Sistem za kontrolu ispušnih plinova
-
(8731)Lambda sonda otkriva količinu negorjelog kisika u ispuhu motora i upućuje ga na količinu kisika u atmosferi. Stvara naponski signal na temelju razlike koja se šalje računalu za upravljanje motorom. Količina napona ukazuje na to je li smjesa zrak / gorivo bogata ili slaba. Kao odgovor, računalo mijenja širinu impulsa dizne za ubrizgavanje goriva (na vrijeme) za kontrolu smjese zraka i goriva. Iako se računalo oslanja i na ulaze drugih senzora u pogledu temperature motora, opterećenja motora i položaja leptira za gas, osjetnik za kisik je onaj koji daje povratnu informaciju i omogućava upravljačkom sustavu motora da radi u „zatvorenoj petlji“, način rada koji pruža optimalan učinkovitost katalizatora i minimalna emisija ispušnih plinova. Kad lambda sonda ostari ili je ošteti onećišćenje, možda neće moći pravovremeno signalizirati računalu ispravne podatke. Bez točnih povratnih informacija računalo ne može prilagoditi smjesu zrak / gorivo prema radnim uvjetima motora, što može rezultirati povećanom emisijom ispušnih plinova. Ako vam je potrebna nova ili rabljena lambda sonda, na našim digitalnim policama pronaći ćete ono što vam je potrebno za vraćanje usklađenosti performansi i emisija.
-
(2632)EGR ventil se obično nalazi unutar kružne metalne komponente, a ta komponenta čini dio metalne cijevi. Često će imati gumeno crijevo koje ga povezuje sa ulaznim razvodnikom, ili može čak biti dio usisnog razvodnika, a treba ga skinuti s motora. Većina modernih tipova koristit će računalo za određivanje vremena otvaranja ventila i za koliko dugo, dok starije vrste mogu u blizini imati i vakuum pumpu, koja se koristi za otvaranje i zatvaranje ventila. Kod današnjih modernih motora EGR ventil je postao veliki problem. Mala odstupanja odnosno ako se ne otvori ili zatvori u pravo vrijeme pali se lampica na instrument tabli. U nekim sitacijama riješenje može biti da ventil demontiramo i počistimo sa nekim za to predviđenim sredstvima i sve će biti u redu. Ukoliko nije moguće čišćenje kod nas na digitalnim policama pronaći ćete veliki izvor rabljenih i novih EGR ventila i hladnjaka renomiranih proizvođača po povoljnim cijenama.
-
(657)Sekundarni sustav ubrizgavanja zraka, poznat i kao sustav zračnog ubrizgavanja zraka (AIR), pumpa svježi zrak u ispušni sustav da bi izazvao daljnju oksidaciju negorjelog goriva u ispušnim plinovima, smanjujući emisiju ugljikovodika (HC) i ugljičnog monoksida (CO). Sustav uključuje električnu ili remensku pumpu za zrak, ventil za regulaciju zraka, vakuumski prekidač, preusmjerni ventil, jednosmjerne povratne ventile te crijeva i cijev.
-
(1026)Vakuum pumpa je neophodna komponenta na vozilu s dizel motorom s komponentama pod vakumom. Ove komponente obično uključuju pojačivač snage kočnice i pogone u sustavu HVAC (grijanje, ventilacija i klimatizacija). Vakuum pumpa može imati povratnu dijafragmu ili okretnu lopaticu, a pokreće je izravno komponenta motora poput bregastog vratila ili pogonskog remena.
-
(324)
Prije 50ak godina emisije iz automobila identificirane su kao glavni uzročnik onečišćenja zraka, a prve kontrole emisije poput Pozitivne ventilacije radilice (PCV) i sekundarnog ubrizgavanja zraka počele su se pojavljivati. U proteklim desetljećima propisi o čistom zraku postaju stroži, a sustav kontrole emisija složenijim. Ali zahvaljujući našem velikom izboru dijelova za kontrolu ispušnih plinova, možete zadržati sustav za kontrolu emisije u vrhunskom stanju. Plinovi izgaranja koji cure pored klipnih prstenova, mogu pritisnuti kućište i uzrokovati istjecanje ulja, ako im nije dopušteno da istječu. Budući da ti plinovi sadrže štetne emisije ugljikovodika (HC), ne mogu se ispustiti u atmosferu, pa ih PCV sustav usmjerava prema dovodu zraka, gdje se kombiniraju sa smjesom zraka / goriva i izgaraju. Ako je vaš PCV ventil začepljen, imamo zamjenu koja je prava za vaš motor.