Kočioni cilindri

Odaberi vozilo
Odaberite vozilo
6199 proizvod/a
Prikaz
Poredaj po
-42% NOVO Stanje: 5
€2,17 €1,26
-42% NOVO Stanje: 5
€2,63 €1,52
-42% NOVO Stanje: 5
€2,97 €1,72
-42% NOVO Stanje: 2
€3,61 €2,10
-42% NOVO Stanje: 3
€3,89 €2,26
-42% NOVO Stanje: 5
€4,38 €2,54
-42% NOVO Stanje: 5
€4,38 €2,54
-42% NOVO Stanje: 5
€4,38 €2,54
-42% NOVO Stanje: 5
€4,57 €2,65
-41% NOVO Stanje: 5
€5,03 €2,92

kočioni cilindar stišće pakne na kočioni bubanj. Tijelo cilinda je načinjeno najčešće od lijevanog željeza se montira na podlogu i sadrži oprugu, klipove i mandžete koje štite klipove na svakom kraju. Klipovi izravno guraju pakne ili mogu postojati veze koje spajaju klipove i pakne. Kočiona crijeva osiguravaju dobavu ulja do središta provrta između klipova. Kada stisnete kočnicu, hidraulički pritisak tjera klipove kočionog cilinda prema van i pritišće pakne na kočioni bubanj. Kada otpustite kočnicu hidraulički pritisak nestane i opruga unutar cilindra vraća kčišpve na mjesto. Odzračni vijak je na najvišoj točki kako bi se olakšalo odzračivanje kočnica. Kočiona tekućina bazirana je na glikolu i higroskopna je, što znači da apsorbira vlagu. Kako se vlaga u tekućini povećava, tako postoji šansa da navoj gdje se šarafi crijevo korodira. To može dovesti do curenja tekućine i gubitak hidrauličkog tlaka. Prvi pokazatelj curenja je niska papučica kočnice i smanjena snaga kočenja. Kada se provjeravaju kočnice, bubnjevi, pakne obavezno treba provjeriti i stanje kočionih cilindara. Povucite mandžetu na svakom kraju cilindra. Mala količina vlage je normalna, ali kao tekućina istekne van čim se mandžeta povuče, kočioni cilindar je loš. Kočioni cilindri se u većini slučajeva zamjenjuju novima i radi sigurnosti i radi njihove niske cijene. U iznimnim situacijama moguće ih je i reparirati. Proizvođači kočionih cilindara imaju puno bolju tehnologiju i preciznije alate tako da mogu napraviti bolje i preciznije navoje koji dulje traju nego da ih mi sami pravimo. Uz nove kočione cilindre uvijek se stavljaju i novi vijci za odzračivanje koji nam je potreban da smanjimo koroziju.