Klima i grijanje
-
(4759)Kompresor klime je srce klimatizacijskog sustava, jer je rashladno sredstvo krv, a sva crijeva i cijevi su vene. Bez srca klima uređaj jednostavno ne može živjeti. Kompresor se pokreće remenom zakačenim na motor vozila, koji je aktiviran elektromagnetskom spojkom, tako da će pružiti otpor tek kad se koristi. Neki znakovi lošeg ili pokvarenog kompresora klime uključuju nedostatak ili nedovoljno hlađenje, prekomjerne zvukove uključivanja ili neobične zvukove prilikom korištenja klima uređaja. Neispravan kompresor klime može biti rezultat nekoliko čimbenika. Kad kompresor treba zamijeniti, neophodno je dijagnosticirati razlog kvara. Novi kompresor klime također se može brzo pokvariti ako problem koji je uzrokovao potrebu za zamjenom nije prethodno dijagnosticiran i otklonjen. Jedan od češćih kvarova uzrokuje funkcioniranje kompresora bez odgovarajuće količine maziva. Kod nasa na digitalnim policama pronaći ćete preko 2300 novih i rabljenih kompresora klime po najpovoljnijim cijenama.
-
(194)Spojka kompresora klime značajna je komponenta A / C sustava. Sam kompresor klime aktivira se elektroničkim kvačilom. Kad se klima uređaj uključi u bubanj unutar remenice magnetizira, to privlači i zaključava pogon remena na svom mjestu tako da daje otpor tek kada se aktivira. Bez ispravno delujućeg kvačila, kompresor se neće ispravno uključiti i neće hladiti.
-
(5846)
Hladnjak klime je tamo gdje vaš klima uređaj uklanja toplinu iz putničkog prostora. Kondenzator raspršuje toplinu koju apsorbira rashladno sredstvo u isparivaču i onu razvijenu kompresijom plina u kompresoru, a ohlađeno rashladno sredstvo vraća se u tekuće stanje. Kondenzator slično djeluje kao radijator, a na većini vozila nalazi se točno ispred izmjenjivača topline tog sustava hlađenja. Kondenzatori su također podložni unutarnjem začepljenju, pogotovo ako je došlo do kvara kompresora, što bi omogućilo da otpad otpada u kondenzator i blokira cijevi. Preveliki pritisak na mjeraču razvodnika klima uređaja i nedovoljno hlađenje mogu ukazivati ??na začepljen hladnjak klime. Ako sumnjate da je vaš kondenzator uzrok ovih sustava, zamijenite ga. Ispiranje, iako je potrebno kad god je došlo do kvara u sustavu, možda neće ukloniti sve nečistoće iz kondenzatora. Ne gubite vrijeme i novac na čišćenje i popravak vaših hladnjaka klime jer kod nas možete naći po povoljnim cijenama nove i rabljene kondenzatore, originalne i zamjenske.
-
(77)Za učinkovit prijenos topline mora postojati kontinuirani protok zraka kroz saće kondenzatora kad je klima uređaj uključen. Kad je vaše vozilo u pokretu, protok zraka nije problem. Ali u praznom hodu ili gustom prometu potreban vam je protok zraka koji pruža ventilator kondenzatora klima uređaja. Ventilator hladnjaka klime sastoji se od elektromotora koji pokreće ventilator s više peraja unutar okvira, s nosačima za ugradnju. Ovisno o mjestu ugradnje, ventilator gura ili izvlači zrak kroz kondenzator, a poklopac kanalira zrak kroz ventilator. Dugotrajna upotreba i kontinuirano izlaganje vrućini mogu uzeti svoj danak na ventilatoru kondenzatora. Motor može u potpunosti prestati raditi; ležajevi osovine mogu postati loši i bučni te omogućiti da se lopatica ventilatora saviju; . Ali nemojte se brinuti; imamo sklopove ventilatora hladnjaka klime koji će vam pomoći da uživate u hlađenju. Kao i sve ostalo možemo Vam ponuditi rabljene i nove ventilatore kondenzatora.
-
(9993)Baš poput filtra u sustavu grijanja i klimatizacije u vašem domu, mnogi moderni automobili, teretna vozila i SUV vozila imaju filtar zraka u kabini koji čisti i filtrira zrak prije nego što uđe u sustav grijanja, ventilacije i klimatizacije vozila (HVAC). A kako se filtar u kućnim sustavima zaprlja i treba ga povremeno zamijeniti, tako bi trebao biti i filter kabine. U stvari, održavanje filtra kabine kod automobila je čak i bitnije jer su vozila više izloženi nečistoći nego kuće i zgrade. Kad kupujete kod nas, također imate više mogućnosti filtera kabine. Imamo originalne filtere, filtere po jako niskim cijenama, filtere renomiranih proizvođača. Za najzagtjevnije imamo filtere od karbonskih vlakana.
-
(411)Isparivač je mjesto u kojem se klima u stvari događa, dio sustava koji zapravo hladi vozilo. A / C sustav se hladi apsorbiranjem i uklanjanjem topline, a to se događa u isparivaču. Topli zrak koji ventilator propuhava kroz isparivač uzrokuje da kipuće tekućine rashladi i pretvori se u paru. Za promjenu tekućine u paru potrebno je puno energije, a ta se energija, u obliku topline, apsorbira iz zraka u kabini i tako vas hladi. Isparivači se obično zamjenjuju zbog propuštanja. Starenje i konstantna vožnja temperature mogu uzrokovati pojavu pukotina ili uzrok korozije. Krhotine poput lišća često se skupljaju u isparivaču iz dovoda zraka i proces raspadanja može imati korozivan učinak. Ako se odvodna cijev začepi, to također može uzrokovati da vlaga ostane u slučaju isparivača i dovede do korozije. Takva vlaga također može uzrokovati problem s mirisom. Bez obzira na uzrok kvara, imamo nove i rabljene isparivače zbog kojih ćete se opet osjećati ugodno.
-
(6)Zahvaljujući hladnjacima grijanja, možete biti u toplome automobilu kada je vani zima i jasno vidite iz vašeg vjetrobranskog stakla u zimskim danima. Jezgra grijača nalik je minijaturnom radijatoru koji se nalazi ispod ploče vašeg vozila. Crijeva ga povezuju s vašim motorom, a vruća rashladna tekućina teče kroz jezgru koju pruža pumpa za vodu u motoru. Oboje odvoze toplinu iz rashladne tekućine u okolni zrak, ali jezgra grijača isporučuje toplinu tako da možete biti u toplom prostoru u hladnom vremenu. U stara vremena nije bilo neuobičajeno popraviti hladnjak grijanja, ali tada su vozila bila puno jednostavnija, a jezgrama grijača bilo je lakše pristupiti. Danas je glavni posao uklanjanje i zamjena hladnjaka grijanja na većini vozila. Da biste bili sigurni da je posao obavljen dobro prvi put, nazovite nas kada trebate novi hladnjak grijanja. Imamo jezgre grijača vrhunske kvalitete vrhunskih marki. Dizajnirani su i proizvedeni kako bi zadovoljili ili premašili specifikacije OE-a.
-
(1232)Ovisno o vrsti klima uređaja u vozilu može postojati isušivač klime ili akumulator. Sustav termostatskog ekspanzijskog ventila imat će isušivač, dok sustav fiksnih otvora ima akumulator. Oba dijela u osnovi obavljaju istu funkciju iz različitih odjeljaka svojih sustava. Na AUTOSTANIC.HR ćemo vam pokazati samo ispravne dijelove koji su dostupni za vašu odabranu godinu, marku i model.
-
(2882)Grijanje i klima uređaj oslanjaju se na praviln rad ventilatora kabine. Stoga je važno osigurati da zamijenite ventilatore grijanja kada se pokvari, zbog čega su vam potrebni pravi dijelovi. Ovdje u AUTOSTANIC.HR imamo širok spektar NOVIH I RABLJENIH VENTILATORA GRIJANJA za bilo koje vozilo, uključujući i otpornike ventilatora kabine za vaše vozilo, tako da ne morate trošiti dane ili tjedne tražeći upravo ono što vam treba.
-
(532)Ekspanzioni ventil i otvor za cijevi odvajaju donju (usisnu) i visoku (ispušnu) stranu klimatizacijskog sustava, regulirajući protok tekućeg rashladnog sredstva kroz isparivač. Ekspanzioni ventil klimel to radi podešavanjem tlaka s pomičnim unutarnjim dijelovima i senzorom koji očitava temperaturu rashladnog sredstva, dok je cijev otvora fiksni komad koji mjeri protok i uzrokuje da kompresor prilagodi kapacitet pumpe ili se potpuno uključi i isključi. Ako primijetite da vaš klima uređaj ne hladi ispravno, očitanja tlaka u manometrima su nepravilna ili isparivač se smrzava, bilo bi najbolje provjeriti funkcionalnost ovih uređaja. Ako ne izvršite pravovremenu zamjenu ekspanzionog venitila, može doći do povratnog tlaka koji će oštetiti kompresor / sklop kvačila. Tada ćete biti suočeni sa mnogo skupljim popravkom. Ukoliko Vam je potreban ekspanzioni ventil kod nas na digitalnim policama pronaći ćete veliki izbor novih i rabljenih dijelova.
-
(158)Ventil za kontrolu grijanja (ili ventil za toplu vodu) prebacuje se u otvoren i zatvoren radi regulacije ili sprečavanja prolaska vruće rashladne tekućine motora kroz jezgru grijača. Jezgra grijača glavni je sastavni dio sustava grijanja. Koristi grijanu rashladnu tekućinu za zagrijavanje zraka koji se dovodi u kabinu. Postoji više različitih ventila koji u osnovi opskrbljuju istu funkciju na različite načine, ali svi su oni koji sprečavaju hladnoću kad temperatura padne. Svi naši ventili za kontrolu grijanja su visoke kvalitete i zamjena za OEM. U ponudi imamo i rabljene i nove ventile originalne i zamjenske po najpristupačnijim cijenama.
-
(195)kontolna jedinica za klimu/grijanje je mozak, zapovjedni centar, klimatizacijskog sustava. Smještena je u vašu ploču i odatle šalje sve potrebne naredbe ostatku sustava da započne proces hlađenja ili grijanja. Ova kombinacija elegantnih gumba, brojčanika ili gumba pružit će vam dominaciju koja vam treba nad klimom unutar vašeg vozila. Bilo da kontrolirate iznutra 40 ° C ili -20 ° C koji su vani! Zamjenske jedinice za kontrolu klime mogu biti ili potpuno nove, ili u potpunosti preuređene ili rabljene tako da odgovaraju novom uklapanju, obliku i funkciji! Višegodišnje habanje može uzrokovati izblijedjivanje naljepnica, što može uzrokovati poteškoće u navigaciji upravljačkih jedinica. Ručice, gumbi ili birališta mogu se olabaviti i sprječavaju vas da precizno promijenite postavke kako biste prilagodili sustav vašoj razini udobnosti. Žarulje također mogu izgorjeti što otežava upotrebu noću. LED zasloni se također mogu oštetiti i spriječiti čitanje važnih podataka. Nemojtese nalaziti u ovim situacijama. Kod nas možete naći sve potrebno.
-
(1211)Releji klime, senzori i prekidači neke su od najmanjih, naj osjetljivijih karika lanca klima uređaja. Međutim, lanac je samo najjači koliko i njegova najslabija karika. Stoga je najbolja praksa zamijeniti stare dijelove upozorenja prije nego što prouzroče katastrofalni kvar! Neki od tih dijelova uključuju, ali nisu ograničeni na: relej ventilatora, relej motora ventilatora, senzore vanjskog zraka i prekidači klime. Zamjena većih i skupljih dijelova može biti besmislena i dugotrajna ako imate neispravan relej, senzor ili prekidač koji sprečavaju pravilno funkcioniranje tog određenog dijela. Mnogo ih je smještenih u klimatizacijskom sustavu, tako da jedan loš dio može izazvati lančanu reakciju koja potencijalno može onesposobiti cijeli sustav. Točna dijagnoza je imperativni korak u postupku zamjene i s njima se treba postupati pažljivo. Kad saznate što vam treba, možemo vam ga brzo i ekonomično dostaviti, uštedite izgubljeno vrijeme i novac i kupite pravi dio od nas!
-
(366)Kad razmišljamo o klima uređajima, prvo što vam padne na pamet je obično kompresor, kondenzator ili možda čak i isparivač. Naravno da su to važni organi sustava, ali što je s venama i kapilarima koji ih vežu zajedno da djeluju nesmetano? To ne bi bio sustav bez klimatizacijskih crijeva i cijevi, a ne bi bio nepropusni sustav bez brtvi i dihtunga. Ti su dijelovi ključni za ispravan sustav pod tlakom. Kod nas na digitalnim policama možete pronaći sva potrebna crijeva i cijevi te gumice i dihtunge da bi vaš sustav klimatizacije radio nesmetano.
-
(1849)
-
(1139)Crijeva grijanja, ili u nekim slučajevima cijevi, nose vruću rashladnu tekućinu iz glave motora i usmjeravaju tok kroz hladnjak grijanja. Jednom kada rashladna tekućina prođe kroz jezgru grijača, drugo crijevo grijača prenosi rashladno sredstvo do vodene pumpe. Bez ovih crijeva koje napajaju hladnjak grijanja samo bi hladan zrak puhao kroz kanale i kroz ventilacijske otvore. Ostale komponente uključuju priključke ili stezaljke.
Sustav grijanja, ventilacije i klimatizacije čine da nam je ugodno u našim vozilima tijekom cijele godine. Uz minimalan doprinos, ovaj složen sustav čuva nas da nam je toplo u zimsko vrijeme i čini da je staklo bez magle i osigurava da je hladno u ljetnim danima. Ali s takvom složenošću, neizbježni su kvarovi i tu možemo pomoći, opskrbljujući vas kvalitetnim novim i rabljenim dijelovima za klima uređaje i grijanje. U klimatizacijskom sustavu, plinovito sredstvo za niski tlak se uvlači u kompresor s pogonom na remen, gdje se komprimira i šalje u kondenzator pod visokim tlakom. Kondenzator hladi rashladno sredstvo u njegov tekući oblik; Zatim se slijeva u ekspanzioni ventil ili cijevpo kojima putuje do isparivača u kabini, gdje upija toplinu iz unutrašnjosti i vraća se u plinoviti oblik. Ventilator puše zrak preko jezgre i tako dobivamo hladan zrak.