Kočioni dijelovi
-
(22379)Sklop disk kočnica uključuje Kočioni disk, kočione pločice i kočione čeljusti. Kočioni disk osigurava površinu trenja za kočione pločice. Kočioni disk je montiran na osovinu ili glavčinu i okreće se s kotačem, a kočione pločice se postavljaju u čeljust. Kada se kočnica pokrene, hidraulički pritisak potisne klipove prema van i kočione pločice pritiskaju kočioni disk sa obje strane i zaustavljaju vozilo. Disk kočnice su izvorno razvijene za utrke, a nedugo nakon toga počele su se primjenjivati na vozilima. Na početku su vozila imali samo naprijed kočione diskove. Kočioni diskovi mogu imati nekoliko nedostataka koji ih mogu diskvalificirati od daljnje upotrebe. Vizualno pregledati površinu dali ima na sebi utore ili nepravilnosti. Izmjeriti debljinu kočionog diska. Svi diskovi imaju minimalnu debljinu koja je označena ili upisana u sredini diska. Drugi problem kočionog diska je varijacija u debljini i onda dobijemo trešenje kod kočenja. Nekada su kočioni diskovi bili veoma debeli i teški, danas je to malo drugačije.Radi se na što lakšim vozilima i stoga su i kočioni diskovi tanji. S time im je smanjen vjek trajanja i potrebno ih je češće mjnejati. Kočione diskove nije dobro poravljati. Najbolje ih je zamjentit novima. Mjenjaju se u paru po osovini. Mi imamo veliki izbor kočionih diskova napravljenih po OE specifikacijama.
-
(21446)
Disk pločice su izvorno razvijene za utrke, a nedugo nakon toga počele su se primjenjivati na vozilima. Na početku su vozila imali samo naprijed kočione pločice. Kočione pločice se sastoje od lijevanog materijala koji je spojen ili zakovan na metalnu podlogu. Proizvođači vozila imaju minimalne specifikacije debljine kočionih pločica. Danas mnoga vozila imaju kočione pločice sa senzorima koji upozoravaju kada su pločice pri kraju, a neke kočione pločice imaju pokazatelje istrošenosti koji se dodiruju sa kočionim diskom i stvaraju šum kada je potrebna zamjena. Kočione pločice se mogu klasificirati u tri skupine prema materijalu izrade ne-azbestne otganske (NAO), polu-metlane i keramičke. NAO pločice su konstruirane iz kombinacije organskih vlakana. NAO pločice su mekane i pružaju tihi rad, no troše se brže od drugih tipova i ne rade dobro na visokim temperaturama. Polimerne pločice sadrže mješavinu čelika, željeza, bakra i drugih anorganskih vlakana. Oni pružaju izvrsne performanse na visokoj temperaturi, ali su bučne i više troše kočione diskove. Keramičke kočione pločice su tip NAO pločica, ali sadrže keramička i bakrena vlakna koji im omogućuju da rade i na visokim temperaturama, ali u isto vrijeme rade tiho i manje troše kočione diskove. Pogledajte naš izbor kočionih pločica i vidjet ćete da imamo veliki izbor koji odgovara vašem novčaniku, vašem vozilu i načinu na koji vozite. Bez obzira tražite li prihvatljivu cijenu, duži vijek trajanjam najbolje pločice za teške poslove kao što je vuča ili pločice koje stvaraju najmanje kočione prašine za očuvanje vaših kotača, mi imamo kočione pločice za vas.
-
(14364)Kočione čeljusti pretvaraju hidraulički tlak iz glavnog cilindra u mehaničku silu koja je potrebna da bi se kočione pločice potisnule na kočione diskove i time usporili ili zaustavili vozilo. Kočione čeljusti imaju jedan ili više klipova, brtve i zaštitu od prašine, jedan ili više vijaka za odzračivanje (ispuštanje zraka u kočionom sistemu) i priključke na koje se spajaju crijeva. Većina kočionih čeljusti je izrađena od lijevanog željeza (gus) ili od aluminija. Tijelo kočione čeljusti se fiksira na rukavac kotača. Kod pritiska kočnice pod utjecajem hidrauličke sile klipovi na čeljusti se pomiču prema van i tako stiskaju kočione pločice na diskove. Na većini današnjih kočionih čeljusti postoji mehanizam za ručnu kočnicu. Neispravnost kočionih čeljusti momže uzrokovati brojne problme na kočionom sistemu.Ukoliko se klip ne vrati do kraja može uzrokovati neravnomjerno kočenje i time veću potrošnju kočionih pločica. Potrebno je na srvisu pregledati vizualno dali slučajno nema propuštanja kočione tekućine i dali se klip normalno kreće. Ukoliko imate problem sa kočionim čeljustima onda će te kod nas naći veliki izbor kvalitetnih čeljusti po jako povoljnim cijenama. Osim kompletnih kočionih čeljusti u ponudi imamo i dijelove za reparaciju kao što su, klipovi, gumice, brtve, motorići za ručnu kočnicu.
-
(1895)Kočioni bubnjevi ili doboši bili su standardna oprema na automobilima i kamionima desetljećima, a potom 1970-ih godina bili su stavljeni na stražnju osovinu dok su se naprijed stavljali kočioni diskovi. Danas većina auta ima na svim kotačima diskove. Kočioni doboši se još koriste na kamionima i nekim autima koji imaju slabe performanse. Uobičajeni sklop kočionog bubnja sastoji se od bubnja, kočionih pakni, kočionih cilindara. Pritiskom na papučicu kočnice preko kočionih cilindara aktiviraju se kočione pakne koje stiskaju unutarnju stjenku bubnja i tako ga usporava. Kada pustimo kočnicu opruge vraćaju kočione pakne u početni položaj. Kočioni bubanj fiksira se na glavčinu i okreće se zajedno sa kotačem. Uglavnom su izrađeni od lijevanog željeza, ali postoje i čelični i aluminijski. Strojna površina trenja na svim bubnjevima je od lijevanog željeza. Kočioni bubnjevi dolaze u veličinama. Svaki doboš ima minimalnu dopušetnu debljinu do koje je upotrebljiv. Kada se dođe do toga potrebno ga je zamjeniti. Povremene je potrebno bubanj počistiti od prašine koju stvaraju pakne. Nije preporučljivo obrađivati i popravljati kočione bubnjeve. Ukoliko vam je potrebna zamjena bubnjeva, možete ih naći kod nas na digitalnim policama raznih proizvođača po najpovoljnijim cijenama.
-
(7225)Dok su disk kočnice tehnološki uznapredovale, kočnice koje koriste kočioni bubanj i kočione pakne i dalje pružaju pouzdanu uslugu kočenja na stražnjim kotačima i na kasnijim modelima automobila i kamiona. Sposobnost zaustavljanja vozila pomoći bubnja je i više nego adekvatna za stražnju osovinu gdje je manji potisak kočenja. Obično nemaju problema sa bukom i lakši je rad sa parking kočnicom. Tipični sklop kočionog bubnja ima dvije pakne koje imaju metalni okvir na koji je pročvršćena zakovica. Pakne se drže na podlozi sa držačima i aktiviraju se pomoću klipova u kočionom cilindru. Kada se stisne papučica kočnice stvori se trenje između kočionog bubnja i pakni. Povratne opruge vraćaju pakne u prvobitnu poziciju kada se pusti kočnica. Kočioni bubanj se postavlja na osovinu ili glavčinu kotača, a neki se ugrađuju u glavčinu. Većina kočionih bubnjeva izrađuju se od čvrstog lijevanog željeza, ali postoje i čelični i aluminijski bubnjevi sa slojem lijevanog željeza. Strojna površina trenja na svim bubnjevima je od lijevang željeza. Neki bubnjevi imaju rupice na sebi da bi se poboljšalo hlađenje a neki imaju spiralu koja smanjuje buku i vibraciju. Kočioni bubnjevi dolaze u različitim dimenzijama ovisno prema primjeni. Svaki bubanj ima svoj maksimum iskoristivosti koji je naznačen na samom bubnju. Ukoliko se prođe taj prag iskoristivosti tada taj bubanj više nije siguran za upotrebu jer može dovesti do slabijeg kočenja ili čak do pucanja.Bubnjevima može biti smanjena funkcionalnost ako ima previše prašine koja je nastala skidanjem sa pakni prilikom kočenja, što može odvesti do prekomjernog grijanja i pucanja bubnja. Kako nebi došli u situaciju traženja novih kočionih bubnjeva i pakni kada je već sve gotovo, napravite to na vrijeme i pogledajte na našim digitalnim policama veliki izbor bubnjeva i pakni i opreme za montažu renomiranih proizvođača. Naši zamjenski bubnjevi izrađeni su prema OE specifikacijama. Precizno su obrađeni kako biste imali što ugodniju vožnju bez vibracija.
-
(5348)kočioni cilindar stišće pakne na kočioni bubanj. Tijelo cilinda je načinjeno najčešće od lijevanog željeza se montira na podlogu i sadrži oprugu, klipove i mandžete koje štite klipove na svakom kraju. Klipovi izravno guraju pakne ili mogu postojati veze koje spajaju klipove i pakne. Kočiona crijeva osiguravaju dobavu ulja do središta provrta između klipova. Kada stisnete kočnicu, hidraulički pritisak tjera klipove kočionog cilinda prema van i pritišće pakne na kočioni bubanj. Kada otpustite kočnicu hidraulički pritisak nestane i opruga unutar cilindra vraća kčišpve na mjesto. Odzračni vijak je na najvišoj točki kako bi se olakšalo odzračivanje kočnica. Kočiona tekućina bazirana je na glikolu i higroskopna je, što znači da apsorbira vlagu. Kako se vlaga u tekućini povećava, tako postoji šansa da navoj gdje se šarafi crijevo korodira. To može dovesti do curenja tekućine i gubitak hidrauličkog tlaka. Prvi pokazatelj curenja je niska papučica kočnice i smanjena snaga kočenja. Kada se provjeravaju kočnice, bubnjevi, pakne obavezno treba provjeriti i stanje kočionih cilindara. Povucite mandžetu na svakom kraju cilindra. Mala količina vlage je normalna, ali kao tekućina istekne van čim se mandžeta povuče, kočioni cilindar je loš. Kočioni cilindri se u većini slučajeva zamjenjuju novima i radi sigurnosti i radi njihove niske cijene. U iznimnim situacijama moguće ih je i reparirati. Proizvođači kočionih cilindara imaju puno bolju tehnologiju i preciznije alate tako da mogu napraviti bolje i preciznije navoje koji dulje traju nego da ih mi sami pravimo. Uz nove kočione cilindre uvijek se stavljaju i novi vijci za odzračivanje koji nam je potreban da smanjimo koroziju.
-
(11002)Glavni cilindar može se smatrati srcem kočionog sistema. Tamo se pritisak koji stvorite na papučicu kočnice pretvara u hidraulički pritisak koji pritiska kočione pločice ili pakne na diskove ili bubnjeve i tako zaustavljaju vaše vozilo. Kao što kod nas postoje žile koje od srca prenose krv na sve organe tako i kod kočionog sustava postoje crijeva i cijevi koji prenose kočionu tekućinu od glavnog cilindra do kočnica i cilindra kotača. Kada razmišljamo o servisu kočnica uglavnom mislimo o kočionim pločicama, diskovima, i čeljustima, a crijeva i cijevi uglavnom nisu u našem radaru. Ali ove važne komponente nebi smjeli zanemarit. Bez obzira koliko dobre i kvalitetne diskove i pločice imate, oni su beskorini ako crijeva i cijevi propuštaju kočionu tekućine gdje se smanjuje hidraulički pritisak i tada kočnice dobro ne koče. kočiona crijeva i cijevi bi se trebali kontrolirati svaki puta kada se nešto radi na kočnicama. Metalne kočione cijevi podložne su koroziji, posebno u područjima gdje su ceste slane zimi. Ekstremna korozija može probušiti cijev, uzrokujući curenje tekućine i gubitak hidrauličkog pritiska. Radi položaja crijeva koji se nalaze ispod vozila često može doći do njihova oštećenja ako udarimo sa vozilom u prepreku. Potrebno je često provjeravai crijevi od oštećenja udaraca pogotovo na teretnim vozilima. Osim vanjskih oštećenja crijeva i cijevi postoje i nevidljiva unutarnja oštećenja koja mogu dovesti do smanjenja hidrauličkog pritiska. Također kod gumenih crijeva moguće je oštećenje gume ukoliko je nespretno namontirano i tako stvara trenje o druge dijelove na vozilu. Gumena crijeva nakon nekog vremena propadaju i postaju kruta te lako pucaju. Kada je vrijeme za promjenu crijeva i cijevi umjesto da sami nešto režete, varite i prepasujete možete kod nas naći originalna crijeva i cijevi koja se ugrađuju na vaše vozilo bez ikakvih problema. Svako crijevo i cijev je napravljeno prema OE specifikacijama za odgovarajuće vozilo. Osim crijeva i cijevi u ponudi imamo kompletan pribor i materijal potreban za montažu.
-
(5046)
Glavni kočioni cilindar pretvara mehanički pritisak koji je noga stisnula na papučicu kočnice u hidraulički pritisak. Ovaj pritisak djeluje na klipove u kočionim čeljustima cilindrima kotača kako bi se kočione pločice i pakne stisnule na kočione dislove i bubnjeve i tako zaustavile vozilo. Klipovi u glavnom kočionom cilindru i cilindri u kočionim čeljustima i cilindrima kotača su veličine prema hidrauličkim principima kako bi se osigurala potrebna sila na sklopovima kočionog sustava. Tipični glavni kočioni cilindar ima klipove s brtvama i oprugama unutar kućišta od lijevanog željeza ili aluminija. Spremnik za kočionu tekućinu može biti sastavni dio glavnog kočionog cilindra ili najčešće može biti zasebna cjelina koja se montira na gornji dio glavnog kočionog cilindra. Glavni kočioni cilindar se može montirati na veznu stjenu, ali se uobičajeno nalazi na prednjoj strani servo bubnja. Kada pritisnete papučicu kočnice, sila iz pedale tjera klipove prema naprijed pod pritiskom tekućine. Kada se papučica kočnice oslobodi, povratna opruga tjera klipove natrag. Danas sva vozila imaju glavne kočione cilindre sa dvostrukim krugom djelovanja, tako ako se desi kvar na jednom krugu, ovaj drugi krug ima dovoljno snage da zaustavi vozilo. Glavni kočioni cilindar mogu propuštati tekućinu preko brtve ili može propuštati iznutra. Curenje tekućine i nastanak zraka u nekom drugom dijelu sustava trebaju biti eliminirani prije što dođe do oštećenja cilindra. Potražite znakove vlage ispod cilindra gdje se spaja sa servo bubnjem. Ukoliko se dese problemi unutar samog cilindra to ćete naprije osjetiti tako da papučica kočnice propada i kočnice neće najbolje reagirati. Bez obzira na problem glavnog kočionog cilindra možemo Vam ponuditi zamjenski dio koji je proizveden prema OE specifikacijama po prihvatljivim cijenama. Također Vam možemo ponuditi i rabljene ispravne i testirane sa garancijom. Nudimo glavne cilindre, glavne cilindre s vanjskim rezervoarima, pa čak i glavne komore cilindra. U ponudi imamo i senzore za razinu tekućine. Također imamo i alate za testiranje i montažu.
-
(727)Svaki kočioni sistem je dizajniran tako da se mehanička sila dobivena pritiskanjem pedale kočnice stvara hidraulička sila nastala razlikom u površini između klipova glavnog kočionog cilindra i klipova kočionih čeljusti i cilindara kočnica. To množi silu pritiska vozačeve noge u snagu potrebnu za zaustavljanje vozila. Međutim to nije dovoljno da bi se ljudi ugodno vozili, pa su stoga razvijeni servo bubnjevi kako bi pružili dodatnu pomoć. Servo bubanj postavljen je između papučice kočnice i glavnog kočionog cilindra kako bi se povećala sila kočenja dok se smanjuje napor vozača. Postoje dva tipa servo bubnja, vakumski upravljani i hidraulički. Vakuumski servo bubnjevi koriste razliku tlaka između vakuuma motora i atmosferskog tlaka kako bi se stvorila snaga za primjenu, a hidrauliči servo bubnjevi koriste pritisak tekućine za pomoć pri kočenju. Tipični servo bubanj sadrži dijafragmu i klip unutar kućišta koje se sastoji od prednje i stražnje strane koje su spojene zajedno. Glavni kočioni cilindar se montira na prednju polovicu koje se snabdjeva vakuumom iz motra ili pomoćne vakuumse pumpe. Kada se kočnice otpuštaju, vakuum postoji na obadvije strane dijafragme. Kada se kočnica aktivira, šipka papučice kočnice otvara ventil, dopuštajući da se zadnja strana strana napuni atmosferskim tlakom, stvarajući diferencijalni tlak koji tjera klipove naprijed koji aktiviraju glavni kočioni cilindar. Hidraulički sustav koristi tlak iz servo pumpe ili električne pumpe motora. Vakkumski servo bubnjevi općenito su vrlo pouzdani, ali propadaju s vremenom. Provjerite rad sa servo bubnjem tako da stisnete i puštate kočnicu dok motor ne radi kako bi se smanjio vakuum u servo bubnju. Ako je servo bubanj dobar, papučica se mora pomaknuti prema dolje i zaustaviti kada se motor pokrene. Provjerite vakuum motora ili tazinu vakuuma koji dobijete od pomoćne pumpe i usporedite ga sa specifikacijama. Provjerite puštanje vakuuma. Ako dođe do buke kada se stisne kočnica onda znači da dijafragma pušta. Ako imate neispravan servo bubanj, nema potrebe da plaćate visoku cijenu za zamjenu kod ovlaštenog distributera. Sa jednim telefonskim pozivom, mailom ili direktno preko naše web trgovine možemo Vam poslati odgovarajući dio po pristupačnoj cijeni. Imamo veliki izbor, a naši su servo bubnjevi izrađeni prema OE normama. Nudimo i servo bubnjeve koji dolaze sa glavnim kočionim cilindrom.
-
(6253)Vozači su morali pumpati kočnicu kako bi se izbjeglo blokiranje kotača i klizanje izvan kontrole. Međutim to se promjenili kada su se pojavili sustavi protiv blokiranja kotača (ABS). ABS sustavi moduliraju pritisak na kotače kočnice puno puta u sekundi, daleko brže od bilo kojeg vozača, sprečavanje blokiranja kotača kako biste mogli održati nadzor nad vozilom i doći do sigurnog zaustavljanja. ABS uključuje senzore brzine kotača, hidrauličnu upravljačku jedinicu i elektronički upravljački modul. Razlog zašto je važan modulacijski pritisak je taj da oistiji više trenja između ceste i kotača koji je na rubu klizanja,a li se još uvijek okreće, nego u situaciju gdje je kotač zaključan i skliže se. Više trenja znači kraći zaustavni put. Kotači koji ne klize se mogu kontrolirati i možemo zadržati putanju kretanja. Kada je ABS uključen vozač će to osjetiti na papučici kočnice koja pulsira visokim intezitetom. Iako su posojale mnoge barijacije ABS-a, danas većina vozila ima 4-kanalne sustave koji moduliraju tlak kočione tekućine prema svskom kotaču neovisno. Senzori koji su elektronički spojeni na upravljački modul nalaze se pored zupčanih prstenova na svakom kotaču za mjerenje brzine kotača. Zupčasi prsten može biti namontiran na glavčinu, homokinetički zglob ili osovinu. Tijekom kočenja, ako jedan kotač usporava brže od ostalih i počinje blokirat, modul će signalizirat elektomagnetskim ventilima u hidrauličkoj upravljačkoj jedinici kako bi se smanjio pritisak kočione tekućine na taj kotač i kako bi se spriječilo blokiranje kotača. ABS sustavi imaju samo-dijagnostičke mogućnosti za upozoravanje upravljačkog programa ako postoji problem u sustavu. Upravljački modul kontinuirano nadzire sustav i ako se otkrije kvar, upalit će upozoravajuću lampicu ABS i pohraniti grešku u sustav. Na većini sustava ABS će biti deaktiviran, ali će mogućnost neprekidnog kočenja ostati. Uobičajeni problem ABS-a uključuje pogrešan zračni raspon između senzora brzine kotača i zupčastog prstena, špene koja se sakuplja na senzoru, slomljeni zub na zupčastom prstenu, oštećene ili korodirane instalacije te korozija u hidrauličkoj jedinici. Bez obzira kakav ABS problem imate, imamo dijelove kako biste ovaj važni sigurnosni sustav vratili u ispravno stanje. Mi nemamo samo OE specifikacijske dijelove, već imamo i riješenja za popravak koje će Vam uštedjeti vrijeme i novac kao što su senzori, zupčasti prstenovi, upravljački moduli i još mnogo toga. A ono po čemu smo sigurno posebni su i rabljene ABS centrale, senzori koji su ispitani i ispravni po puno povoljnijim cijenama nego ćete to platiti kod Vašeg servisera ili prodajnog predstavnika.
-
(11067)Ručna kočnica je mehanički sistem koji je napravljen da vozilo držni nepomičnim dok je parkiran. Ručna kočnica u većini auta djeluje na stražnje kotače. Ukoliko se aplicira u vožnji može doći do gubitka kontrole nad vozilom. Postoji nekoliko tipova ručnih kočnica,a ovise dali vozilo ima stražnje doboše ili diskove. Ručna kočnica sa zadnjim dobošem je najjednostavnija iz razloga jer koristi kočione pakne i za radnu kočnicu u za ručnu kočnicu. Samo što ručna kočnica ne koristi kočione cilindre već sajle ručne kočnice koja je poveznica između unutrašnjosti vozila i pakni. Vozila sa zadnjim diskovima koriste kočione pločice kao ručnu kočnicu. Preko sajle i čeljsuti apliciraju se kočione pločice. Kod većine novijih vozila ručna kočnica se aktivira električnim putem. Postoje dva tipa električnih parkirnih kočnica. Kod jednog sistema elektromotr vuče sajle ručne koje su spojene na čeljust. Kod drugog sistema elektromotori se nalaze na kočionim čeljustima. Sustav parkirne kočnice često imaju više problema zbog nedostatka uporabe, pogotovo ako se radi o vozilima sa automatskim mjenjačem. Ako se parkirna kočnica rijetko koristi može doći do korodiranja sajli i tada može doći da ručna kočnica neće otpustiti. Ukoliko utvrdite da da neki od dijelova nije u redu, ne tražite dalje jer Vam možemo dostaviti sve potrebne dijelove kako bi vaša ručna kočnica bila ponovo upotrebljiva. Na našim digitalnim policama možete pronaći pakne za ručnu kočnicu, pločice, vodilice, sajle, podešavače, i još mnogo toga. Svi naši zamjenski dijelovi izrađeni su prema OE normama i moraju zadovoljiti vašu potrebu za kvalitetom. To znači da ćete za pristupačnu cijenu dobiti dijelove OE kvalitete i OE pouzdanost.
-
(336)Kad se aktiviraju kočnice na vozilu, težina vozila se pomiče sa stražnje osovine na prednju osovinu. To je poznato kao dinamički prijenos opterećenja na osovini. Regulator sile kočenja smanjuje opterećenje na stražnjim kotačima i smanjuje se njihovo prianjanje uz cestu. Previsok pritisak kočnice na stražnjoj osovini može uzrokovati zaključavanje stražnjih kotača. Kao rezultat toga gube silu za vožnju i cjelokupno vozilo može početi klizati.
-
(858)Vakuum pumpa neophodan je dio na vozilima sa dizel motorom koji ima komponente pod vakumom. Te komponente uglavnom uključuju servo bubnjeve i aktuatore u GVK sustavu ( grijanje, ventilacija i klimatizacija). Vakuum pumpa se nalazi na motoru i obično je pokreće ili bregasta osovina i pogonski remen. Mnogi GVK sustavi koriste vakumske motore za kontrolu temperature i protoka zraka. Izvor vakuuma povezan je s vakuum rezervoarom, koji je zauzvrat povezan s upravljačkom pločom nadzorne ploče. Kad vozač odabere željenu temperaturu i smjer protoka zraka na upravljačkoj ploči, vakuum se usmjerava na odgovarajuće motore vakuuma i upravljački ventil grijača. Ukoliko imate problema sa kočionim sustavom, a ustanovili ste da je problem u vakuum pumpi onda ćete kod nas naći odgovarajući dio bilo da trebate NOVI ili RABLJENI.
-
(3531)Elektronika je poboljšala funkciju svakog sustava na modernim vozilima i vaše kočnice se ne razlikuju. Sustavi protiv blokiranja kočnica koji sprječavaju blokiranje kotača za siguran, kontrolirani zastoj su danas uobičajena, kao i sustavi upozoravanja na pritisak kočione tekućine, razinu tekućine, trošenje disk pločica i parking kočnice. Svi ovi sustavi koriste senzore i prekidače za unošenje podataka u upravljačke module i otvaranje i zatvaranje električnih krugova. Najvažniji senzori i prekidači upozoravaju vas na probleme u vašem kočnom sustavu poput gubitka tlaka i niske razine tekućine. Prekidač diferencijalnog tlaka svijetli upozoravajući lampicu kočnice kada dođe do curenja i gubitka tlaka u hidrauličkom krugu. Propuštanje će uzrokovati nisku papučicu kočnice i smanjiti sposobnost kočenja, a kočnice treba odmah pregledati. Niska razina tekućine u glavnom cilindru također može biti uzrokovana curenjem. Kad se aktiviraju ručne kočnice, prekidač osvjetljava upozoravajući lampicu da vas podsjeti da ih otpustite prije vožnje. Vožnja s uključenim parkirnim kočnicama uzrokovat će pretjerano trošenje i, po mogućnosti, skupe štete ako se vozilo kreće i dalje pod dignutom ručnom. Prekidač stop svjetla ugrađen je na papučicu kočnice i aktivira svjetla kočnice kada pritisnete papučicu. Na nekim vozilima isti prekidač isključuje i tempomat i kvačilo pretvarača zakretnog momenta kada je papučica pritisnuta. Neka novija vozila koriste senzor položaja papučice kočnice umjesto prekidača koji omogućuje ulaz na upravljačke module motora i karoserije. Sigurnosno svjetlo ABS će upaliti ako postoji kvar u sustavu. ABS sustav isključit će se, ali obično kočenje obično neće utjecati sve dok lampica za upozorenje kočnice ne svijetli. Sustav treba dijagnosticirati što je prije moguće kako bi obnovio funkciju ABS-a. Senzor brzine kotača ABS šalje naponski signal na upravljački modul ABS-a koji pokazuje brzinu kotača. Za vrijeme kočenja, ako jedan kotač usporava mnogo brže od ostalih, upravljački modul će smanjiti hidraulički tlak na taj kotač kako bi spriječio blokiranje. Senzor je postavljen pored zupčastog prstena na glavčini kotača, osovinskom vratilu ili zupčanici diferencijalnog prstena. Mnoga vozila s disk kočnicama opremljena su senzorima potrošnje disk pločica. Na većini sustava senzori su pričvršćeni na jpločice, a kad se pločice istroše na unaprijed određenu debljinu, senzori dodiruju rotore kočnica i pale svjetlo na crtici, upozoravajući vozača da je potrebna zamjena pločica. Položaj senzora je kalibriran kako bi se ostavilo dovoljno materijala za podlogu kako bi se moglo predvidjeti vrijeme za popravak. Budući da su senzori trošenja pločica žrtveni dijelovi , moraju ih biti zamijenjeni zajedno s pločicama. Na našim digitalnim policama naći ćete ove senzore i sve ostale senzore kočnice i prekidače.
-
(591)Vaše disk kočnice moraju biti zaštićene od prskanja i prljavština kako bi se spriječile oštećenja i učinkovit rad, a vaše vozilo mora biti zaštićeno od korozivnih učinaka kočione prašine. Imamo zamjenske i pomoćne štitnike za zaštitu od prašine kako bi zaštitili vaše disk kočnice i vaše kotače i podvozje. Prašina kočenja ne samo da uništava izgled alu i kromiranih naplataka, pretvarajući njihov svijetli sjaj u prljavo crnu boju, ali ako se ne uklanja redovito, može utisnuti završni sloj i uzrokovati trajnu štetu. Naši štitnici od prašine na kotačima blokirat će ružnu kočionu prašinu i sakriti zahrđale dijelove kočnica. Ovi čvrsti aluminijski oklopi lako se postavljaju i prilagođeni su mnogim automobilima i kamionima sa stražnjim kotačima. Dolaze u crnoj boji, ali se mogu obojiti kako bi odgovarali vašem vozilu. Originalni štitnici kočione prašine koji se postavljaju iza vaših disk kočnica izrađeni su od lima i podložni su koroziji i hrđi. U ekstremnim slučajevima mogu potpuno istrunuti, a vaše kočnice su izložene cestovnoj soli i ostacima koji bi mogli uzrokovati koroziju i vezivanje, što negativno utječe na performanse kočenja i vašu sigurnost u vožnji. Osim toga, dijelovi ovjesa mogu biti izloženi korozivnoj prašini od kočnica. Naši zamjenski štitnici za prašinu vratit će zaštitu koja vam je potrebna kočnicama za sigurno zaustavljanje i spriječiti širenje kočione prašine. Otporne su na koroziju i isporučuju se sa svim potrebnim hardverom. U većini slučajeva štitnik od prašine može se lako ukloniti nakon uklanjanja diska i glavčine. Međutim, na ostalim vozilima potrebno je ukloniti cijelo osovinsko vratilo kako bi se postavili zamjenski štitnik od prašine. Da uštedimo vrijeme i troškove rada, nosimo dvodijelne „podijeljene“ štitnike za prašinu koji se mogu ugraditi bez potrebe za uklanjanjem osovinskog vratila. Samo odrežite izvorni štit od prašine; često je u tako lošem obliku da se to lako postiže. Kao i naši tradicionalni jednodijelni štitnici, dvodijelni oklopi izrađeni su od materijala otpornog na koroziju i, ako je primjenjivo, dolaze s hardverom. Budući da se cilindri kotača, kočnice i kočnica ručne kočnice pričvršćuju na potporne ploče bubnjevne kočnice, obično su izrađeni od debljeg metala i ne hrđaju lako. Naše zaštite diskova izrađene su po OE specifikaciji.
-
(8118)Kočni materijal obuhvaća brojne male, ali važne dijelove koji osiguravaju pravilno funkcioniranje vašeg kočnog sustava i pružaju optimalne performanse bez buke. Ovi dijelovi uključuju vijke za odzračivanje; kopče, opruge i senzori habanja disk kočnice; gumice čeljusti, čahure, igle i brtve; opružne i povratne opruge bubnja kočnice, mehanizmi za samo podešavanje i spojevi cilindra kotača. Imamo ove dijelove i mnogo više opreme za uštedu vremena. Zamislite posao kočenja kao ulaganje vašeg vremena i novca u sigurnost i performanse kočenja vašeg vozila. Vaše je vrijeme dragocjeno, a novi dijelovi poput disk pločica i diskova nisu jeftini. Novi hardver kočnica omogućit će vam da najbolje iskoristite svoje ulaganje. Umjesto buke, loših performansi i neravnomjernog trošenja uzrokovanog starim, istrošenim hardverom, s novim hardverom dobivate glatku, tihu i snažnu zaustavnu snagu. Kočioni bubanj u potpunosti sadrži sklop kočnice bubnja, a trenje i toplina stvoreni tijekom uporabe kočnice mogu pretvoriti unutrašnjost bubnja u pećnicu, pekući vaš hardver kočnice. Hardver koji se čini u redu može se zamoriti od vrućine i upotrebe tijekom vremena, što rezultira tako da kočione pakne koje se ne nalaze u ispravnom položaju na poleđini ploče, ne povuku se pravilno nakon nanošenja i ne ostanu pri podešavanju. To može uzrokovati vuču, prekomjerno kretanje papučicom i loše performanse kočnica. Za efikasan rad bubnja kočnice, zamijenite zadržavajuće i povratne opruge i mehanizme za samo podešavanje kad god zamijenite kočione cipele. Zamjena hardvera kočnice važan je dio cjelovitog posla kočenja, onaj koji će pružiti dugotrajni popravak i snagu zaustavljanja koju očekujete. No, umjesto samo vraćanja performansi kočnica, naš hardver kočnica često je nadogradnja u odnosu na OEM. Naši proizvođači hardvera za kočnice uvijek razmišljaju o novim načinima poboljšanja performansi i izdržljivosti kočnica. Dijelovi od nehrđajućeg čelika imaju visoki udio kroma za povećanu otpornost na koroziju. Imamo čak i kopče kočnica za neke aplikacije koje su s jedne strane obložene PTFE-om za smanjenje trenja i povlačenja, s druge strane gumenom smjesom za smanjenje buke.
-
(42)
-
(94)Kad su instrumenti prikazali samo pet znamenki za prijeđene kilometre, potencijalni kupci automobila pogledali bi stanje na papučici kočnice kako bi pomogli utvrditi stvarnu kilometražu. Kvote su bile ako je papučica pedala jako istrošena, tada je ispred broja koji je prikazan na crtici potrebno staviti 1 ili 2. Ako vaša svakodnevna vožnja ostavlja traga, nova guma za pedale može vam pomoći da ga pomladite, ali kada je u pitanju papučica kočnica imamo toliko više, od kompletnih sklopa papučica za klasične automobile i postavki papučica koje olakšavaju pokrenite moderne kočnice na vrućim šipkama.
-
(238)
ABS Pumpe za sve marke automobila.
Zbog kočionog sistema možete usporiti vaše vozilo i upotpunosti ga sigurno zaustaviti. U ovom sustavu trenje nastane pritiskom stacionarnih kočionih pločica ili pakni na kočione diskove ili kočione bubnjeve koji se okreću s kotačima i tako pretvaraju kinetičku energiju vozila u toplinu. Tekućina u hidrauličkom sistemu umnožava silu koja je nastala stiskanjem papučice kočnice kako bi pločice i pakne stisnule diskove i bubnjeve. Većina vozila danas imaju disk kočnice na sva četiri kotača i disk pločice dostupne u ne-azbest organskim, polu-metalnim i keramičkim formulacijama. Bez obzira na materijal kočionih pločica, kočioni diskovi se s vremenom istroše i potrebno ih je zamjeniti. Diskovi s vremenom postaju sve tanji i kada dođu do granice iskoristivosti potrebni ih je zamjeniti jer bi moglo doći do puknuća diska. Kočioni diskovi mogu biti ventilirajući ili jednodjelni. Hidraulički kočioni sistem uključuje glavni cilindar, kočione čeljusti, i kočione cilindre. To je sve međusobno povezano sa metalnim i gumenim cijevima. Glavni cilindar pretvara mehaničku snagu u hidraulički tlak pomoću klipova i brtvi u kućištu od aluminija sa plastičnim spremnikom tekućine na vrhu. Propuštanje u hidrauličkom sistemu može uzrokovati nisku pedalu i smanjiti kočenje. Glavni cilindar može imati propuštnje i unutar njega. Neispravne kočione čeljusti i cilindri kotača obično se vide ako propuštaju ulje. Svaki puta kada se radi servis kočionog sistema potrebno je pregledati sve komponente. Cijevi kočionog sistema mogu također biti problem ako dođe do oštećenja ili pucanja. Od izmjena kočionih pločica do ozbiljnih popravaka na kočionom sistemu mi imamo dijelove koji će vaš kočioni sustav držati u odličnom stanju. Pored osonovnog kočionog sustava , postoji mehanička kočnica ( ručna ) koja se primjenjuje za stražnje kočnice neovisno o hidrauličkom sustavu kako bi vozilo bilo stacionirano pri parkiranju. Današnja vozila većinom imaju elektroničku kočnicu. Današnja vozila imaju sustav protiv blokiranja kotača (ABS) koji regulira tlak tekućine na kotačima kako bi se izbjeglo proklizavanje i gubitak kontrole. Sustav uključuje upravljački modul, hidraulički modulator, senzor brzine kotača i zupčasti prstenovi (čitači senzora).