Mjenjač i Kvačilo
-
(156)
Mjenjač je jednako važan dio pogonskog pogona kao i motor. Prenosi okretni moment motora na kotače, a također pruža i različite prijenosne omjere kako bi omogućio prilagodbu brzine motora u različitim voznim situacijama. Mjenjači pretvaraju zakretni moment motora u vuču kotača potrebnu za prevladavanje otpora pokreta. Kako motori rade samo u uskom rasponu brzina, mjenjači to pretvaraju u brzine kotača potrebne za normalan rad. Uz spojku, mjenjači također osiguravaju ugodno pokretanje. Postoje dva glavna tipa mjenjača a to su manualni i automatski. Sustavi ručnog prijenosa koriste sljedeće komponente za prijenos zakretnog momenta na kotačima: - Spojka za pokretanje i odvajanje - Sinkronizirajte višestupanjski mjenjač - Mehanički mehanizam za prijenos pokreta prijenosa s ručice zupčanika na mjenjač Mjenjači su dijelovi koji su stalno u pokretu i samim time sa kilometrima postoji vjerovatnost da se pokvare. Ukoliko trebate manualni ili automatski mjenjač nudimo vam rabljene ili reparirane mjenjače.
-
(8782)Bez načina da ga odspojite od pogona, motor u automobilu ili kamionu prestao bi raditi svaki put kad bi vozač zaustavio. U vozilu s automatskim mjenjačem, pretvarač zakretnog momenta omogućava da motor ostane u radu kad se vozilo ne kreće, sklop kvačila obavlja posao na vozilima s ručnim mjenjačem. No budući da pretvarač zakretnog momenta spojke s tekućinom omogućuje da motor radi nezavisno od pogonskog sklopa kad se zaustavi, a automatski mjenjač mijenja zupčanike bez potrebe za ulazom od strane vozača, kvačilo mora biti ručno otkopčano kako bi se odspojio motor iz mjenjača kada vozilo dođe do zaustavljanje, kao i svaki put kada vozač odabere drugu brzinu. Pri tako čestoj upotrebi, sklop kvačila se istrošuje i mora se periodično zamijeniti, a budući da habanje nije ograničeno samo na jednu komponentu, jedan od naših sklopki kvačila pružit će najisplativiji i cjelovitiji popravak. Osnovni komplet kvačila uključuje disk kvačila i potisnu ploču kvačila. Potisni ležaj, također poznat kao izbacivajući ležaj, pilot ležaj ili čahura, te alat za poravnavanje kvačila ugrađeni su u mnogo setova, a neki setovi uključuju i zamašnjak. Vijaci zamašnjaka za pričvršćivanje na radilicu. Bez obzira na čemu radite, imamo zamjenski komplet kvačila koji će vratiti pravilan rad kvačila. Nudimo komplete kvačila koji se sastoje od komponenti dizajniranih za zajednički rad i proizvedenih prema originalnim specifikacijama opreme. To osigurava da kada završite popravak, možete računati na performanse kvačila koje je vaše vozilo dizajnirano za isporuku.
-
(968)
Kvačilo omogućuje odvajanje motora od ručnog mjenjača kada se vozilo zaustavi i kad vozač prebaci brzinu. Sklop spojke sastoji se od zamašnjaka, lamele, korpe i potisnog ležaja. Sklop spojke nalazi se unutar kućišta zvona, koje se postavlja na motor i podržava prijenos. Zamašnjak je pričvršćen na radilicu motora, a korpa kvačila je pričvršćena na zamašnjak. Lamela je zaglavljena između zamašnjaka i potisne ploče, a šiljasti središnji otvor na disku postavlja se preko uglatog vratila mjenjača. Disk kvačila je pogonski član i komponenta koja povezuje motor s prijenosnikom i pogonskim sklopom te kao takva dobiva najviše habanja. Optimalni rad i rad kvačila možete vratiti jednim od naših rezervnih lamela kvalitete OE.
-
(708)Kvačilo omogućuje odvajanje motora od ručnog mjenjača kada se vozilo zaustavi i kad vozač prebaci brzinu. Sklop spojke sastoji se od zamašnjaka, lamele, potisne ploče i potisnog ležaja. Sklop spojke nalazi se unutar kućišta zvona, koje se postavlja na motor i podržava prijenos. Zamašnjak je pričvršćen na radilicu motora, a ploča pritiska kvačila je pričvršćena na zamašnjak. Disk kvačila je zaglavljen između zamašnjaka i potisne ploče. Potisna ploča kvačila je aktivni član sklopke kvačila, pružajući steznu silu koja drži disk kvačila uz zamašnjak kada je kvačilo utaknut i sredstvo za otpuštanje diska kvačila i isključivanje motora s mjenjača kada je kvačilo otkopčano. , Pored lamele, potisna ploča prima najviše habanja u sklopku kvačila. Optimalni rad i performanse kvačila možete vratiti pomoću jedne od naših zamjenskih potisnih ploča OE kvalitete.
-
(1620)
Zamašnjak ima 3 važne funkcije. Pohranjuje rotacijsku energiju kako bi se izjednačila snaga motora, prstenasti zupčanik na obodu zamašnjaka zahvaća se s pokretačem kako bi okrenuo radilicu kada se ključ za paljenje okrene za start, a lice zamašnjaka osigurava površinu trenja za disk kvačila i mjesto ugradnje za potisnu ploču kvačila. Postoje čvrsti zamašnjaci i dvostruki ili dvomaseni zamašnjaci (DMF). Najčešći uzrok zamjene zamašnjaka je prekomjerno trošenje kontaktne površine kvačila na licu zamajca. Međutim, DMF-ovi također mogu interno otkazati, a zupčanik zupčanika može se oštetiti i zahtijevati zamjenu zupčanika ili zamašnjaka. Bez obzira na problem sa zamašnjakom, možete vratiti optimalne performanse s jednim od naših zamjenskih zamašnjaka kvačila OE kvalitete. Ako čujete zvuk krcanja kod startanja motora najvjerovatnije su oštećeni zubci na zupčaniku zamašnjaka. Oni se oštećuju radi dugotrajne upotrebe ili kada se desi kvar startera i on stalno ostane uključen. U tom slučaju morate mjenjati ili zamašnjak ili zupčanik. Bez obzira dali trebate novi ili rabljeni zamašnjak ili dijelove zamašnjaka, sve to možete pronaći kod nas na digitalnim policama po najpovoljnijim cijenama.
-
(0)Pretvarač zakretnog momenta je uređaj za spajanje tekućine koji prenosi snagu motora na automatski prijenos. On služi istoj svrsi kao i kvačilo u vozilu s ručnim mjenjačem, jer omogućava da motor i dalje radi kada se vozilo zaustavi dok je u brzini, osim što pretvarač zakretnog momenta to ne zahtijeva, bez ikakvih radnji sa strane vozač. Pretvarač zakretnog momenta, zajedno s prijenosnim komponentama koje mu omogućavaju sam pomicanje, čine ono što mjenjač postaje automatskim. Radno kolo unutar pretvarača zakretnog momenta pričvršćeno je na radilici motora, i poput pogonskog ventilatora, pruža snagu, osim što je medij unutar pretvarača zakretnog momenta prijenosna tekućina umjesto zraka. Turbina pretvarača zakretnog momenta, koja je pričvršćena na ulazno vratilo prijenosa, je poput ventilatora bez pogona.
-
(5685)Spojka kvačila povezuje vozača s sklopkom kvačila, transformirajući gibanje nogu koje stišće i oslobađa papučicu kvačila u radno ili neradno stanje kvačila. Postoje 2 vrste spojke kvačila, hidraulička i mehanička. Rad kvačila putem hidrauličke ili žičane veze najčešći su OE sustavi koji se nalaze na modernim vozilima, jer nude fleksibilnost pakiranja koja je idealna za upotrebu u različitim pogonskim sklopima i položajima motora i prijenosa / mjenjača-diferencijala. Tvrda šipka kao povezivanje sa mjenjačem se obično koristi na vozilima sa pogonom na zadnjim kotačima, posebno starijim modelima. Ovdje ćete na našim digitalnim policama pronaći komponente potrebne za ponovno funkcioniranje sustava za spajanje kvačila. Simptomi istrošenog potisnog ležaja uključuju buku, vibracije koje se osjete kroz papučicu kvačila, povećanje potrebnog napora papučice i poteškoće u prebacivanju. Buka uzrokovana istrošenim vodilicom ili ležajem može zvučati isto kao i istrošeni ležaj. Da biste izolirali izvor buke, pokrenite motor i slušajte dok je papučica kvačila pritisnuta i mjenjač u prvom stupnju prijenosa. Buka ukazuje na istrošenost vodilice ili potisni ležaj. Ako šum ostane pri premještanju na neutralni stupanj, tada je oslobađanje ležaja loše. Međutim, postoje i mnogi drugi nedostaci u povezivanju koji mogu uzrokovati probleme u radu kvačila. U hidrauličkim sustavima može doći do curenja na glavnom cilindru, pomoćnom cilindru i vodovima / crijevima za tekućinu, a zrak u sustavu može rezultirati nedovoljnom silom primjene ležaja. Sajle kvačila mogu se slomiti ili istegnuti, a rad kvačila može postati kruti zbog lomljenjasajle ili ako se sajla ne kreće slobodno unutar kućišta. Dijagnoza kvačila treba započeti vizualnim pregledom i provjerom ispravnog podešavanja kvačila. Ako vam trebaju zamjenski dijelovi, mi imamo prave za posao bez obzira na vozilu ili vrsti spojke kvačila na kojem radite. Nudimo komponente za spajanje kvačila koje su proizvedene prema originalnim specifikacijama opreme, tako da po završetku popravka možete računati na performanse kvačila koje je vaše vozilo dizajnirano za isporuku. Ovdje ćete naći potisne ležajeve, vilice kvačila, okretne vijke kvačila, glavne cilindre kvačila, , hidraulične cijevi i crijeva i još mnogo toga.
-
(198)Propuštanje tekućine jedan je od najčešćih problema prijenosa. No, mrlje koje ostave na vašem prilazu ili garaži su neugodne, posljedice curenja tekućine mnogo su ozbiljnije za vaš prijenos. Svi mjenjači dizajnirani su za rad s fluidnim kapacitetom koji osigurava optimalne performanse i pouzdanost. Prijenosna tekućina podmazuje, hladi i u automatskim mjenjačima omogućuje rad mjenjača. Propuštanje će smanjiti količinu tekućine u transmisiji, a ako curenje ne bude popravljeno, a razina tekućine ne bude provjerena i dopunjena, mjenjač može pretrpjeti štetu i pružiti loš rad. Ako vaš mjenjač curi, imamo brtve, brtve i O-prstenove kako bismo obnovili pravilno zadržavanje tekućine i dugoročne performanse i trajnost. Možda je teško pronaći izvor curenja mjenjača. Započnite tako da provjerite gdje curi tekućina za prijenos. Tekučina automatskog mjenjača crvena je kada je svježa, ali potamni tijekom upotrebe. Tekućina ručnog mjenjača može biti crvene ili tamno smeđe boje, jer ovisno o godini i modelu, proizvođač vozila može navesti tekućinu za automatski mjenjač ili ulje zupčanika. Ako pažljivim vizualnim pregledom ne otkrijete izvor curenja, očistite vanjsku površinu mjenjača odgovarajućim odmađivačem, a zatim upravljajte vozilom i ponovno provjerite da li ima curenja. Ako curenje i dalje nije vidljivo, dodajte fluorescentnu boju u prijenosnu tekućinu, a zatim pokrenite vozilo da pomiješate boju s tekućinom. Boja će iscuriti zajedno s tekućinom i biti vidljiva UV svjetlima. Možemo vam dostaviti boju i svjetiljku za otkrivanje curenja. Bez obzira na kakvom vozilu ili mjenjaču radite, imamo zamjenske brtve za mjenjače, brtve i O-prstenove . Međutim, za automatske mjenjače je potrebno više od vanjskog brtvljenja. Da biste razvili odgovarajuću količinu hidrauličkog tlaka za optimalni učinak prebacivanja i prijenosa, za unutarnje komponente prijenosa potrebne su razne brtve, brtve i O-prstenovi, a svi ćete ih pronaći ovdje na našim digitalnim policama. Sve naši brtve za brtvljenje, brtve i O-prstenovi proizvedeni su u skladu s izvornim specifikacijama opreme, tako da po završetku servisa možete računati na performanse i pouzdanost vašeg vozila.
-
(1169)Današnji su automatski i ručni mjenjači vrlo izdržljivi i traju mnogo duže nego što je bilo predviđeno, ali sve se mehanički na kraju istroši. Ako vaš automatski mjenjač klizi između zupčanika, curi ili emitira miris gorenja ili ako vam se ručni mjenjač teško mijenja, stvara šum kao kod brušenja ili iskače iz brzine, tada će možda biti u redu drugi ispravni mjenjač ili potpuni remont mjenjača. Ako odlučite popraviti svoj postojeći mjenjač jednim od naših kompleta za obnovu OE mjenjača, možete vratiti kao nove performanse. Ako razmišljate o zamjeni mjenjača, imate tri mogućnosti, novu, rabljenu ili obnovljenu.
-
(281)Inženjeri motornih vozila projektiraju komponente pogonskog sklopa kako bi radile u određenom temperaturnom rasponu, a cilj im je pružiti optimalnu kombinaciju performansi i izdržljivosti. Motor ima namjenski sustav hlađenja za održavanje temperature motora, a osim svojih glavnih zadataka podmazivanja, motorno ulje hladi i unutarnje dijelove motora, ali tekućina s automatskim mjenjačem čini još više. Omogućuje hidraulički tlak koji omogućuje prijenosu da djeluje, podmazuje unutarnje dijelove prijenosa i hladi jedinicu tako da radi pravilno i pouzdano. Idealna temperatura tekućine u prijenosnom sustavu za vrhunske performanse i dugi vijek prijenosa je oko 79 ° C, pa čak i malo povišenje temperature može rezultirati značajno skraćenim radnim vijekom. Stoga, kako biste spriječili kvarove na mjenjaču i skupe popravke, ima smisla održavati vaš sustav hlađenja automatskog mjenjača u dobrom stanju, a mi imamo potrebne komponente za to, uključujući hladnjake, vodove, crijeva, fitinge, termostate i drugo.
-
(981)Svaki vlasnik vozila zna da su redovite promjene ulja i filtera nužne ako žele produžiti život motora u svom automobilu, kamionu ili SUV-u. Motorno ulje podmazuje i hladi dijelove motora i održava motor čistim, a filter zadržava prljavštinu i onečišćenja koja bi u suprotnom mogla prouzrokovati habanje i skupo oštećenje motora. Međutim, ulje se razgrađuje s godinama i upotrebom, gubeći sposobnost podmazivanja i zaštite motora, a filter ulja ima ograničen kapacitet i treba ga mijenjati prije nego što dosegne granice ograničenja zadržavanja prljavštine. Redovne promjene ulja i filtera za mjenjač jednako su važne, a možda i više od toga, jer osim podmazivanja i hlađenja mjenjača, tekućina je i medij koji pruža hidrauličku silu za rad prijenosnika. Filter mjenjača hvata onečišćivače koji bi, ako im je dopušteno da slobodno cirkuliraju u prijenosu, mogli začepiti male prolaze tekućine i ometati uske zazore između pokretnih dijelova, ne samo uzrokujući oštećenja prijenosa, već i onemogućavajući prijenosnu funkciju.
-
(59)Suvremeni automatski mjenjači su inženjerska čuda. Njihovi višestruki prijenosni omjeri pomažu automobilima, kamionima i SUV-ima kasnih modela pružaju brzo ubrzanje i izvrsnu uštedu goriva, a oni se prebacuju glatko, što čini ove promjene brzina gotovo neprimjetnima. I to rade na tisućama kilometara bez potrebe za održavanjem. U stvari, mnogi proizvođači vozila toliko su uvjereni u trajnost svojih automatskih mjenjača da ne preporučuju izmjenu tekućine dok više od 150 000 km i puno prijenosa nemaju čak ni mjerač! Nećemo raspravljati o mudrosti takvih odluka, međutim, ako čitate ovu stranicu, pretpostavljamo da ste tip automobila koji održava vaše vozilo i obavlja posao sam. Vjerojatno imate i svoje ideje o pravilnim intervalima i procedurama održavanja. Ako je to slučaj, imamo dijelove mjenjača koji su vam potrebni za održavanje vašeg prijenosa u vrhunskom obliku i vaše vozilo dobro radi. S našim pristupačnim dijelovima OE kvalitete možemo vam uštedjeti put do prodavača i visokih prodajnih cijena, a u nekim slučajevima vam nudimo komponente koje su nadogradnja izvorne opreme. Karter mjenjača je rezervoar za tekućinu automatskog mjenjača. Te zdjelice općenito traju vijek vozila; Međutim, mjesto njihova ugradnje na donjoj strani vozila ostavlja ih izloženim elementima i nečistoćama na cesti. Udar bi mogao udubiti, puknuti ili probiti posudu, a produljena upotreba i izlaganje mogu rezultirati hrđom. Prijenosna tekućina podmazuje i hladi prijenos, a on je medij koji pruža hidrauličku silu za rad prijenosa. Propuštanje zbog probušene ili hrđave perforirane posude može rezultirati ozbiljnim oštećenjima mjenjača. Većina kartera za mjenjače izrađena je od čeličnog lima, ali neki su napravljeni od lijevanog plastičnog materijala, a na nekima od njih prijenosni je filtar sastavni dio posude - cijeli se karter mora zamijeniti kako bi se promijenio filter mjenjača. Nudimo čelične i plastične posude za prijenos za sve popularne mjenjače kasnih modela, uključujući komplete mjenjača s filtrom i brtvom.
-
(1066)Kućište mjenjača, kućište i kućište produžetka obuhvaćaju unutrašnje dijelove prijenosnika i pretvarač zakretnog momenta ili spojku i pružaju mjesta ugradnje tako da se sklop može povezati s motorom i pogonskim sklopom, a nosači mjenjača podržavaju sklop u vozilu. Kućište i kućišta općenito su najpouzdaniji dijelovi prijenosa, ali mogu razviti pukotine i korodirati, a brtvene površine i unutarnji prolazi i provrti mogu pretrpjeti izbočine, prorez i druga oštećenja koja ih mogu učiniti neupotrebljivima. Naši novi ili rabljeni originalni nosači motora ekonomska su alternativa novim originalnim nosačima mjenjača. Neispravni nosači mjenjača mogu dopustiti prijenos buke i vibracija u šasiju i putničku kabinu te negativno utjecati na rad kvačila i prebacivanje. Naši zamjenski nosači obnavljaju nesmetan i siguran rad vozila.
-
(729)Svi moderni automatski mjenjači elektronički su upravljani računalom. Ovisno o vozilu, modelnoj godini i sustavu, prijenosom može upravljati PCM (Powertrain Control Module) koji upravlja i motorom i mjenjačem, ili namjenski TCM (upravljački modul prijenosa). Mreža senzora i sklopki motora i mjenjača daje informaciji računalu o radnim uvjetima, uključujući opterećenje motora, temperaturu i brzinu vozila. Računalo koristi ovaj ulaz, zajedno s internim programiranjem, za regulaciju tlaka u prijenosu, vremenski raspon prijenosa, osjećaj pomaka i zahvaćanje TCC (spojnica pretvarača zakretnog momenta). Računalo aktivira različite solenoide da bi se to postiglo, uključujući magnetne sklopove, TCC i selenoide za kontrolu tlaka. Svako vozilo neće nužno biti opremljeno sa svim ovdje spomenutim senzorima, prekidačima i aktuatorima, a oni gore navedeni ne predstavljaju sve solenoide, senzore, sklopke, upravljačke jedinice i povezane komponente koje imamo u ponudi. Bez obzira na čemu radite, imamo potrebne komponente za vraćanje ispravnih performansi mjenjača i rada vozila. Nudimo komponente koje su proizvedene u skladu s originalnim specifikacijama opreme, tako da po dovršetku popravaka možete računati na performanse vašeg vozila koje su dizajnirane za isporuku.
-
(2599)Spojka kvačila povezuje vozača s sklopkom kvačila, transformirajući gibanje nogu koje stišće i oslobađa papučicu kvačila u radno ili neradno stanje kvačila. Postoje 2 vrste spojke kvačila, hidraulička i mehanička. Rad kvačila putem hidrauličke ili žičane veze najčešći su OE sustavi koji se nalaze na modernim vozilima, jer nude fleksibilnost pakiranja koja je idealna za upotrebu u različitim pogonskim sklopima i položajima motora i prijenosa / mjenjača-diferencijala. Tvrda šipka kao povezivanje sa mjenjačem se obično koristi na vozilima sa pogonom na zadnjim kotačima, posebno starijim modelima. Ovdje ćete na našim digitalnim policama pronaći komponente potrebne za ponovno funkcioniranje sustava za spajanje kvačila. Simptomi istrošenog potisnog ležaja uključuju buku, vibracije koje se osjete kroz papučicu kvačila, povećanje potrebnog napora papučice i poteškoće u prebacivanju. Buka uzrokovana istrošenim vodilicom ili ležajem može zvučati isto kao i istrošeni ležaj. Da biste izolirali izvor buke, pokrenite motor i slušajte dok je papučica kvačila pritisnuta i mjenjač u prvom stupnju prijenosa. Buka ukazuje na istrošenost vodilice ili potisni ležaj. Ako šum ostane pri premještanju na neutralni stupanj, tada je oslobađanje ležaja loše. Međutim, postoje i mnogi drugi nedostaci u povezivanju koji mogu uzrokovati probleme u radu kvačila. U hidrauličkim sustavima može doći do curenja na glavnom cilindru, pomoćnom cilindru i vodovima / crijevima za tekućinu, a zrak u sustavu može rezultirati nedovoljnom silom primjene ležaja. Sajle kvačila mogu se slomiti ili istegnuti, a rad kvačila može postati kruti zbog lomljenjasajle ili ako se sajla ne kreće slobodno unutar kućišta.
-
(53)Preko papučice kvačila prenosimo silu iz noge preko ulja na potisni ležaj i time odvajamo kvačilo od motora. Preko papučice kvačila kontroliramo kretanje vozila. U današnjim modernim autima uglavnom se koriste papučice napravljene od plastike. Bez obzira dali Vam je vaša papučica kvačila pukla ili je izlizana i ima previše lufta ili je mjenjate radi estetike, na našim digitalnim policama pronaći ćete veliki izbor rabljenih i novih papučica kvačila po povoljnim cijenama.
Održavajte svoj prijenos i koristite najbolje dijelove, a dobit ćete mnogo kilometara pouzdane usluge. I za to ste došli na pravo mjesto. Najbolji način za održavanje vašeg automatskog mjenjača u vrhunskom obliku je promjena tekućine i filtera u preporučenim intervalima, češće ako vučete ili vozite u zastoju i prometu. Prekomjerna toplina i produženi intervali izmjene mogu oštetiti ulje za mjenjače i uzrokovati oštećenje prijenosa, dok začepljeni filter može ograničiti protok tekućine i uzrokovati probleme u radu. Možete izbjeći skupe popravke pomoću naših kvalitetnih ulja za mjenjače i filtera. Motor mora imati mogućnost odvajanja od prijenosa kako bi ostao raditi kada je vozilo zaustavljeno. Na automatskom mjenjaču ovaj uređaj naziva se pretvarač zakretnog momenta, dok vozila s ručnim mjenjačem imaju kvačilo. Kvačilo je aktivirano svaki put kada se vozilo počne kretati i vozač prebaci brzinu, tako da je podložno znatnom trošenju i mora se povremeno mijenjati ili mogu prouzrokovati klizanje i druge probleme. Zamijenite svoje istrošene dijelove diskom kvačila, potisnom pločom, potisnim ležajem i zamašnjakom iz našeg širokog izbora, a vi ćete biti spremni za još mnogo pređenih kilometara.