalnih dijelova. Uz to imamo potrebne komponente koje su vam potrebne da biste napravili popravak, uključujući kape hladnjaka i kućišta.
-
(471)Djelujući kao tlačni ventil za hladnjak, poklopci hladnjaka je od vitalne važnosti za održavanje učinkovitosti rashladnog sustava. Njegova je glavna svrha zadržati rashladno sredstvo motora u hladnjaku pod određenim pritiskom, čime se podiže točka vrijenja tekućine i pomaže u izbjegavanju pregrijavanja. Poklopac hladnjaka također pomaže u izbjegavanju prekomjernog nakupljanja tlaka unutar sustava preusmjeravanjem male količine vruće rashladne tekućine u pretočni rezervoar i povlačenjem nakon što tlak dosegne prihvatljive razine. Ne kompromitirajte zdravlje rashladnog sustava. Držite ga dobro zatvorenim i pod tlakom pomoću vrhunskih zamjenskih poklopaca hladnjaka ponuđenih na našoj web stranici. Dizajnirani su tako da funkcioniraju točno poput originala, tako da možete biti sigurni da ćete imati odgovarajući balans pritiska koji vaš sustav hlađenja treba. Svi proizvodi koje nudimo proizvedeni su od najpoznatijih svjetskih proizvođača koji koriste samo najkvalitetnije materijale kako bi se postiglo točno stanje i izgled. Bez obzira na vaše potrebe, u našoj internetskoj trgovini možete pronaći sve što vam je potrebno.
-
(4228)Hladnjak je postavljen na prednjem dijelu vašeg vozila iza rešetke, gdje je izložen strujanju zraka kada vaše vozilo ima brzinu. Toplina iz rashladne tekućine u cijevima jezgre radijatora prenosi se na saće i na zrak koji struji kroz radijator, čime se snižava temperatura rashladnog sredstva. Međutim, kad se vaše vozilo kreće polako ili zaustavlja, kroz rešetku ima malo ili nimalo zraka, pa potreban protok zraka osigurava ventilator za hlađenje. Ovisno o primjeni, može biti mehanički ili električni; Električni je uobičajen za sva današnja vozila. Prije defektaže ventilatora zbog problema u vezi sa sustavom hlađenja, provjerite kućište za pukotine i nedostajuće dijelove koji bi mogli umanjiti protok zraka kroz hladnjak vode. Provjerite također da li na ventilatorima postoje pukotine i oštećenja. Propuštanje tekućine i ventilator koji se zaglavio, vrti se ili pretjerano vrti ukazuje na loše spojke ventilatora. Električni ventilatori za hlađenje možda neće raditi zbog neispravnog prekidača, lošeg releja ventilatora, neispravnog motora ventilatora ili neispravnog upravljačkog modula. Za provjeru motora može se koristiti žica za pokretanje, a za prekidač i relej mogu se upotrijebiti provjere napona i otpora, ali za postavljanje dijagnoze možda će biti potreban alat za ispitivanje. Ako je potrebna zamjena komponenti ventilatora, možemo udovoljiti bilo kojoj konfiguraciji ventilatora. Za vozila s mehaničkim ventilatorima imamo propelere, termičke i netermalne spojke ventilatore i elektroničke spojke ventilatora za zahtjevne primjene. Ako imate električni ventilator za hlađenje, imamo propelere, motore, sklopke, releje i kompletne sklopove. Dijelove koje imamo u ponudi zadovoljavaju sve OE norme i mogu Vam ponuditi sigurnu ugradnju uz povoljne cijene. Uz nove ventilatore motora nudimo vam i rabljene originalne po jako povoljnim cijenama.
-
(13373)
Glava i blok cilindra imaju mrežu prolaza kroz koju protječe rashladna tekućina, upijajući toplinu nastalu izgaranjem. Vodena pumpa cirkulira rashladnu tekućinu kroz te prolaze i izlazi u hladnjak, gdje se toplina prenosi u okolni zrak. Na većini vozila vodena pumpa se pokreće remenom iz radilice, iako se danas sve više i više koristi opremom električnim pumpama za vodu. Bez obzira na vrstu vaše pumpe za vodu, možemo vam ponuditi nakvalitetnija rješenja. Simptomi loše pumpe za vodu uključuju propuštanje rashladne tekućine, buku istrošenih ležajeva osovine i pregrijavanje uzrokovano slomljenim rotora. Brtva vodene pumpe može se pokvariti zbog normalnog trošenja i velike kilometraže, potrošenog i zagađenog rashladnog sredstva, kao i od kretanja osovine uzrokovanog trošenjem ležaja. Loše brtvilo može prouzrokovati curenje rashladne tekućine kroz otvor za odzračivanje ili osovinu vodene pumpe, a rashladno sredstvo može procuriti i s montažnih površina vodene crpke. Ležajevi vratila pumpe mogu se istrošiti zbog prekomjernog zatezanja pogonskog remena i od onečišćenja rashladne tekućin. Na većini vozila danas vodenu pumpu pokreće razvodni remen ili razvodni lanac. Budući da bi zamjenili, popravili ili pregledali vodenu pumpu je potrebno maknuti mnoge komponente, proizvođaći vozila predlažu zamjenu vodene pumpe svaki puta kada mjenjamo razvodni remen. Nudimo i pojedinačne crpke vode i brtve potrebne za ugradnju, kao i komplete razvodnih remena koji uključuju pumpu za vodu. Bez obzira koju pumpu odaberete, možete biti sigurni da zadovoljava ili premašuje OE specifikacije, tako da možete očekivati ??preciznu montažu i originalne performanse opreme.
-
(1638)Sustav hlađenja motora vrlo je složen i uključuje nekoliko podsustava. Jedan od njih je sustav povratka rashladne tekućine, koji osigurava da nema zraka u sustavu i sprječava da se rashladno sredstvo prolije. Budući da zrak uzrokuje hrđu i koroziju komponenti sustava hlađenja, njegova prisutnost u sustavu može dovesti do curenja antifriza, koji sadrži etilen glikol koji je štetan za okoliš. Dok rashladna tekućina cirkulira kroz rashladni sustav, on skuplja metalne čestice, što također doprinosi klasifikaciji kao opasnog materijala. Budući da je pravilna funkcija sustava za povrat rashladnog sredstva ključna za siguran i učinkovit rad cijelog rashladnog sustava, nužne su redovite provjere sustava. Preporučujemo vam da redovno pregledate spremnik za povrat rashladne tekućine na pukotine i bilo kakve znakove curenja. Iako su komponente općenito pouzdane, no mogu se pogoršati s godinama i ponovljenim grijanjem. Ako primijetite bilo kakve znakove curenja rashladnog sredstva izvan spremnika za povrat ili na poklopcu hladnjaka ili na motoru, prvo što biste trebali učiniti je pregledati sva crijeva i stezaljke. Ako je sve u redu, sljedeća stvar koju biste trebali provjeriti je li oštećenje rezervoara hladnjaka i spremnika za oporavak. Ako spremnik za oporavak nema znakova oštećenja, obratite posebnu pozornost na stanje poklopca hladnjaka, jer čak i potpuno novi poklopac hladnjaka može biti korijen problema. Usporedite ocjenu tlaka na tlaku poklopca radijatora sa specifikacijama proizvođača automobila kako biste bili sigurni da je on odgovarajući. Pričekajte da se sustav potpuno ohladi i uklonite poklopac iz hladnjaka ili ekspanzijskog spremnika. Provjerite brtvilo za brtvljenje na oštećenja koja bi spriječila pritisak na poklopcu i provjerite da vakuumski ventil ima oštećenja koja bi mogla prouzročiti njegovo lijepljenje, sprječavajući povrat rashladnog sredstva u hladnjak i uzrokovanje pucanja crijeva.
-
(5395)Budući da svaki motor pokazuje stupanj gibanja uzrokovanog okretnim momentom u nosačima motora, potrebni su fleksibilni spojevi između motora i čvrsto postavljenih dijelova rashladnog sustava: hladnjaka, jezgre grijača i ekspanzijskog spremnika. Ove fleksibilne veze su cijevi hladnjaka i grijača. Da bi se izbjegle curenja i potencijalna oštećenja motora, ta se crijeva trebaju redovito pregledavati i zamjenjivati ??u preporučenom intervalu proizvođača. Gornje crijevo hladnjaka provodi vruću rashladnu tekućinu od motora do hladnjaka, gdje se hladi, a tekućina niže temperature vraća se u motor kroz donje crijevo hladnjaka. Crijeva za rashladno sredstvo pouzdano funkcioniraju dugi niz godina i tisuća kilometara, ali budući da se redovito podnose ekstremnim pritiscima i temperaturama, s vremenom se istroše. Pregledajte crijeva na nepropusnost; napuhavanje, koje može biti uzrokovano toplinom motora; pukotine, koje mogu nastati izlaganjem ozonu; spužvavost i ispupčenje uzrokovano onečišćenjem ulja; oštećenja abrazije od dodira s ostalim dijelovima motora. Crijeva često otkazuju zbog elektrokemijske razgradnje (ECD), električnog naboja stvorenog od različitih metala u rashladnom sustavu, koji oslabljuju crijevo i čine ga mekanim, posebno na krajevima. Ako vam trebaju zamjenska crijeva, možete računati na trajnost i preciznu ugradnju dok kupujete kod nas. Nudimo crijeva izrađena od sintetičke gume EPDM (Etilen Propilen Diene Monomer) koja je otporna na ECD i druge elemente okoliša poput putne soli, ulja i ozona, za dug životni vijek bez propuštanja. Osim crijeva, imamo i cijevi, adaptere i brtve koje su potrebne za brojne primjene, kao i obujmice, koje uvijek treba zamijeniti kada se ugradi novo crijevo. Neka vozila koriste priključke za brzo spajanje za pričvršćivanje crijeva umjesto obujmica, ali one mogu ponekad procuriti i dijelovi se mogu slomiti tijekom uklanjanja.
-
(4858)Automobili su dizajnirani za rad u relativno uskom temperaturnom rasponu. Većina Vas zna da ako temperatura ode preko tog ranga može doći do pregrijavanja motora i njegovog oštećenja. Možda ćete se iznenaditi, ali postoji i druga strana novčića. Motor se može oštetiti ako motor radi u previše hladnom radu. Kako bi se održao optimalan temperaturni raspon, svako vozilo ima termostat, poseban uređaj koji regulira radnu temperaturu motora kako bi se spriječilo njegovo oštećivanje i osiguralo dobre performanse, ekonomičnost goriva i minimalne emisije. Termostat se može pokvariti i zapeti u otvorenom ili zatvorenom položaju. Ako ostane u zatvorenom položaju, protok rashladne tekućine će biti ograničen i motor će se pregrijati, što može uzrokovati velika oštećenja poput izgaranja glave, brtvljenje glave cilindra i pretjerani stres na ostalim komponentama motora poput klipova, prstenova i zidova cilindra. Ako se termostat ne otvori, motor će se polako zagrijavati i nikad neće dostići odgovarajuću radnu temperaturu. To može rezultirati lošim učinkom grijača na hladnom vremenu, a također može uzrokovati probleme u radu, uštedi goriva i emisijama. Bez obzira na kvar vašeg termostata, imamo zamjenski termostat koji će vratiti ispravne performanse sustava hlađenja i radnu efikasnost motora. Pri odabiru zamjene uvijek odaberite termostat s preporučenom temperaturnom ocjenom proizvođača. Osim termostata, imamo i potrebne brtve i brtve potrebne za ugradnju. A ako utvrdite da je vaš odvod vode ili kućište termostata napuknut, korodiran ili na drugi način oštećen i neupotrebljiv, imamo zamjenu OE specifikacije tako da možete dovršiti popravak.
-
(3223)Način na koji mnogi sustavi rade u vašem vozilu ovisi o temperaturi rashladne tekućine u motoru, zbog čega su prekidači i senzori za hlađenje vrlo važni dijelovi. Ove komponente pružaju ulaz u upravljački modul motora (ECM), koji zauzvrat regulira gorivo, paljenje i druge funkcije vozila na temelju temperature i ulaza drugih senzora. Senzori i prekidači rashladne tekućine su nataknuti u prolaze rashladne tekućine, gdje su izravno izloženi rashladnom tekućini radi najtočnijih mjerenja temperature kako bi se upravljačkom modulu motora omogućili podaci u stvarnom vremenu. Prekidači rashladne tekućine koriste se kada je potreban jednostavan signal za uključivanje / isključivanje, kao u sustavu ranog isparavanja goriva (EFE), koji se kod nekih karburiziranih vozila koristi za zagrijavanje mješavine goriva kad je motor hladan radi poboljšanja isparavanja. U tom je sustavu između karburatora i usisnog razvodnika postavljena ploča s rešetkom grijača ispod jedne ili obje cijevi rasplinjača.Kad motor dostigne zadanu radnu temperaturu, prekidač se otvara, deaktivira relej i isključuje mrežu grijača. Kada je potreban raspon podataka o temperaturi rashladne tekućine, potreban je senzor temperature rashladne tekućine. Uobičajena uporaba tih podataka bila bi za mjerenje temperature. Većina senzora temperature rashladne tekućine su termistori, koji mijenjaju otpor prema temperaturi. Neki od dijelova sustava hlađenja motora, na primjer, ventilator hladnjaka, crpe veliku struju iz izvora napajanja. Ako ih spojite izravno ili koristite prekidač na alternatoru ili bateriji, može doći do kratkog spoja, što može rezultirati požarom ili oštetiti bateriju. Da bi se izbjegao takav obrat događaja, gotovo sve komponente sustava hlađenja električnog motora povezane su u krug putem releja. To je mali elektromagnetski prekidač kojim upravlja relativno mala električna struja koja može uključiti ili isključiti mnogo veću električnu struju. To omogućava napajanje svih energetski intenzivnih uređaja bez opasnosti od oštećenja akumulatora ili drugih dijelova vozila. Releji se razlikuju u veličini i konstrukciji, dok je njihov princip rada isti.
-
(92)
-
(2985)Turbopunjači izvrsno su poboljšanje performansi motora jer mogu ubacivati ??više zraka i goriva u cilindre nego što to može činiti prirodno ispušni motor, a kao što svi znamo, više zraka i goriva znači više snage. Međutim, komprimiranje zraka podiže i njegovu temperaturu, a ako se ovom vrućem zraku pod pritiskom dozvoli da u cilindre uđe svježe iz turbo ili superpunjača, to bi moglo uzrokovati detonaciju motora. Za hlađenje vrućeg komprimiranog zraka preusmjerava se iz izlaza turbo ili punjenja kroz međuhladnjak, a zatim u usisni razvodnik. Interkuler snižava temperaturu zraka, što povećava njegovu gustoću i udio kisika za još veće povećanje snage i sprječava kucanje motora. Pomoću interkulera postižete pogodnost povišenog tlaka koju pruža turbo ili supercharger, bez opasnosti i neučinkovitosti koje mogu nastati zbog vrućine. Simptomi neispravnog interkulera uključuju smanjenu snagu i povećanu potrošnju goriva. To može biti uzrokovano curenjem iz fizički oštećenog hladnjaka ili lošim brtvljenjem na jezgri ili međusobno povezanim cijevima, začepljenjem unutrašnjosti uzrokovanim uljem i / ili prljavštinama iz neispravnog turbopunjača ili vanjskim začepljenjem površine hlađenja, što smanjuje prijenos topline. Propuštanje i začepljenje mogu rezultirati pretjerano bogatom smjesom zraka i goriva, a detonacija i oštećenje motora mogu nastati ako se ugrozi učinkovitost hlađenja interkulera. Novi zamjenski interkuler mora biti instaliran kad god dođe do kvara turbopunjača. Ako imate problema sa performansama uzrokovanih neispravnim intercoolerom ili povezanim komponentama, imamo zamjenske dijelove koji će vratiti pravilan rad vozila i sačuvati vaš motor. Naši zamjenski interkuleri proizvedeni su prema OE specifikacijama, tako da možete biti sigurni u točne dimenzije za jednostavnu ugradnju i učinkovit prijenos topline za tvorničke performanse. Uz intercoolere imamo i cijevi, crijeva, stezaljke, spojnice i brtve koje su potrebne za kompletan popravak.
Extremna temperatura može ozbiljno oštetiti vaš motor. Sustav za hlađenje apsorbira i raspršuje višak topline koju stvara motor i održava normalnu radnu temperaturu, sprječavajući pregrijavanje. Sustav hlađenja je vrlo složen i sastoji se od mnogih komponenti, uključujući hladnjak, ventilator za hlađenje, pumpu za vodu, termostat, rashladno sredstvo, crijeva, stezaljke i spojeve. Ako se bilo koji od tih dijelova pokvari, vaš će se motor može vrlo brzo pregrijati. Da biste izbjegli ovaj razvoj događaja, nudimo sve što vam je potrebno da vratite svoj rashladni sustav u njegovo radno stanje i učinite da se vaš motor ponovo ohladi. Vodena pumpa izvlači rashladno sredstvo iz hladnjaka i cirkulira ga u cijelom rashladnom sustavu. Kućište vodene pumpe ima osovinu koju na jednom kraju pokreće remen od radilice, te rotor na drugom kraju, koji pumpa rashladno sredstvo. Unutarnja brtva može propasti, što može procuriti i oštetiti ležajeve osovine, a rotor se može slomiti. Bez obzira na uzrok kvara, imamo pumpu koja će vas vratiti na put. Hladnjak vode je najvažnija komponenta rashladnog sustava jer se tamo odvija izmjena topline. Radijator ima mnogo malih cijevi razdvojenih i spojenih na ulazni i izlazni spremnik. Vruća rashladna tekućina teče kroz cijevi i prenosi toplinu u hladnjak koji se sastoji od saća koje zatim tu tekućinu hlade. Hladnjaci mogu procuriti zbog oštećenja od korozije ili udaraca ili se cijevi i rebra mogu začepiti, smanjujući rashladno sredstvo i protok zraka. Ako vam treba hladnjak vode, imamo kvalitetnu zamjenske i originalne ravbljene hladnjake za sve tipove vozila. ventilatori hladnjaka koriste se za prisilno guranje zraka kroz hladnjak. To je potrebno kada se vozilo zaustavi ili polako kreće kako bi se postigla potrebna izmjena topline. Postoje mehanički ventilatori koji se pokreću remenom iz radilice, i električni ventilatori koji rade u skladu s temperaturom rashladne tekućine. Oboje je obično zatvoreno u oblogu kako bi se osiguralo da zrak prolazi kroz radijator. Mehanički ventilatori imaju kvačilo koje se može pokvariti, a motor, prekidač, rele i ostale komponente mogu pokvariti u krugu električnih ventilatora. Bez obzira na vrstu ventilatora ili kvar, imamo zamjenske dijelove. Termostat je zatvoren u kućištu i povezan s hladnjakom crijevom. Ostaje zatvoren kako bi motor omogućio što prije postizanje svoje optimalne radne temperature, a zatim se otvora kako bi se omogućila cirkulacija rashladne tekućine da se održi sve dok motor radi. Ako se zaglavi, motor će raditi hladnije nego što je navedeno, što obično ukazuje na loše performanse grijača. Termostat koji ostaje zatvoren uzrokovat će da se motor brzo pregrijava. Nudimo zamjenska kućišta termostata, brtve i termostate koji se otvaraju na temperaturi navedenoj za vaše vozilo.