Ispušni sustav
-
(548)
DPF Filteri za sve vrste automobila.
-
(2023)
Ponuda srednjih ispušnih lonaca za sve marke i tipove automobila.
-
(176)
Ponuda prednjih ispušnih lonaca za sve marke i tipove automobila.
-
(5114)
Ispušna grana sakuplja ispušni plin iz ispušnih otvora glave cilindra i usmjerava ga u jedan izlaz, spojen na ispušnu cijev. Ispuh i dalje teče kroz cijevi u sustavu, kroz katalizator i ispušni lonac i kroz izlaznu cijev. Ispušna grana je pričvršćena vijcima ili maticama na glavu motora i ispušnu cijev, a ti spojevi su zapečaćeni brtvama.Ispušne grane su općenito izdržljive, ali ako vam vozilo treba popravak, možete računati na naše nove ili rabljene za prihvatljive novce. Većina ispušnih grana je od lijevanog željeza, neki su napravljeni od čeličnih ili nehrđajućih čelika zavarenih zajedno i prirubnicom koja se pričvršćuje na glavu cilindra. Toplinski štitnici montirani su na nekim granama kako bi zaštitili druge dijelove od njihove ekstremne topline, a na nekim aplikacijama za sprečavanje izlaganja dna kabine prekomjernoj vrućini, što bi moglo učiniti vožnju vrlo neugodnom. Na nekim vozilima katalizator je sastavni dio ispušne grane, a neke grane imaju priključak za lambda sondu, koji signalizira sadržaj ispušnog kisika upravljačkom modulu motora. Toplinski stres je uzrokovan ogromnom razlikom između hladnih i normalnih radnih temperatura koje se javljaju tijekom tisuća ciklusa grijanja i hlađenja. Zbog ovog stresa mogu se pojaviti pukotine na ispušnoj grani, što rezultira curenjem ispušnih plinova i bukom. S curenjem postoji mogućnost da u kabinu uđu štetni ispušni plinovi, a vrući ispušni ispuh može izgorjeti i oštetiti susjedne dijelove poput žica i crijeva. Deformirana ispušna grana ne može se pravilno pričvrstiti uz glavu motora, što također može rezultirati curenjem ispušnih plinova i bukom. Hrđa je čest problem kod ispušnih grana od lijevanog željeza. Bez obzira na neispravnost ispušne grane, možemo vam pomoći s OEM zamjenskim komponentama ili ispravnim rabljenim originalnim dijelovima. Imamo ispušne grane, ispušne razdjelnike s integriranim katalizatorom, brtve ispušne grane i ispušnih cijevi, vijke / matice, vijke, cijevi i sve ostalo što je povezano s ispušnom granom.
-
(6793)
Katalizator dio je ispušnog sustava vašeg vozila, ali što je još važnije, to je i ključna komponenta emisijskog sustava. Katalizator uzima ugljični monoksid (CO), ugljikovodike (HC) i dušikove okside (NOx) stvorene tijekom izgaranja i pretvara ih u vodu, ugljični dioksid (CO2) i dušik (N2). Uređaj je tako nazvan jer sadrži katalizatore, tvari koje izazivaju kemijsku reakciju, a da same nisu podvrgnute kemijskoj promjeni. Općenito se katalizator sastoji od cilindričnog nehrđajućeg čelika koji sadrži monolitnu podlogu koja sadrži katalizator. Najčešći materijali katalizatora su platina plemenitih metala, paladij i rodijum. Supstrat je konstruiran da izloži što više ispušnih plinova katalizatoru kroz protok kroz pretvarač, za maksimalnu pretvorbu i učinkovitost. Dvosmjerni pretvarači koriste platinu i paladij za oksidaciju CO i HC. Trosmjerni pretvarači također sadrže rodij za smanjenje NOx. Rani trosmjerni pretvarači imali su zasebnu podlogu koja je oksidirala CO i HC uz pomoć dodatnog kisika koji se dovodi zračnom pumpom. Moderni trosmjerni pretvarači koriste naprednu kemiju, O2 nadgledanje i računalnu kontrolu goriva da bi pretvorili sva 3 štetna plina bez potrebe za dodatnim kisikom. Razni čimbenici mogu uzrokovati kvar katalizatora. Unutarnji problemi poput povezivanja ili smanjenja učinkovitosti pretvorbe gotovo su uvijek uzrokovani problemima motora kao što su loša iskra, bogata smjesa zrak / gorivo, curenje rashladne tekućine i izgaranje ulja. Prekomjerno gorivo mogu uzrokovati da se katalizator pregrijava i rastopi podlogu, dok ulje i antifriz mogu obložiti površinu podloge, sprečavajući izloženost katalizatora ispušnim plinovima. Katalizator je na svom položaju ispod vozila izložen udarima od strane oštećenja na cestama koji mogu prouzrokovati mehanička oštećenja. Začepljeni katalizator ograničit će protok ispušnih plinova što rezultira lošim performansama. Ostali simptomi pokvarenog pretvarača uključuju zveckanje buke, upaljeno svjetlo Check Engine-a i prekomjerne emisije, što može rezultirati neuspjelim testom smoga. Bez obzira na uzrok kvara katalizatora i simptome, možemo vam ponuditi zamjenske nove i originalne rabljene koji će vratiti performanse i učiniti da su emisije vašeg vozila u razmjerima tolerancije. Katalizator prema marki i tipu vozila stati će i funkcionirati jednako kao i tvornički katalizator, dok će univerzalni katalizator zahtijevati rezanje cijevi i stezanje ili zavarivanje za pričvršćivanje.
-
(4198)
Ispušni sustav ima dvije funkcije: usmjeravanje ispušnih plinova iz motora u stražnji dio vozila i dalje od kabine i smirivanje tlačnih valova stvorenih izgaranjem motora. Prvi je važan za sigurnost putnika jer ispušni sustav motora s unutarnjim izgaranjem sadrži otrovni ugljični monoksid (CO), štetni plin bez boja i mirisa koji u dovoljnim koncentracijama može prouzrokovati ozbiljne bolesti, pa čak i smrt. Drugo je potrebno kako bi se spriječilo prekomjerna buka koja bi mogla postati iritantna za vas i neugodno za druge vozače i pješake. Zamjena ispušnog lonca i / ili rezonatora može biti potrebna zbog proboja uzrokovanih hrđom i korozijom, fizičkim oštećenjima ili unutarnjim oštećenjima. Prigušivači hrđaju izvana zbog izloženosti elementima i cestovnoj soli, ali isto tako hrđaju iznutra zbog kondenzacije, posebno na vozilima na kratkim udaljenostima. Prigušivač nikada ne postane dovoljno vruć da isparava kondenzaciju, a vlaga se kombinira s kemikalijama u ispuhu da bi se stvorili korozivni spojevi koji nagrizaju metal, što može rezultirati hrđom i unutarnjim strukturnim kolapsom. Ispušni lonci pri svojem položaju na donjoj strani vozila podliježe utjecaju prepreka i nečistoća na cesti koje mogu prouzročiti fizičku štetu. Takva oštećenja i unutarnja oštećenja mogu rezultirati pretjeranim ograničenjem i gubitkom snage. Nudimo ispušne lonce napravljene od nehrđajućeg čelika otpornog na koroziju i aluminija. Možete računati na to da će vam pružiti mnogo godina i kilometara pouzdane i tihe performanse. Nudimo ispušne lonce prema marki vozila ili univerzalne. Zamjenski ispušni lonci imaju iste fizičke dimenzije kao i originalni ispušni lonci za jednostavnu instalaciju
-
(2880)
Ispušne cijevi pružaju put ispušnim plinovima koji potječu iz glave motora i izlaze na stražnju cijev. Uzdužno, ispušne cijevi povezuju i sve dijelove ispušnog sustava: ispušna grana koji sakuplja plinove iz svakog otvora i usmjerava ih u jedan otvor,katalizator koji pretvara štetne spojeve i ispušni lonac koji smanjuje buku. Ispušne cijevi su podložne hrđi uzrokovanoj izlaganjem elementima i soli. Snažna hrđa može rezultirati perforacijom cijevi i curenjem ispušnih plinova. Također je uobičajeno da hrđa uzrokuje pucanje cijevi na mjestu zavarivanja ili spoja. Cijevi također mogu hrđati iznutra, posebno na vozilima prevoženim na kratkim udaljenostima po hladnom vremenu. Cijevi se nikada ne zagrijavaju da bi isparavale kondenzaciju, a vlaga se kombinira s kemikalijama u ispuhu da bi se stvorio korozivni spojevi koji erodiraju metal. Ispušne cijevi mogu također trpjeti utjecaje prepreka i nečistoća na cesti koje mogu prouzročiti fizičku štetu na donjoj strani vozila. Neke cijevi imaju cijevi s dvostrukim stjenkama. Bez obzira na uzrok oštećenja ili razlog zamjene, možemo vam ponuditi ispušne cijevi koje će ponovno učiniti vaš sustav cjelovitim. To nisu univerzalne cijevi koje je potrebno masakritat da bi stale, već cijevi koje su jednake originalnoj opremi. Svaka naša cijev posebno je dizajnirana za primjenu i replika je tvornički instalirane cijevi. Promjer cijevi je isti da bi se održao protok ispuha i performanse, zavoji cijevi precizno su izrađeni kako bi se točno duplicirali tvornički vodiči, a spojevi su tipa OE. A Naše cijevi će se ispravno uklopiti i spojiti te pružati performanse na razini OE.
-
(6402)
Kad pomislite na dijelove ispušnog sustava, brzo vam padaju na pamet ispušne grane, cijevi, katalizatori i ispušni lonci. No, te bi komponente iscurile ili pale s vozila bez onih dijelova koji ih drže skupa kao što su nosači, stezaljke, brtve, obujmice. Ove male, ali ipak važne komponente, brtve priključke komponenata ispušnog sustava, sprječavajući curenje ispušnih plinova koji bi također mogli omogućiti opasan ugljični monoksid (CO) ulazak u kabinu. Imamo sve što je potrebno za pravilno brtvljenje i nošenje vašeg ispušnog sustava. Brtve ispušnog sustava se izrađuju od reljefnog čelika, višeslojnog čelika, grafita i bakra. Tu su i kompozitne brtve s materijalima otpornim na toplinu, pričvršćene na čeličnu jezgru. Obujmice se obično koriste za spajanje ispušnih cijevi na prigušivače, rezonatore, katalizatore. Ispušne obujmice uglavnom spadaju u 2 kategorije: stezne trake, ponekad nazivane i spojne stezaljke, i tradicionalne U-pričvrsne stezaljke, također nazvane sedlaste spone. Stezaljke s vijcima su učinkovite i obično manje skupe, ali s obzirom na to da je njihova snaga stezanja koncentrirana, to može u budućnosti otežati demontažu komponenata. Obujmice vrše pritisak na šire područje i stvaraju manje izobličenja komponenti, tako da mogu biti bolji izbor ako se želi jednostavna demontaža.
-
(4733)
U 1950-ima i 60-ima, emisije iz automobila identificirane su kao glavni uzročnik onečišćenja zraka, a prve kontrole emisije poput Pozitivne ventilacije radilice (PCV) i sekundarnog ubrizgavanja zraka počele su se pojavljivati. U proteklim desetljećima propisi o čistom zraku postaju stroži, a sustav kontrole emisija složenijim. Ali zahvaljujući našem velikom izboru dijelova za kontrolu emisije, možete zadržati sustav za kontrolu emisije u vrhunskom obliku. Plinovi izgaranja koji cure pored klipnih prstenova, zvani ispuhavanje , mogu pritisnuti kućište i uzrokovati istjecanje ulja, ako im nije dopušteno da istječu. Budući da ti plinovi sadrže štetne emisije ugljikovodika (HC), ne mogu se ispustiti u atmosferu, pa ih PCV sustav usmjerava prema dovodu zraka, gdje se kombiniraju sa smjesom zraka / goriva i izgaraju. Ako je vaš PCV ventil začepljen, imamo zamjenu koja je prava za vaš motor. Visoke temperature komore za izgaranje mogu uzrokovati stvaranje dušikovih oksida (NOx), koji uzrokuju smog. Sustav recirkulacije ispušnih plinova (EGR) šalje doziranu količinu ispušnih plinova u usisni tok zraka radi hlađenja izgaranja i smanjenja NOx. Može se činiti čudnim hlađenjem s vrućim ispuhom, ali budući da je inertni plin (ne sadrži kisik) i neće izgorjeti, temperatura izgaranja se smanjuje. EGR ventil glavna je komponenta u sustavu, ali postoje i senzori, prekidači, solenoidi i releji koji mogu prestati raditi. Bez obzira koji se dio sustava pokvari, dijelove imamo za uspješan popravak bilo da se radi o novim zamjenskim ili rabljenim originalnim. Sustav sekundarnog ubrizgavanja zraka ubacuje zrak u ispušni sustav kako bi izazvao daljnju oksidaciju negorjelog goriva u ispušnim plinovima, smanjujući emisiju ugljikovodika (HC) i ugljičnog monoksida (CO). Katalizator sadrži plemenite metale koji djeluju kao katalizatori za pretvaranje HC i CO u CO2 (ugljični dioksid) i vodu te smanjuju emisiju NOx. Katalizator djeluje usklađeno s lambda sondom, koji ECM-u šalje sadržaj ispušnog kisika za kontrolu smjese zraka i goriva. Prekomjerno bogata smjesa može pregrijati i oštetiti pretvarač.
Komponente u ispušnom sustavu kombiniraju se za smanjenje buke od motora, usmjeravanje štetnih ispušnih plinova prema stražnjem dijelu vozila u putnički prostor i smanjenje emisije ispušnih plinova. Ispušni sustav započinje u ispušnim otvorima glave motora, gdje je ispušna grana. Ispušni plin tada teče kroz cijevi u katalizator i/ili DPF filter, kroz ispušni lonac i kroz izlaznu cijev. Mi možemo riješiti sve vaše potrebe za sanacijom ispuha, bez obzira da li vam je potreban kompletan sustav ili pojedinačne komponente.Kod nas možete naći i Originalne rabljene dijelove i zamjenske i originalne nove dijelove. Ispušne grane sakupljaju istrošene ispušne plinove iz svakog ispušnog otvora i usmjeravaju ih u jednan izlaz. Iako se uobičajeno izrađuje od lijevanog željeza, ispušne grane na mnogim novijim vozilima izrađeni su od zavarene čelične konstrukcije. Ispušne grane su općenito vrlo izdržljive, ali na kraju mogu propasti zbog korozije ili razviti pukotine od učestalog širenja i stezanja metala dok se grana zagrijava i hladi. Ako je vaša grana oštećena, nema potrebe da idete drugdje, jer vam možemo dostaviti ispravnu novu ili zamjensku, uključujući grane s integriranim katalizatorom. Ispušni lonac je kućište s ulaznim i izlaznim otvorom koji omogućuje njegovo priključivanje u ispušni sustav. Unutrašnjost sadrži komore i perforirane cijevi dizajnirane da smanje buku. Vozila poput luksuznih automobila često imaju i rezonatore, to su manje prigušivači koji dodatno smanjuju zvuk ili daju ispuhu određeni ton. Ispušni lonci rade u teškim uvjetima, gdje korozija i udar mogu prouzrokovati rupe koje mogu omogućiti buku i štetne ispušne plinove. Vaš automobil možemo ponovo učiniti tihim i sigurnim, s kvalitetnim zamjenskim i originalnim ispušnim loncima. katalizator sastoji se od supstrata koji je u cilindričnom kućištu od nehrđajučeg čelika. Stvarni katalizatori po kojima komponenta nosi ime su plemeniti metali poput rodija, platine i paladija koji se nanose na površinu podloge. Oni pretvaraju ugljikovodike i ugljični monoksid u ugljični dioksid i vodu te smanjuju emisiju dušika oksida. Ako je vaš katalizator priključen, kontaminiran, hrđav ili fizički oštećen ili ako vozilo ne prođe test smoga, imamo zamjenu koja će vratiti performanse vašeg vozila i usklađenost s emisijama.