RELIANT REBEL ABS Senzori
Vozači su morali pumpati kočnicu kako bi se izbjeglo blokiranje kotača i klizanje izvan kontrole. Međutim to se promjenili kada su se pojavili sustavi protiv blokiranja kotača (ABS). ABS sustavi moduliraju pritisak na kotače kočnice puno puta u sekundi, daleko brže od bilo kojeg vozača, sprečavanje blokiranja kotača kako biste mogli održati nadzor nad vozilom i doći do sigurnog zaustavljanja. ABS uključuje senzore brzine kotača, hidrauličnu upravljačku jedinicu i elektronički upravljački modul. Razlog zašto je važan modulacijski pritisak je taj da oistiji više trenja između ceste i kotača koji je na rubu klizanja,a li se još uvijek okreće, nego u situaciju gdje je kotač zaključan i skliže se. Više trenja znači kraći zaustavni put. Kotači koji ne klize se mogu kontrolirati i možemo zadržati putanju kretanja. Kada je ABS uključen vozač će to osjetiti na papučici kočnice koja pulsira visokim intezitetom. Iako su posojale mnoge barijacije ABS-a, danas većina vozila ima 4-kanalne sustave koji moduliraju tlak kočione tekućine prema svskom kotaču neovisno. Senzori koji su elektronički spojeni na upravljački modul nalaze se pored zupčanih prstenova na svakom kotaču za mjerenje brzine kotača. Zupčasi prsten može biti namontiran na glavčinu, homokinetički zglob ili osovinu. Tijekom kočenja, ako jedan kotač usporava brže od ostalih i počinje blokirat, modul će signalizirat elektomagnetskim ventilima u hidrauličkoj upravljačkoj jedinici kako bi se smanjio pritisak kočione tekućine na taj kotač i kako bi se spriječilo blokiranje kotača. ABS sustavi imaju samo-dijagnostičke mogućnosti za upozoravanje upravljačkog programa ako postoji problem u sustavu. Upravljački modul kontinuirano nadzire sustav i ako se otkrije kvar, upalit će upozoravajuću lampicu ABS i pohraniti grešku u sustav. Na većini sustava ABS će biti deaktiviran, ali će mogućnost neprekidnog kočenja ostati. Uobičajeni problem ABS-a uključuje pogrešan zračni raspon između senzora brzine kotača i zupčastog prstena, špene koja se sakuplja na senzoru, slomljeni zub na zupčastom prstenu, oštećene ili korodirane instalacije te korozija u hidrauličkoj jedinici. Bez obzira kakav ABS problem imate, imamo dijelove kako biste ovaj važni sigurnosni sustav vratili u ispravno stanje. Mi nemamo samo OE specifikacijske dijelove, već imamo i riješenja za popravak koje će Vam uštedjeti vrijeme i novac kao što su senzori, zupčasti prstenovi, upravljački moduli i još mnogo toga. A ono po čemu smo sigurno posebni su i rabljene ABS centrale, senzori koji su ispitani i ispravni po puno povoljnijim cijenama nego ćete to platiti kod Vašeg servisera ili prodajnog predstavnika.