Glavni kočioni cilindr

Odaberite vozilo
Prikaz
Poredaj po
-25% NOVI DIO
PSA

Glavni kočioni cilindar ORIGINAL PSA 4601.L3

AF 4601.L3
€217,76 €290,34
-25% NOVI DIO
PSA

Glavni kočioni cilindar ORIGINAL PSA 4601.F6

AF 4601.F6
€166,80 €222,41
-35% NOVI DIO
RENAULT

Glavni kočioni cilindar ORIGINAL RENAULT 7701206922

AF 7701206922
€140,99 €216,91
-20% RABLJENI DIO
ORIGINAL RABLJENO

GLAVNI KOČIONI CILINDAR WV TOUAREG 7P0 611 019

AST 20200907-16
€132,60 €165,75
RABLJENI DIO
LPR

Servo bubanj NISSAN, OPEL, RENAULT, 4008534

200079451
Nazovi za cijenu (042 421 015)
NOVI DIO
FRENKIT

Set za popravak, glavni kočioni cilindar FRENKIT 123093

FK 123093
Nazovi za cijenu (042 421 015)

Glavni kočioni cilindar pretvara mehanički pritisak koji je noga stisnula na papučicu kočnice u hidraulički pritisak. Ovaj pritisak djeluje na klipove u kočionim čeljustima cilindrima kotača kako bi se kočione pločice i pakne stisnule na kočione dislove i bubnjeve i tako zaustavile vozilo. Klipovi u glavnom kočionom cilindru i cilindri u kočionim čeljustima i cilindrima kotača su veličine prema hidrauličkim principima kako bi se osigurala potrebna sila na sklopovima kočionog sustava. Tipični glavni kočioni cilindar ima klipove s brtvama i oprugama unutar kućišta od lijevanog željeza ili aluminija. Spremnik za kočionu tekućinu može biti sastavni dio glavnog kočionog cilindra ili najčešće može biti zasebna cjelina koja se montira na gornji dio glavnog kočionog cilindra. Glavni kočioni cilindar se može montirati na veznu stjenu, ali se uobičajeno nalazi na prednjoj strani servo bubnja. Kada pritisnete papučicu kočnice, sila iz pedale tjera klipove prema naprijed pod pritiskom tekućine. Kada se papučica kočnice oslobodi, povratna opruga tjera klipove natrag. Danas sva vozila imaju glavne kočione cilindre sa dvostrukim krugom djelovanja, tako ako se desi kvar na jednom krugu, ovaj drugi krug ima dovoljno snage da zaustavi vozilo. Glavni kočioni cilindar mogu propuštati tekućinu preko brtve ili može propuštati iznutra. Curenje tekućine i nastanak zraka u nekom drugom dijelu sustava trebaju biti eliminirani prije što dođe do oštećenja cilindra. Potražite znakove vlage ispod cilindra gdje se spaja sa servo bubnjem. Ukoliko se dese problemi unutar samog cilindra to ćete naprije osjetiti tako da papučica kočnice propada i kočnice neće najbolje reagirati. Bez obzira na problem glavnog kočionog cilindra možemo Vam ponuditi zamjenski dio koji je proizveden prema OE specifikacijama po prihvatljivim cijenama. Također Vam možemo ponuditi i rabljene ispravne i testirane sa garancijom. Nudimo glavne cilindre, glavne cilindre s vanjskim rezervoarima, pa čak i glavne komore cilindra. U ponudi imamo i senzore za razinu tekućine. Također imamo i alate za testiranje i montažu.