Kočioni dijelovi

Zbog kočionog sistema možete usporiti vaše vozilo i upotpunosti ga sigurno zaustaviti. U ovom sustavu trenje nastane pritiskom stacionarnih kočionih pločica ili pakni na kočione diskove ili kočione bubnjeve koji se okreću s kotaluma i tako pretvaraju kinetičku energiju vozila u toplinu. Tekućina u hidrauličkom sistemu umnožava silu koja je nastala stiskanjem papučice kočnice kako bi pločice i pakne stisnule diskove i bubnjeve. Većina vozila danas imaju disk kočnice na sva četiri kotača i disk pločice dostupne u ne-azbest organskim, polu-metalnim i keramičkim formulacijama. Bez obzira na materijal kočionih pločica, kočioni diskovi se s vremenom istroše i potrebno ih je zamjeniti. Diskovi s vremenom postaju sve tanji i kada dođu do granice iskoristivosti potrebni ih je zamjeniti jer bi moglo doći do puknuća diska. Kočioni diskovi mogu biti ventilirajući ili jednodjelni. Hidraulički kočioni sistem uključuje glavni cilindar, kočione čeljusti, i kočione cilindre. To je sve međusobno povezano sa metalnim i gumenim cijevima. Glavni cilindar pretvara mehaničku snagu u hidraulički tlak pomoću klipova i brtvi u kućištu od aluminija sa plastičnim spremnikom tekućine na vrhu. Propuštanje u hidrauličkom sistemu može uzrokovati nisku pedalu i smanjtit kočenje. Glavni cilindar može imati propušanjae i unutar njega. Neispravne kočione čeljusti i cilindri kotača obično se vide ako propuštaju ulje. Svaki puta kada se radi servis kočionog sistema potrebno je pregledati sve komponente. Cijevi kočionog sistema mogu također biti problem ako dođe do oštećenja ili pucanja. Od izmjena kočionih pločica do ozbiljnih popravaka na kočionom sistemu mi imamo dijelove koji će vaš kočioni sustav držati u odličnom stanju. Pored osonovnog kočionog sustava , postoji mehanička kočnica ("ručna") koja se primjenjuje za stražnje kočnice neovisno o hidrauličkom sustavu kako bi vozilo bilo stacionirano pri parkiranju. Današnja vozila većinom imaju elektroničku kočnicu. Današnja vozila imaju sustav protiv blokiranja kotača (ABS) koji regulira tlak tekućine na kotačima kako bi se izbjeglo proklizavanje i gubitak kontrole. Sustav uključuje upravljački modul, hidraulički modulator, senzor brzine kotača i zupčasti prstenovi (čitači senzora).