Pogon kotača i osovina
-
(4824)Poluosovine imaju ravne osovine koje imaju homokinetički zglob na svakom kraju i uklapaju se u bočne zupčanike diferencijala ili mjenjača-diferencijala na unutarnjim krajevima i glavčine kotača na vanjskim krajevima. Na nekim vozilima postoji međuosovinsko vratilo između mjenjača-diferencijala i poluosovine. Poluosovine mogu zahtijevati popravak zbog istrošenih homokinetičkih zglobovaili oštećenih manžeta gdje može doći do istjecanja masti koja podmazuje zglobove i onda dolazi do oštećenja zglobova. Osovinski ležajevi i diferencijalni dijelovi na čvrstim osovinama mogu trošiti i uzrokovati buku i vibracije, a istrošena brtva osovina može rezultirati gubitkom kontaminacije dijelova maziva i kočnica. Naši kompleti sklopovi poluosovina i stražnje osovine najbolje su za uštedu vremena i novca. Umjesto da trošite puno vremena i truda na demontažu i pregled homokinetičkih zglobova nakon što uklonite poluosovine, samo zamijenite svoju staru osovinu s našim kompletnim novim ili rabljenim sklopom poluosovine. Ne samo da uštedite vrijeme i novac, već ćete imati i sigurnost koja dolazi znajući da su svi dijelovi zamijenjeni.
-
(1220)Kardan prenosi snagu iz mjenjača na stražnju osovinu vozila sa pogonom na zadnjim kotačima. Vozila na sva četiri kotača i pogon na sva četiri kotača također imaju pogonsko vratilo koje snagu iz kućišta prijenosa šalje na prednji diferencijal. Tipična pogonska osovina je šuplja cijev s krakovima na svakom kraju, na koju su montirani fleksibilni spojevi koji omogućuju okretanje pogonskog vratila jer prenosi snagu na sklop osovina koji se pomiče gore-dolje s ovjesom. Najčešći problemi s kardanom povezani su s fleksibilnim spojevima. Nedostatak podmazivanja i normalno trošenje u U-spojnicama mogu uzrokovati labavost, što zauzvrat može rezultirati bukom i vibracijama, a spojnice mogu puknuti. Vibracija koja se povećava brzinom ili je najuočljivija pri brzini može biti uzrokovana neuravnoteženim pogonskim vratilom. Neravnoteža može biti uzrokovana udubljenjem ili zbog nakupljanja prljavštine ili blata ili zbog nedostajuće težine uravnotežene pogonske osovine. Bez obzira na probleme s kardanom, imamo rješenje. Naše digitalne police prepune su kompletnih pogonskih vratila i komponenata pogonskog vratila.
-
(890)Vozilo je složen sustav s mnoštvom dijelova koji uvijek moraju pravilno funkcionirati. Kada je u pitanju raspodjela snage motora između kotača, diferencijal je rješenje. To je osnovni mehanički uređaj koji šalje okretni moment na pogonske kotače i omogućuje im da se okreću različitim brzinama u odnosu jedan na drugog. Kada nebi bilo diferencijala, kotači bi se uvijek okretali istom brzinom i bio bi problem skretati sa vozilom. Definitivno je loše iskustvo kada iznenada otkrijete što je neispravan diferencijal. Srećom, postoji nekoliko korisnih savjeta kako pomoći diferencijalu da služi dulje razdoblje i spasi vas od skupih računa za popravak. Prvo, nikad ne zanemarujte zvukove koji dolaze iz njega. Bez obzira na vrstu diferencijala koje vaše vozilo koristi, ne zaboravite provjeriti diferencijal barem na svakih 5000 kilometara. U slučaju da je problem nešto ozbiljniji od jednostavnog dodavanja tekućine, pustite ga da riješi profesionalni mehaničar.
-
(11561)
Glavčine su nosači kotača vašeg vozila, a ležajevi unutar glavčina omogućuju im da se slobodno okreću. Stanje ležajeva kotača je kritično za performanse i sigurnost. Labavi i istrošeni ležajevi mogu uzrokovati buku i vibracije, a teško oštećeni ležajevi mogu čak uzrokovati gubitak kotača. Ako osjećate vibraciju ili čujete grmljanje, tutnjanje ili zvuk buke, treba provjeriti ležajeve kotača. Bez obzira na vrstu ležaja na vašem automobilu ili kamionu ili nastalu štetu, imamo nove i rabljene glavčine i sklopove ležaja, komplete za popravak glavčine kotača i pojedinačne ležajeve i brtve za vraćanje u siguran rad. Također imamo veliki izbor povezanih dijelova kao što su vijci i nosači kotača, tako da možete izvršiti kompletan popravak. Svi dijelovi proizvedeni su kako bi udovoljili ili premašili specifikacije proizvođača vozila, tako da možete biti sigurni u precizno namještanje, besprijekorne performanse i dugotrajnost.
-
(5757)Na vozilu s pogonom na prednje kotače (FWD) potrebni su fleksibilni spojevi na unutarnjem i vanjskom kraju osovinskih osovina (poluosovina) kako bi se snaga mogla prenijeti iz mjenjača-diferencijala na kotače koji se kreću gore-dolje s ovjesom i okreću se na upravljač. Ovi fleksibilni spojevi nazivaju se zglobovi sa stalnom brzinom (CV). Koriste se i na mnogim vozilima na sve kotače (AWD) i na četiri kotača (4WD), a straga na nekim vozilima s neovisnim stražnjim ovjesom. Nudimo i kompletne setove homokinetičkih zglobova, koji uključuju zglob, manžetu, stezaljke (šelne) i mazivo.
-
(4466)Loša i istrošena manžeta izložit će homokinetički zglob nečistoći i vlazi, što će onečistiti mazivo i brzo dovesti do oštećenja zgloba. Lubrikant se također može izbaciti i omogućiti da se spoj osuši, što će također ubrzati kvar. Ako se na vrijeme otkloni oštećena manžeta prije nego što se ošteti homokinetički zglob, tada zamjenom sa novom manžetom možemo uštedjeti sebi i vrijeme i novac. Kompleti za zamjenu manžeta dostupni su za mnoge aplikacije koje omogućuju zamjenu čizme bez uklanjanja homokinetičkog zgloba.
Pogonski sustav obuhvaća sve komponente koje prenose snagu iz mjenjača na kotače i tako pokreću vaš automobil. To uključuje poluosovine, osovine, homokinetičke spojeve unutarnje i vanjske, prijenosnike, diferencijale i ležajeve kotača. Dijelovi pogonskog sustava su uglavnom izdržljivi i traju jako dugo ako se vozilo ne uništava, ali ako čujete cviljenje i osjetite vibraciju, možda ćete trebati provjeriti naš izbor novih i rabljenih dijelova pogonskog sklopa.