Senzori i ventili goriva
Da bi moderni elektronski sustav ubrizgavanja goriva pravilno funkcionirao, mora postojati točan i neprekidan protok električnih signala iz različitih senzora koji dostavljaju informacije u PCM (Powertrain Control Module). PCM koristi ovaj ulaz zajedno s internim programiranjem za upravljanje sustavom putem izlaza signala na pokretače poput dizni za gorivo, releja, ventila i motora, osiguravajući optimalne performanse i ekonomičnost uz minimalne emisije. Uzroci kvara senzora mogu se razlikovati ovisno o vrsti senzora i njegovom položaju. Sve su električne komponente izložene ekstremnim temperaturama i okolišu. Zagađenje, mehanički lomi, korozija i oštećenja ožičenja koji mogu prouzrokovati otvorene ili kratke spojeve mogu rezultirati električnim kvarima. Pored loših performansi, takvi događaji obično uzrokuju pohranjivanje koda greške u PCM i osvjetljenje svjetla CHECK ENGINE. Iako pojedine komponente mogu otkazati, uobičajene su i da korozija i puknuće žica i konektora uzrokuju kratke spojeve i otvore koji mogu dovesti do kvara kruga, pa čak i uzrokovati preveliki napon koji može uništiti skupu komponentu poput PCM-a. Obično je teško ili nemoguće očistiti i popraviti male, osjetljive kontakte u električnim konektorima, tako da pored našeg velikog izbora novih i rabljenih senzora sustava, sklopki, releja i pokretača, imamo i OE priključke za većinu ovih komponent.