Kočioni cilindri

Odaberite vozilo
-42% NOVO Stanje: 5
21,93 kn €2,91 12,72 kn €1,69
-42% NOVO Stanje: 5
34,89 kn €4,63 20,24 kn €2,69
-42% NOVO Stanje: 5
36,08 kn €4,79 20,93 kn €2,78
-42% NOVO Stanje: 5
36,08 kn €4,79 20,93 kn €2,78
-42% NOVO Stanje: 5
36,08 kn €4,79 20,93 kn €2,78
-42% NOVO Nema na stanju
36,33 kn €4,82 21,07 kn €2,80
-41% NOVO Stanje: 5
37,26 kn €4,94 21,61 kn €2,87
-42% NOVO Stanje: 5
MAGNETI MARELLI

Kočioni cilindar kotača MAGNETI MARELLI BSW0139

sku: MOT MMABSW0139
40,80 kn €5,41 23,66 kn €3,14
-42% NOVO Stanje: 5
MAGNETI MARELLI

Kočioni cilindar kotača MAGNETI MARELLI BSW0124

sku: MOT MMABSW0124
40,80 kn €5,41 23,66 kn €3,14
-42% NOVO Stanje: 5
41,27 kn €5,48 23,94 kn €3,18
-42% NOVO Stanje: 5
42,45 kn €5,63 24,62 kn €3,27
-42% NOVO Stanje: 5
43,15 kn €5,73 25,03 kn €3,32
-41% NOVO Stanje: 5
44,33 kn €5,88 25,71 kn €3,41
-42% NOVO Stanje: 5
46,22 kn €6,13 26,81 kn €3,56
-42% NOVO Stanje: 5
46,68 kn €6,19 27,08 kn €3,59
-42% NOVO Stanje: 5
48,34 kn €6,41 28,04 kn €3,72
-42% NOVO Nema na stanju
50,23 kn €6,67 29,13 kn €3,87
-42% NOVO Stanje: 5
49,99 kn €6,63 29,00 kn €3,85
-42% NOVO Stanje: 5
51,88 kn €6,88 30,09 kn €3,99
-42% NOVO Stanje: 1
52,35 kn €6,95 30,36 kn €4,03
-42% NOVO Stanje: 5
53,06 kn €7,04 30,77 kn €4,08
-42% NOVO Stanje: 5
54,00 kn €7,17 31,32 kn €4,16
-42% NOVO Stanje: 5
54,86 kn €7,28 31,82 kn €4,22
-42% NOVO Stanje: 4
55,42 kn €7,35 32,14 kn €4,27

kočioni cilindar stišće pakne na kočioni bubanj. Tijelo cilinda je načinjeno najčešće od lijevanog željeza se montira na podlogu i sadrži oprugu, klipove i mandžete koje štite klipove na svakom kraju. Klipovi izravno guraju pakne ili mogu postojati veze koje spajaju klipove i pakne. Kočiona crijeva osiguravaju dobavu ulja do središta provrta između klipova. Kada stisnete kočnicu, hidraulički pritisak tjera klipove kočionog cilinda prema van i pritišće pakne na kočioni bubanj. Kada otpustite kočnicu hidraulički pritisak nestane i opruga unutar cilindra vraća kčišpve na mjesto. Odzračni vijak je na najvišoj točki kako bi se olakšalo odzračivanje kočnica. Kočiona tekućina bazirana je na glikolu i higroskopna je, što znači da apsorbira vlagu. Kako se vlaga u tekućini povećava, tako postoji šansa da navoj gdje se šarafi crijevo korodira. To može dovesti do curenja tekućine i gubitak hidrauličkog tlaka. Prvi pokazatelj curenja je niska papučica kočnice i smanjena snaga kočenja. Kada se provjeravaju kočnice, bubnjevi, pakne obavezno treba provjeriti i stanje kočionih cilindara. Povucite mandžetu na svakom kraju cilindra. Mala količina vlage je normalna, ali kao tekućina istekne van čim se mandžeta povuče, kočioni cilindar je loš. Kočioni cilindri se u većini slučajeva zamjenjuju novima i radi sigurnosti i radi njihove niske cijene. U iznimnim situacijama moguće ih je i reparirati. Proizvođači kočionih cilindara imaju puno bolju tehnologiju i preciznije alate tako da mogu napraviti bolje i preciznije navoje koji dulje traju nego da ih mi sami pravimo. Uz nove kočione cilindre uvijek se stavljaju i novi vijci za odzračivanje koji nam je potreban da smanjimo koroziju.