Prekidači,senzori i releji sistema za hlađenje

Odaberite vozilo
-42% NOVO Stanje: 5
€0,18 €0,32
-42% NOVO Stanje: 5
€0,28 €0,48
-42% NOVO Stanje: 5
€1,00 €1,72
-42% NOVO Stanje: 5
€1,16 €2,01
-42% NOVO Stanje: 5
€1,65 €2,84
-42% NOVO Stanje: 4
€1,92 €3,32
-42% NOVO Stanje: 5
€1,92 €3,32
-42% NOVO Stanje: 5
€2,23 €3,84
-42% NOVO Stanje: 3
€2,35 €4,05
-42% NOVO Stanje: 5
€2,39 €4,12
-42% NOVO Stanje: 5
€2,39 €4,12
-42% NOVO Stanje: 1
€2,46 €4,24
-42% NOVO Stanje: 5
€2,46 €4,24
-42% NOVO Stanje: 5
€2,46 €4,24
-42% NOVO Stanje: 2
€2,46 €4,24
-42% NOVO Stanje: 4
€2,46 €4,24
-42% NOVO Stanje: 5
€2,46 €4,24
-42% NOVO Stanje: 5
€2,46 €4,24
-42% NOVO Stanje: 5
€2,46 €4,24
-42% NOVO Stanje: 5
€2,53 €4,37
-42% NOVO Stanje: 5
€2,57 €4,43
-42% NOVO Stanje: 1
€2,59 €4,46

Način na koji mnogi sustavi rade u vašem vozilu ovisi o temperaturi rashladne tekućine u motoru, zbog čega su prekidači i senzori za hlađenje vrlo važni dijelovi. Ove komponente pružaju ulaz u upravljački modul motora (ECM), koji zauzvrat regulira gorivo, paljenje i druge funkcije vozila na temelju temperature i ulaza drugih senzora. Senzori i prekidači rashladne tekućine su nataknuti u prolaze rashladne tekućine, gdje su izravno izloženi rashladnom tekućini radi najtočnijih mjerenja temperature kako bi se upravljačkom modulu motora omogućili podaci u stvarnom vremenu. Prekidači rashladne tekućine koriste se kada je potreban jednostavan signal za uključivanje / isključivanje, kao u sustavu ranog isparavanja goriva (EFE), koji se kod nekih karburiziranih vozila koristi za zagrijavanje mješavine goriva kad je motor hladan radi poboljšanja isparavanja. U tom je sustavu između karburatora i usisnog razvodnika postavljena ploča s rešetkom grijača ispod jedne ili obje cijevi rasplinjača.Kad motor dostigne zadanu radnu temperaturu, prekidač se otvara, deaktivira relej i isključuje mrežu grijača. Kada je potreban raspon podataka o temperaturi rashladne tekućine, potreban je senzor temperature rashladne tekućine. Uobičajena uporaba tih podataka bila bi za mjerenje temperature. Većina senzora temperature rashladne tekućine su termistori, koji mijenjaju otpor prema temperaturi. Neki od dijelova sustava hlađenja motora, na primjer, ventilator hladnjaka, crpe veliku struju iz izvora napajanja. Ako ih spojite izravno ili koristite prekidač na alternatoru ili bateriji, može doći do kratkog spoja, što može rezultirati požarom ili oštetiti bateriju. Da bi se izbjegao takav obrat događaja, gotovo sve komponente sustava hlađenja električnog motora povezane su u krug putem releja. To je mali elektromagnetski prekidač kojim upravlja relativno mala električna struja koja može uključiti ili isključiti mnogo veću električnu struju. To omogućava napajanje svih energetski intenzivnih uređaja bez opasnosti od oštećenja akumulatora ili drugih dijelova vozila. Releji se razlikuju u veličini i konstrukciji, dok je njihov princip rada isti.