Sistem za dovod goriva
-
(3373)Pumpa za gorivo prenosi gorivo iz spremnika za gorivo u rasplinjač ili sklop za ubrizgavanje goriva. Električne pumpe za gorivo koriste se u sustavima ubrizgavanja goriva. Obično su montirani unutar spremnika goriva i ugrađeni su u sklop jedinice za slanje koja dovodi signal razine goriva na mjerač goriva. Plutajuću zdjelu na rasplinjaču gorivom opskrbljuje mehanički mehanička pumpa za gorivo, opremljena ručicom koju ekscentrično pokreće na bregastom vratilu. Ako motor okrene, ali se ne pokrene, poslušajte pumpu. Ako pumpa ne radi, provjerite napon na pumpi. Ako nema napona ili je manji od navedenog napona, provjerite krug uključujući i relej pumpe za gorivo. Ako crpka radi, izvršite ispitivanja tlaka i volumena goriva. No bez obzira na izvor kvara, dijelove za popravak imamo. Nudimo temeljito testirane, spremne za ugradnju zamjenskih modula goriva i sklopa plovaka, kao i zasebne pumpe i sita pumpe za gorivo, tako da možete servisirati svoje vozilo na svoj način. Također imamo sve bitne elemente za ugradnju poput ugradnje brtvila, brtvila poklopca.
-
(120)sim što predstavlja rezervoar za gorivo, spremnik na većini modernih vozila sadrži i električnu pumpu za gorivo i plovak. Pregrade unutar spremnika sprječavaju da se gorivo odmakne od pumpe goriva i minimaliziraju buku, a spremnik je ključna komponenta u sustavu za nadzor isparavanja emisije (EVAP), koji sprječava isparavanje goriva u atmosferu. Osim vanjske korozije, čelični spremnici također mogu hrđati iznutra. Čestice hrđe i drugi nečistoći mogu začepiti sito pumpe za gorivo i injektore, što rezultira smanjenim protokom goriva i problemima sa upravljanjem. Zapravo je kontaminacija spremnika goriva jedan od glavnih uzroka kvara pumpe za gorivo i, ako se to ne riješi, može uzrokovati da se druga pumpa za gorivo prijevremeno pokvari. Rastavljeni spremnik goriva može biti teško temeljito očistiti. Zašto riskirati daljnje probleme ili ugroziti vašu sigurnost kada vam možemo pružiti kvalitetan, pristupačni zamjenski spremnik. Naši zamjenski spremnici za gorivo i uloške za dolijevanje goriva izrađeni su prema OE specifikacijama, a presvučeni su da odolijevaju koroziji i pružaju dugotrajnu trajnost. Svaki spremnik testiran je u tvornici, a po potrebi dolazi s novim brtvama. Metalne trake spremnika imaju isti stupanj korozije, a za sigurnu montažu preporučujemo da se zamijene zajedno s spremnikom. Također nudimo standardne čepove i čepove sa ključem za ulijevanje goriva, brtve - sve što je potrebno za popravak sustava goriva.
-
(9284)
Današnje formulacije benzina i dizela vrlo su rafinirane. Ipak, onečišćenja poput prljavštine, boje, hrđe i vode mogu pronaći svoj put u gorivo vašeg vozila kroz rezervoare, opremu za prijenos goriva . U dovoljnim količinama, ta onečišćenja mogu preopteretiti pumpu goriva, smanjiti protok goriva i začepiti dizne, uzrokujući probleme s vozljivošću, ali sitne čestice mogu djelovati i kao abraziv, uzrokujući skupe štete komponenti. Filter u sustavu goriva vašeg vozila dizajniran je tako da zaustavi nečistoće i spriječi ih da uzrokuju trošenje sastavnih dijelova i loše performanse motora. Jedini način da osigurate da može pravilno obaviti svoj posao je da ga promijenite u preporučenim intervalima proizvođača ili prije ako naiđete na poteškoće s pokretanjem motora, grubim hodom u praznom hodu i sporim ubrzanjem, što su pokazatelji zaštopanog filtra za gorivo , Prva linija obrane je sito u spremniku goriva, ali obično se servisira samo kad se zamijeni električna pumpa za gorivo. Međutim, na nekim vozilima ovo je jedini filtar goriva, zato se obratite svom priručniku za upotrebu. Bez obzira na vrstu ili sustav goriva vašeg vozila, imamo nove originalne i zamjenske filtere koji će osigurati da jedino čisto gorivo dopire do vašeg motora, održavajući ga zaštićenim i radeći u najboljem redu. Brizgaljke su precizno sastavljene komponente, a najmanji dio prljavštine može prouzročiti začepljenje i habanje što može rezultirati lošom atomiziranjem i izgaranjem ili spriječiti zatvaranje, što zauzvrat može rezultirati smanjenim učinkom i ekonomičnošću goriva i povećanom emisijom. Redovita zamjena filtera za gorivo jednostavan je i jeftin način da se spriječe problemi sa motorom koji bi mogli biti skupi za popravak.
-
(9018)
Sustav goriva i nepostojanje sustava paljenja glavne su razlike između dizelaša i njegovih motora na benzinski pogon. Benzinski motori nazivaju se motorima sa paljenjem jer se oslanjaju na iskru koju sustav za paljenje zapaljuje u smjesi zraka i goriva u komori za izgaranje. Izgaranje u dizelskom motoru, koji se naziva motor na kompresijsko paljenje, započinje kada se atomizirano gorivo ubrizgava u visoko komprimirani vrući zrak u komori za izgaranje ili predkomori. Uz kompletan izbor novih i rabljenih dizni - injetkora za gorivo, pumpe za ubrizgavanje, separatora filtra / vode i grijača za sve tipove dizelskih motora i sustava goriva, imamo i komponente poput upravljačkih modula za ubrizgavanje goriva, modula za pokretanje dizni, upravljačkih modula za grijače ,relej grijača, visokotlačne pumpe za ulje, regulatori tlaka i senzori tlaka koji se koriste u mnogim modernim primjenama dizela. Uz to imamo i potrebne potrepštine poput visokotlačnih linija za gorivo - raol rampi, povratnih vodova, čahura mlaznica, kompleta za brtvljenje i brtve i brtve na poklopcu ventila itd.
-
(27)
-
(4775)Da bi motor na unutarnje izgaranje na benzinski pogon radio mora imati odgovarajuću mješavinu zraka i goriva, kompresije i kvalitetnu iskre. Gorivo se miješa s zrakom u rasplinjaču, ili u usisnom razvodniku ili otvoru nakon što je ubrizgavač goriva na motorima s elektronskim ubrizgavanjem goriva i zatim se usisava u cilindar kroz usisni ventil kada se klip spusti na usisni hod. Klip komprimira smjesu zrak / gorivo u malu, gustu zapreminu kada se uzme u cilindru na hod kompresije. Visoki napon proizveden od zavojnice paljenja šalje se na svjećicu, što stvara iskru koja zapali smjesu zrak / gorivo, stvarajući tlak izgaranja koji prisiljava klip na napajanje. Na četverociklističkom motoru svjećice pale 300-400 puta u minuti u praznom hodu i 1000-1200 puta u minuti pri većim brzinama, a to čine na tisućama kilometara. S takvom učestalošću paljenja, ne čudi da se čak i najbolji svjećice na kraju istroše, a kada to urade možete računati na naše kvalitetne svjećice renomiranih proizvođača sa najboljim omjerom cijene i kvalitete. Budući da se zrak u cilindrima dizelskog motora mora jako zagrijati da bi se gorivo moglo zapaliti, dizelsko gorivo može biti teško pokrenuti kada su vanjske temperature izuzetno hladne. Ne samo da je usisni zrak hladan, već hladni metal motora može apsorbirati toplinu kompresije, sprečavajući paljenje. Da bi se pomoglo hladnom pokretanju, mnogi dizel motori imaju grijače ugurane u komoru za izgaranje ili pretkomore. Kao što ime sugerira, grijači sadrže grijaći element koji se toliko zagrijava da svijetli kad se primijeni struja. Rad ovisi o vozilu, ali općenito bi grijači trebali raditi neko vrijeme dok je motor hladan, kako bi zagrijavale zrak i zapalile dolazno gorivo. Ako imate problema sa startom, imamo nove svjećice i grijače i povezane komponente za obnavljanje jednostavnog pokretanja u hladnom vremenu. Nudimo komponente koje su proizvedene prema originalnim specifikacijama opreme, tako da po dovršetku popravaka možete računati na visoke performanse vašeg vozila.
-
(1242)Metalne cijevi, crijeva od gume i najlona, ??transportiraju gorivo, paru i vakuum do različitih komponenti u sustavu goriva. Brtve i brtve sprječavaju propuštanje i mogu spriječiti ulazak neželjenog zraka, prljavštine ili nečistoća u sustav. Ti se dijelovi obično zanemaruju, ali mogu biti uzrok problema pa je njihova zamjena često potrebna kada se druge komponente servisiraju, zbog čega ćete na našim digitalnim policama pronaći opsežni popis. Metalne cijevi uglavnom se povezuju s komponentama i međusobno se pomoću navojnih komprimiranih ili dvostrukih spojnica ili brzih spojnica koje zahtijevaju da se odspoji poseban alat. O-prstenovi otporni na gorivo koriste se na mnogim priključcima i uvijek ih treba zamijeniti kada odspojite spojnu spojku. Ovi O-prstenovi također se koriste za brtvljenje priključaka na mlaznicama i regulatorima tlaka. Za pričvršćivanje crijeva koristi se nekoliko vrsta stezaljki, uključujući opružni pogon, probni pogon i stezaljke koje se prilikom ugradnje moraju stisnuti posebnim alatom. Brtve dihtaju spojeve između kućišta leptira za gas ili rasplinjača, između plenuma i donjeg usisa, i na spoju razvodnika / glave motora. Stare brtve mogu se otvrdnuti i puknuti, što rezultira vakuumom koji propušta, što uzrokuje loš rad i neravni rad u praznom hodu. Ako se sumnja da dolazi do propuštanja vakuuma, također treba provjeriti pukotine. Metalne vodove za gorivo treba redovito pregledavati zbog prekomjerne korozije i bilo kakvih znakova istjecanja, kao i na udubljenja koja mogu ograničiti protok. Gumene cijevi treba provjeriti na pukotine, abrazije. Bilo kakvo curenje goriva je opasno i treba ga odmah popraviti.
-
(4323)Da bi moderni elektronski sustav ubrizgavanja goriva pravilno funkcionirao, mora postojati točan i neprekidan protok električnih signala iz različitih senzora koji dostavljaju informacije u PCM (Powertrain Control Module). PCM koristi ovaj ulaz zajedno s internim programiranjem za upravljanje sustavom putem izlaza signala na pokretače poput dizni za gorivo, releja, ventila i motora, osiguravajući optimalne performanse i ekonomičnost uz minimalne emisije. Uzroci kvara senzora mogu se razlikovati ovisno o vrsti senzora i njegovom položaju. Sve su električne komponente izložene ekstremnim temperaturama i okolišu. Zagađenje, mehanički lomi, korozija i oštećenja ožičenja koji mogu prouzrokovati otvorene ili kratke spojeve mogu rezultirati električnim kvarima. Pored loših performansi, takvi događaji obično uzrokuju pohranjivanje koda greške u PCM i osvjetljenje svjetla CHECK ENGINE. Iako pojedine komponente mogu otkazati, uobičajene su i da korozija i puknuće žica i konektora uzrokuju kratke spojeve i otvore koji mogu dovesti do kvara kruga, pa čak i uzrokovati preveliki napon koji može uništiti skupu komponentu poput PCM-a. Obično je teško ili nemoguće očistiti i popraviti male, osjetljive kontakte u električnim konektorima, tako da pored našeg velikog izbora novih i rabljenih senzora sustava, sklopki, releja i pokretača, imamo i OE priključke za većinu ovih komponent.
-
(56)Sustav za kontrolu emisije isparavanja (EVAP) sprječava ispuštanje ugljikovodika (HC) iz sustava goriva i zagađuje atmosferu. Iako će se komponente mijenjati ovisno o modelnoj godini, svi sustavi uključuju spremnik s ugljikom u kojem se spremaju pare goriva i odzračni ventil koji regulira protok para u motor, gdje oni postaju dio smjese zraka / goriva koja se izgara u komore za izgaranje. Posuda para, također nazvan kanistar ugljena, sadrži aktivni ugljen, koji ima mikroskopske pore koje povećavaju površinu, omogućujući mu da adsorbira (drži na površini) veliku količinu isparenja goriva. Spremnik je smješten u odjeljku motora ili pored spremnika goriva i povezan je s spremnikom i rasplinjačem na tako opremljenim vozilima. Njegova je svrha skladištenje isparenja goriva. Kada motor radi i ventil za odzračivanje je otvoren, zrak se vakuumom uvlači u kanister, gdje se miješa sa pare goriva i ulijeva u motor. Neki spremnici opremljeni su zamjenjivim filtrom koji se mora povremeno zamijeniti ili zamijeniti ako postane zasićen.
-
(196)
Vrata vašeg poklopca goriva obično su jedan od najčešće zanemarenih dijelova vašeg vozila. To su mala sićušna vrata s lijeve ili desne strane vašeg vozila o kojima nikada ne očekujete da razmišljate. Vrata za gorivo nestaju iz vida i iz uma, sve dok više ne funkcioniraju onako kako su oblikovana. Kad vrata za gorivo ne rade ispravno, jednog dana se možda uopće neće otvoriti. I to je kada stvari postanu ozbiljne jer vaš automobil, kamion ili SUV zahtijeva gorivo za vožnju, a ne možete natočiti gorivo za svoje vozilo ako ne možete do rezervoara za gorivo i spremnika za punjenje goriva. Neispravni poklopci rezervara i njegove dijelove potrebno je zamijeniti što je prije moguće jer mogu spriječiti otvaranje. Zapuštena vrata, puknuta od sudara ili bilo koji drugi način oštećena vrata za gorivo pogoršavaju izgled vozila. Možete se riješiti ovih prljavština, udubljenja i hrđe na vratima za gorivo zamjenom na vrata vrhunske kvalitete koja se nude na našim digitalnim policama. Vrata za gorivo oslanjaju se na šarku koja mu omogućuje otvaranje i zatvaranje. S vremenom šarke mogu postati krhke i s vremenom će puknuti tijekom upotrebe, uzrokujući kvarove na vratima. Istrošeni zglob na vratima za gorivo može se olabaviti ili zaglaviti, što će rezultirati tvrdim ili nemogućim otvaranjem i zatvaranjem vrata za gorivo. Predstavljamo širok izbor rješenja za vrata na većem broju aplikacija, tako da lako možete pronaći pravi dio za vraćanje automobila u novo stanje.
-
(259)Prosječni vozač ne razmišlja previše o gorivu koje toči u svoje vozilo, osim cijene po litri i možda ocjene benzina oktana. Ali ljubitelji automobila i kamiona znaju da je ono što dolazi iz pumpe rijetko formulacija koja je točna za njihov motor ili način na koji koriste svoje vozilo. Zbog toga nudimo kompletnu liniju aditiva za gorivo, tako da možete dobiti performanse koje želite zajedno sa sustavom goriva i zaštitom motora koja vam je potrebna.
-
(1306)
-
(319)
Plovci za gorivo za sve marke automobila.
Vaš motor treba stalnu opskrbu čistim gorivom kako bi radio dobro i postigao optimalnu kilometražu uz minimalnu emisiju ispušnih plinova. Sustav goriva započinje na vratima rezervoara za gorivo i završava na diznama. Uz put se gorivo vrši pod tlakom, filtrira se i računalno regulira, tako da se idealna količina miješa s zrakom za izgaranje. Servisiranje vašeg sustava goriva je jednostavno kad kupujete kod nas jer imamo sve što vam je potrebno za posao. Spremnik goriva je više nego samo rezervoar za gorivo. Na većini vozila nalazi se pumpa za gorivo, a može imati i ventile i senzore za EVAP sustav. Spremnici za gorivo mogu biti izrađeni od metala ili plastike, ali sigurnosni remeni izrađeni su od metala. Metalni spremnici i remeni mogu korodirati od izlaganja vodi, cestovnoj soli i nečistoćama, što može uzrokovati opasno curenje goriva. Na raspolaganju su nam zamjenski spremnici i remeni koji će vaše vozilo učiniti ponovo sigurnim. Električna pumpa za gorivo je potopljena u gorivo unutar spremnikaNa pumpu je pričvršćen sito za filtriranje goriva. Sito je prva linija obrane vašeg sustava goriva, a ako se pokvari ili začepi, pumpa se može oštetiti i / ili smanjiti tlak goriva, što može uzrokovati problem pokretanja ili vožnje. Bez brige, jer imamo zamjenske nove ili originalne rabljene pumpe goriva, module, plovke goriva. Iako se neka vozila oslanjaju samo na sito pumpe za gorivo, većina automobila i kamiona ima dodatni filter goriva smješten ispod vozila ili u motornom prostoru. Za razliku od filtra zraka, ne možete vidjeti unutar filtra za gorivo kako biste prosuđivali njegovo stanje, pa je najbolje zamijeniti ga u skladu s predloženim intervalima održavanja vozila. Kupujte kod nas i novi filtar ćemo vam dostaviti na vaša vrata. Tijekom zamjene filtera goiva, dobro je pregledati cijevi za gorivo i crijeva, jer mogu biti nagrizeni, puknuti i prouzrokovati curenje. Sustav ubrizgavanja goriva smanjen je broj linija za gorivo na mnogim vozilima. Umjesto regulatora tlaka goriva na motoru i povratne linije za slanje viška goriva natrag u spremnik, ovi sustavi imaju regulator smješten na pumpi za gorivo ili upravljački modul motora (ECM) kontrolira protok goriva. Dizne za gorivo prskaju gorivo pod pritiskom u motor kao odgovor na naredbe ECM-a. Svaki injektor sadrži električni solenoid koji, kada je uključen, diže ventil sa svog sjedala i mlaznica raspršuje gorivo. Brizgaljka raspršuje gorivo sve dok to zapovijeda ECM.