BMW 1 (F20) Pokretanje i punjenje
-
(32)Akumulator je elektrokemijska naprava koja pohranjuje električnu energiju koja se koristi za pokretanje motora i komponenti za ubrizgavanje goriva kada se motor pokrene. Napaja radio kada je motor isključen i pruža dodatnu struju kada potrebe električnog sustava premaše ono što sustav punjenja može pružiti. Uobičajeni mokri olovni akumulatori (FLA) sadrže ploče uronjene u elektrolitsku otopinu i sumpornu kiselinu. Ove baterije povremeno zahtijevaju dodavanje vode u ćelijama i zamjenjene su s baterijama bez održavanja i apsorbiranog stakla - AGM Akumulatori se mogu kategoriziratu prema veličini, konfiguraciji i cijeni. Broj BCI označava fizičke dimenzije baterije. Priključci na akumulatoru mogu biti gornji ili donji, Desni + ili Lijevi +. Akumulator se ocijenjuje na nekoliko načina, ali su snaga za hladni start (CCA) i kapacitet rezerve najvažniji ua poznavanje. CCA je količina koju akumulator može trenutno isporučiti za 30 sekundi pri -18oC bez pada napona niže od 7,2 V.Rezervni kapacitet je vrijeme u kojem se napunjena baterija spusti na 25 ampera pri 26,7oC prije nego što napon padne ispod 10,5 V. Ako živite u hladnom području onda vam je potrebna baterija sa visokim CCA brojem, a i važan je visoko rezervni kapacitet. Veliki izbor akumulatora možet pronaći kod nas. Garancija do 3 godine. U ponudi imamo renomirane proizvođače kao što su Exide, Varta, Bosch, Optima, Starline.
-
(49)
Alternator pretvara mehaničku energiju u električnu. Alternator, koji se također zove AC generator je mjesto gdje se stvara električna energija. Mehanička energija sa radilice prenosi se remenjem sa remenice radilice na remenicu alternatora koji je pričvršćen na motor nosačem. Tipični Alternator ima dvodjelno aluminijsko kućište koje sadrži stator i rotor montiran na osovinu. Remenica i ventilator za hlađenje montirani su na osovinu sa prednje strane. Alternator sadrži električne dijelove kao što su ispravljač i regulator napona. Sklop ispravljača sadrži diode i toplinske odvode. U ponudi imamo potpuno nove, obnovljene i rabljene alternatore od najpoznatijih i najcjenjenijih imena u auto industriji automobilskih električnih dijelova. Svi su alternatori napravljeni kako bi zamjenili prvobitne originalne koji se nalaze na vozilu. Bez obzira dali se radi o novim, obnovljenim ili rabljenim alternatorima koriste se samo najkvalitetnije komponente i dijelovi. Uz alternatore u ponudi imamo remenice.
-
(50)
Starter / Anlaser pretvara električnu energiju iz akumulatora u mehaničku energiju potrebnu za okretnanje ili pokretanje motora. Starter se napaja pomoću eksterno postavljenog selenoida, koji je izravno povezan sa akumulatorom debelom žicom. U ponudi imamo potpuno nove, obnovljene i rabljene startere od najpoznatijih i najcjenjenijih imena u auto industriji automobilskih električnih dijelova. Svi su starteri napravljeni kako bi zamjenili prvobitne originalne koji se nalaze na vozilu. Bez obzira dali se radi o novim, obnovljenim ili rabljenim alternatorima koriste se samo najkvalitetnije komponente i dijelovi. Osim kompletnih startera nudimo i dijelove za porpavak startera kao što su četkice i komplet dijelovi za reparaciju kao i druge komponente sustava za pokretanje, uključujući selenoide i autmate.
-
(206)
Kanalni remen od vlakana bilo je standard za većinu automobilne povjesti. Većina automobila koristila samo jedan remen i to za pogon alternatora. Pojavom servo pumpe, kompresora klime postala je potreba za 2 ili više remena. Međutim pojavio se problem pogonskog sustava koji je trebao pogoniti sve te remene. Rješenje je bilo u staznom remenu poznatijem ka V-remen koji je može pogoniti sve dijelove uz pomoć remenica, napinjača. Ukoliko imate problema sa kanalnim remenom mi vam možemo ponuditi veliki izbor staznih remena, napinjača, rolica i remenica.
Pokretanje i punjenje je sistem koji se sastoji od akumulatora,startera,alternatora,kabela,ožičenja i srodnih komponenti kao što su releji, selenoidi i regulatori napona. Akumulator pruža napajanje starteru i sistemu za paljenje. Starter okreće radilicu kako bi motor pokrenuo dovoljno kompresije kako bi se pokrenuo, a alternator punu akumulator i pali električne dijelove na vozilu dok motor radi. Remen od radilice pokreće alternator i koristi mehaničku energiju za stvaranje električne energije. Električna energija se proizvodi kad remen vrti rotor, stvarajući magnetsko polje koji uzrokuje napon u statoru. Alternatori proizvode AC struju, koja se ispravlja diodama i pretvara je u DC struju koja puni akumulator i napaja električni sustav. Izlaz napona mora biti pod kontrolom. Kod starijih vozila to je činjeno pomoću posebnog regulatora napona, no na većini današnjih vozila to čini ECM.