Hladnjaci vode

Odaberite vozilo
Prikaz
Poredaj po
-34% NOVI DIO
RENAULT

Hladnjak vode ORIGINAL RENAULT 214100014R

AF 214100014R
1.018,08 kn 1.566,28 kn
-35% NOVI DIO
RENAULT

Hladnjak vode ORIGINAL RENAULT 214104966R

AF 214104966R
1.743,11 kn 2.681,71 kn
-35% NOVI DIO
RENAULT

Hladnjak vode ORIGINAL RENAULT 214106091R

AF 214106091R
1.583,03 kn 2.435,43 kn
-34% NOVI DIO
RENAULT

Hladnjak vode ORIGINAL RENAULT 214107399R

AF 214107399R
1.419,73 kn 2.184,21 kn
-34% NOVI DIO
RENAULT

Hladnjak vode ORIGINAL RENAULT 214109682R

AF 214109682R
2.135,27 kn 3.285,03 kn
-34% NOVI DIO
RENAULT

Hladnjak vode ORIGINAL RENAULT 214C10001R

AF 214C10001R
1.286,92 kn 1.979,88 kn
-35% NOVI DIO
RENAULT

Hladnjak vode ORIGINAL RENAULT 7701038237

AF 7701038237
436,58 kn 671,66 kn
-35% NOVI DIO
Q++

Hladnjak vode Q++ 214109682R

AF 214109682R AF
2.092,29 kn 3.218,90 kn
-35% NOVI DIO
Q++

Hladnjak vode Q++ 8200433512

AF 8200433512 AF
1.614,81 kn 2.484,32 kn
-25% NOVI DIO
TF

Hladnjak vode + klime TF 8200732379

AF M2640
2.423,08 kn 3.230,78 kn
RABLJENI DIO
VAN WEZEL

Hladnjak vode CITROEN, PEUGEOT, 133038

200067239
Nazovi za cijenu (042 421 015)
-25% NOVI DIO
TF

Hladnjak vode TF 214100078R

AF M2638
1.110,86 kn 1.481,15 kn

Motor u vašem vozilu stvara toplinu koja se pretvara u mehaničku energiju koja vas kreće niz cestu. Međutim, samo oko 1/3 generirane topline zapravo postaje energija, još jedna trećina izlazi iz izlaznog sustava, a preostalu 1/3 apsorbiraju metalni dijelovi motora. Većina zadnjeg udjela mora se raspršiti ili može doći do ozbiljnih oštećenja motora. Sustav za hlađenje apsorbira toplinu, a zatim ga odguruje putem hladnjaka, koji djeluje kao izmjenjivač topline. Tipični hladnjak motora ima središnju jezgru saće i cijevi, s ulaznim spremnikom na jednoj strani i izlaznim spremnikom na drugoj. Većina hladnjaka imaju aluminijske jezgre sa plastičnim ili aluminijskim spremnicima, ali postoje i bakreni / mesingani hladnjaci. Hladnjak je montiran na prednjem dijelu vozila gdje je izložen strujanju zraka kroz rešetku. Rashladno sredstvo teče iz motora i kroz jezgrene cijevi, gdje saće apsorbiraju toplinu i prenose je u zrak. Što brže saće odvode toplinu iz cijevi i odgurnu je, sustav će to učinkovitije raditi. Najčešća vrsta kvara hladnjaka je propuštanje. Aluminijski / plastični hladnjaci obično propuštaju na spoju jezgre i spremnika, zbog istrošenog brtvila, a bakreni mjedeni hladnjaci mogu procuriti po šavovima. Propuštanje također može biti uzrokovano korozijom. Cestovna sol može oštetiti vanjsku površinu hladnjaka, a staro istrošeno rashladno sredstvo može izazvati koroziju. Unutarnja korozija i vanjske nečistoće također mogu umanjiti učinkovitost radijatora. Ako propuštanje nije očigledno i ne može se vizualno otkriti, treba rashladni sustav ispitati. Mala propuštanja mogu se popraviti lemljenjem, lemljenjem ili zavarivanjem, a ispiranjem rashladnog sustava mogu se ukloniti naslage i sedimenti, ali za najučinkovitiji popravak hladnjak vode treba zamijeniti. Svi naši zamjenski radijatori izrađeni su kako bi zadovoljili ili premašili OEM specifikacije, koristeći vrhunske materijale na modernoj proizvodnoj opremi. Možete biti sigurni u preciznu postavku za jednostavnu ugradnju i optimalne performanse sustava hlađenja. I dobijate tu kvalitetu po cijeni daleko nižoj od one koju biste platili kod prodavača originalnih dijelova. Uz to imamo potrebne komponente koje su vam potrebne da biste napravili popravak, uključujući kape hladnjaka i kućišta.