Kočioni cilindri

Odaberite vozilo
-40% NOVO Stanje: 5
18,90 kn 11,34 kn
-40% NOVO Stanje: 5
22,27 kn 13,36 kn
-40% NOVO Nema na stanju
34,12 kn 20,47 kn
-40% NOVO Stanje: 3
36,82 kn 22,09 kn
-40% NOVO Stanje: 5
36,79 kn 22,07 kn
-40% NOVO Stanje: 5
36,79 kn 22,07 kn
-40% NOVO Stanje: 5
36,79 kn 22,07 kn
-40% NOVO Stanje: 5
38,29 kn 22,97 kn
-40% NOVO Stanje: 5
45,04 kn 27,03 kn
-40% NOVO Stanje: 1
42,54 kn 25,53 kn
-40% NOVO Stanje: 5
42,79 kn 25,68 kn
-40% NOVO Stanje: 5
42,79 kn 25,68 kn
-40% NOVO Nema na stanju
43,29 kn 25,98 kn
-40% NOVO Stanje: 5
44,29 kn 26,58 kn
-40% NOVO Stanje: 5
46,62 kn 27,97 kn
-40% NOVO Stanje: 5
53,05 kn 31,83 kn
-40% NOVO Stanje: 5
52,55 kn 31,53 kn
-40% NOVO Stanje: 5
56,81 kn 34,08 kn
-40% NOVO Stanje: 4
57,92 kn 34,75 kn
-40% NOVO Stanje: 1
55,06 kn 33,03 kn
-40% NOVO Stanje: 5
56,56 kn 33,93 kn
-40% NOVO Stanje: 5
58,75 kn 35,25 kn
-40% NOVO Stanje: 1
57,19 kn 34,31 kn

kočioni cilindar stišće pakne na kočioni bubanj. Tijelo cilinda je načinjeno najčešće od lijevanog željeza se montira na podlogu i sadrži oprugu, klipove i mandžete koje štite klipove na svakom kraju. Klipovi izravno guraju pakne ili mogu postojati veze koje spajaju klipove i pakne. Kočiona crijeva osiguravaju dobavu ulja do središta provrta između klipova. Kada stisnete kočnicu, hidraulički pritisak tjera klipove kočionog cilinda prema van i pritišće pakne na kočioni bubanj. Kada otpustite kočnicu hidraulički pritisak nestane i opruga unutar cilindra vraća kčišpve na mjesto. Odzračni vijak je na najvišoj točki kako bi se olakšalo odzračivanje kočnica. Kočiona tekućina bazirana je na glikolu i higroskopna je, što znači da apsorbira vlagu. Kako se vlaga u tekućini povećava, tako postoji šansa da navoj gdje se šarafi crijevo korodira. To može dovesti do curenja tekućine i gubitak hidrauličkog tlaka. Prvi pokazatelj curenja je niska papučica kočnice i smanjena snaga kočenja. Kada se provjeravaju kočnice, bubnjevi, pakne obavezno treba provjeriti i stanje kočionih cilindara. Povucite mandžetu na svakom kraju cilindra. Mala količina vlage je normalna, ali kao tekućina istekne van čim se mandžeta povuče, kočioni cilindar je loš. Kočioni cilindri se u većini slučajeva zamjenjuju novima i radi sigurnosti i radi njihove niske cijene. U iznimnim situacijama moguće ih je i reparirati. Proizvođači kočionih cilindara imaju puno bolju tehnologiju i preciznije alate tako da mogu napraviti bolje i preciznije navoje koji dulje traju nego da ih mi sami pravimo. Uz nove kočione cilindre uvijek se stavljaju i novi vijci za odzračivanje koji nam je potreban da smanjimo koroziju.