RELIANT SCIMITAR Station Wagon Kočioni diskovi
Žao nam je, nismo pronašli proizvode za vašu pretragu.
Savjetujemo da tražilicom pronađete proizvode, a za opće pojmove koristite izbornike. Ako ni tada ne možete pronaći proizvod kojeg tražite - kontaktirajte nas , mi ćemo pokušati pronaći taj proizvod samo za Vas.
Sklop disk kočnica uključuje Kočioni disk, kočione pločice i kočione čeljusti. Kočioni disk osigurava površinu trenja za kočione pločice. Kočioni disk je montiran na osovinu ili glavčinu i okreće se s kotačem, a kočione pločice se postavljaju u čeljust. Kada se kočnica pokrene, hidraulički pritisak potisne klipove prema van i kočione pločice pritiskaju kočioni disk sa obje strane i zaustavljaju vozilo. Disk kočnice su izvorno razvijene za utrke, a nedugo nakon toga počele su se primjenjivati na vozilima. Na početku su vozila imali samo naprijed kočione diskove. Kočioni diskovi mogu imati nekoliko nedostataka koji ih mogu diskvalificirati od daljnje upotrebe. Vizualno pregledati površinu dali ima na sebi utore ili nepravilnosti. Izmjeriti debljinu kočionog diska. Svi diskovi imaju minimalnu debljinu koja je označena ili upisana u sredini diska. Drugi problem kočionog diska je varijacija u debljini i onda dobijemo trešenje kod kočenja. Nekada su kočioni diskovi bili veoma debeli i teški, danas je to malo drugačije.Radi se na što lakšim vozilima i stoga su i kočioni diskovi tanji. S time im je smanjen vjek trajanja i potrebno ih je češće mjnejati. Kočione diskove nije dobro poravljati. Najbolje ih je zamjentit novima. Mjenjaju se u paru po osovini. Mi imamo veliki izbor kočionih diskova napravljenih po OE specifikacijama.