Sajle i Poluge Mjenjača

Odaberite vozilo
-42% NOVO Stanje: 5
€0,38 2,88 kn
€0,22 1,67 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€0,45 3,36 kn
€0,26 1,95 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€0,54 4,08 kn
€0,31 2,37 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€0,54 4,08 kn
€0,31 2,37 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€0,61 4,56 kn
€0,35 2,65 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€0,67 5,04 kn
€0,39 2,93 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€0,76 5,76 kn
€0,44 3,34 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€0,83 6,24 kn
€0,48 3,62 kn
-42% NOVO Stanje: 1
€0,89 6,72 kn
€0,52 3,90 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€0,89 6,72 kn
€0,52 3,90 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€0,96 7,20 kn
€0,55 4,18 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€0,92 6,96 kn
€0,54 4,04 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€0,96 7,20 kn
€0,55 4,18 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€0,99 7,45 kn
€0,57 4,32 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€1,12 8,41 kn
€0,65 4,88 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€1,08 8,17 kn
€0,63 4,74 kn
-42% NOVO Nema na stanju
€1,08 8,17 kn
€0,63 4,74 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€1,12 8,41 kn
€0,65 4,88 kn
-42% NOVO Nema na stanju
€1,18 8,89 kn
€0,68 5,15 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€1,18 8,89 kn
€0,68 5,15 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€1,24 9,37 kn
€0,72 5,43 kn
-42% NOVO Stanje: 5
€1,31 9,85 kn
€0,76 5,71 kn
-42% NOVO Nema na stanju
€1,37 10,33 kn
€0,79 5,99 kn
-42% NOVO Nema na stanju
€1,44 10,83 kn
€0,83 6,28 kn

Spojka kvačila povezuje vozača s sklopkom kvačila, transformirajući gibanje nogu koje stišće i oslobađa papučicu kvačila u radno ili neradno stanje kvačila. Postoje 2 vrste spojke kvačila, hidraulička i mehanička. Rad kvačila putem hidrauličke ili žičane veze najčešći su OE sustavi koji se nalaze na modernim vozilima, jer nude fleksibilnost pakiranja koja je idealna za upotrebu u različitim pogonskim sklopima i položajima motora i prijenosa / mjenjača-diferencijala. Tvrda šipka kao povezivanje sa mjenjačem se obično koristi na vozilima sa pogonom na zadnjim kotačima, posebno starijim modelima. Ovdje ćete na našim digitalnim policama pronaći komponente potrebne za ponovno funkcioniranje sustava za spajanje kvačila. Simptomi istrošenog potisnog ležaja uključuju buku, vibracije koje se osjete kroz papučicu kvačila, povećanje potrebnog napora papučice i poteškoće u prebacivanju. Buka uzrokovana istrošenim vodilicom ili ležajem može zvučati isto kao i istrošeni ležaj. Da biste izolirali izvor buke, pokrenite motor i slušajte dok je papučica kvačila pritisnuta i mjenjač u prvom stupnju prijenosa. Buka ukazuje na istrošenost vodilice ili potisni ležaj. Ako šum ostane pri premještanju na neutralni stupanj, tada je oslobađanje ležaja loše. Međutim, postoje i mnogi drugi nedostaci u povezivanju koji mogu uzrokovati probleme u radu kvačila. U hidrauličkim sustavima može doći do curenja na glavnom cilindru, pomoćnom cilindru i vodovima / crijevima za tekućinu, a zrak u sustavu može rezultirati nedovoljnom silom primjene ležaja. Sajle kvačila mogu se slomiti ili istegnuti, a rad kvačila može postati kruti zbog lomljenjasajle ili ako se sajla ne kreće slobodno unutar kućišta.