LAMBORGHINI MURCIELAGO Kočioni cilindri

Odaberite vozilo
NOVO Nema na stanju
Nazovi za cijenu (042 421 015)

kočioni cilindar stišće pakne na kočioni bubanj. Tijelo cilinda je načinjeno najčešće od lijevanog željeza se montira na podlogu i sadrži oprugu, klipove i mandžete koje štite klipove na svakom kraju. Klipovi izravno guraju pakne ili mogu postojati veze koje spajaju klipove i pakne. Kočiona crijeva osiguravaju dobavu ulja do središta provrta između klipova. Kada stisnete kočnicu, hidraulički pritisak tjera klipove kočionog cilinda prema van i pritišće pakne na kočioni bubanj. Kada otpustite kočnicu hidraulički pritisak nestane i opruga unutar cilindra vraća kčišpve na mjesto. Odzračni vijak je na najvišoj točki kako bi se olakšalo odzračivanje kočnica. Kočiona tekućina bazirana je na glikolu i higroskopna je, što znači da apsorbira vlagu. Kako se vlaga u tekućini povećava, tako postoji šansa da navoj gdje se šarafi crijevo korodira. To može dovesti do curenja tekućine i gubitak hidrauličkog tlaka. Prvi pokazatelj curenja je niska papučica kočnice i smanjena snaga kočenja. Kada se provjeravaju kočnice, bubnjevi, pakne obavezno treba provjeriti i stanje kočionih cilindara. Povucite mandžetu na svakom kraju cilindra. Mala količina vlage je normalna, ali kao tekućina istekne van čim se mandžeta povuče, kočioni cilindar je loš. Kočioni cilindri se u većini slučajeva zamjenjuju novima i radi sigurnosti i radi njihove niske cijene. U iznimnim situacijama moguće ih je i reparirati. Proizvođači kočionih cilindara imaju puno bolju tehnologiju i preciznije alate tako da mogu napraviti bolje i preciznije navoje koji dulje traju nego da ih mi sami pravimo. Uz nove kočione cilindre uvijek se stavljaju i novi vijci za odzračivanje koji nam je potreban da smanjimo koroziju.