Senzori kočionog sustava

Odaberi vozilo
Odaberite vozilo
2902 proizvod/a
Prikaz
Poredaj po
-38% NOVO Stanje: 4
5,78 kn 3,58 kn
-38% NOVO Stanje: 5
7,16 kn 4,44 kn
-38% NOVO Stanje: 5
7,62 kn 4,73 kn
-42% NOVO Stanje: 5
8,02 kn 4,65 kn
-38% NOVO Stanje: 5
8,08 kn 5,01 kn
-38% NOVO Stanje: 5
8,55 kn 5,30 kn
-42% NOVO Stanje: 5
9,20 kn 5,33 kn
-42% NOVO Stanje: 1
9,43 kn 5,47 kn
-38% NOVO Stanje: 5
9,93 kn 6,16 kn
-42% NOVO Stanje: 5
10,14 kn 5,88 kn
-38% NOVO Nema na stanju
10,40 kn 6,44 kn
-38% NOVO Stanje: 5
11,08 kn 6,87 kn

Elektronika je poboljšala funkciju svakog sustava na modernim vozilima i vaše kočnice se ne razlikuju. Sustavi protiv blokiranja kočnica koji sprječavaju blokiranje kotača za siguran, kontrolirani zastoj su danas uobičajena, kao i sustavi upozoravanja na pritisak kočione tekućine, razinu tekućine, trošenje disk pločica i parking kočnice. Svi ovi sustavi koriste senzore i prekidače za unošenje podataka u upravljačke module i otvaranje i zatvaranje električnih krugova. Najvažniji senzori i prekidači upozoravaju vas na probleme u vašem kočnom sustavu poput gubitka tlaka i niske razine tekućine. Prekidač diferencijalnog tlaka svijetli upozoravajući lampicu kočnice kada dođe do curenja i gubitka tlaka u hidrauličkom krugu. Propuštanje će uzrokovati nisku papučicu kočnice i smanjiti sposobnost kočenja, a kočnice treba odmah pregledati. Niska razina tekućine u glavnom cilindru također može biti uzrokovana curenjem. Kad se aktiviraju ručne kočnice, prekidač osvjetljava upozoravajući lampicu da vas podsjeti da ih otpustite prije vožnje. Vožnja s uključenim parkirnim kočnicama uzrokovat će pretjerano trošenje i, po mogućnosti, skupe štete ako se vozilo kreće i dalje pod dignutom ručnom. Prekidač stop svjetla ugrađen je na papučicu kočnice i aktivira svjetla kočnice kada pritisnete papučicu. Na nekim vozilima isti prekidač isključuje i tempomat i kvačilo pretvarača zakretnog momenta kada je papučica pritisnuta. Neka novija vozila koriste senzor položaja papučice kočnice umjesto prekidača koji omogućuje ulaz na upravljačke module motora i karoserije. Sigurnosno svjetlo ABS će upaliti ako postoji kvar u sustavu. ABS sustav isključit će se, ali obično kočenje obično neće utjecati sve dok lampica za upozorenje kočnice ne svijetli. Sustav treba dijagnosticirati što je prije moguće kako bi obnovio funkciju ABS-a. Senzor brzine kotača ABS šalje naponski signal na upravljački modul ABS-a koji pokazuje brzinu kotača. Za vrijeme kočenja, ako jedan kotač usporava mnogo brže od ostalih, upravljački modul će smanjiti hidraulički tlak na taj kotač kako bi spriječio blokiranje. Senzor je postavljen pored zupčastog prstena na glavčini kotača, osovinskom vratilu ili zupčanici diferencijalnog prstena. Mnoga vozila s disk kočnicama opremljena su senzorima potrošnje disk pločica. Na većini sustava senzori su pričvršćeni na jpločice, a kad se pločice istroše na unaprijed određenu debljinu, senzori dodiruju rotore kočnica i pale svjetlo na crtici, upozoravajući vozača da je potrebna zamjena pločica. Položaj senzora je kalibriran kako bi se ostavilo dovoljno materijala za podlogu kako bi se moglo predvidjeti vrijeme za popravak. Budući da su senzori trošenja pločica žrtveni dijelovi , moraju ih biti zamijenjeni zajedno s pločicama. Na našim digitalnim policama naći ćete ove senzore i sve ostale senzore kočnice i prekidače.