Kočione pakne

Odaberite vozilo
Prikaz
Poredaj po
-25% NOVI DIO
TF

Komplet pribora, kočione pakne TF 4308.55

AF M2259
€29,88 €39,84
-25% NOVI DIO
FERODO

Kočione obloge, pakne FERODO FSB4074

FE FSB4074
€50,48 €67,30
-25% NOVI DIO
FERODO

Kočione obloge, pakne MAXIKIT FERODO FMK572

FE FMK572
€96,39 €128,52
NOVI DIO
FERODO

disk pločice FERODO K19262.2-F3653

FE K19262.2-F3653
Nazovi za cijenu (042 421 015)
-25% NOVI DIO
FERODO

Kočiona obloga FERODO FSB407R

FE FSB407R
€109,43 €145,91
-25% NOVI DIO
FERODO

disk pločice FERODO K19032.1-F3744

FE K19032.1-F3744
€133,91 €178,55
-25% NOVI DIO
FERODO

disk pločiceza LCV FERODO K17927.0-F3549

FE K17927.0-F3549
€160,51 €214,01
-25% NOVI DIO
FERODO

disk pločice FERODO K19232.2-F3744

FE K19232.2-F3744
€146,06 €194,74
-25% NOVI DIO
FERODO

Set kočionih pakni, parking kočnica FERODO FSB227

FE FSB227
€21,05 €28,06

Dok su disk kočnice tehnološki uznapredovale, kočnice koje koriste kočioni bubanj i kočione pakne i dalje pružaju pouzdanu uslugu kočenja na stražnjim kotačima i na kasnijim modelima automobila i kamiona. Sposobnost zaustavljanja vozila pomoći bubnja je i više nego adekvatna za stražnju osovinu gdje je manji potisak kočenja. Obično nemaju problema sa bukom i lakši je rad sa parking kočnicom. Tipični sklop kočionog bubnja ima dvije pakne koje imaju metalni okvir na koji je pročvršćena zakovica. Pakne se drže na podlozi sa držačima i aktiviraju se pomoću klipova u kočionom cilindru. Kada se stisne papučica kočnice stvori se trenje između kočionog bubnja i pakni. Povratne opruge vraćaju pakne u prvobitnu poziciju kada se pusti kočnica. Kočioni bubanj se postavlja na osovinu ili glavčinu kotača, a neki se ugrađuju u glavčinu. Većina kočionih bubnjeva izrađuju se od čvrstog lijevanog željeza, ali postoje i čelični i aluminijski bubnjevi sa slojem lijevanog željeza. Strojna površina trenja na svim bubnjevima je od lijevang željeza. Neki bubnjevi imaju rupice na sebi da bi se poboljšalo hlađenje a neki imaju spiralu koja smanjuje buku i vibraciju. Kočioni bubnjevi dolaze u različitim dimenzijama ovisno prema primjeni. Svaki bubanj ima svoj maksimum iskoristivosti koji je naznačen na samom bubnju. Ukoliko se prođe taj prag iskoristivosti tada taj bubanj više nije siguran za upotrebu jer može dovesti do slabijeg kočenja ili čak do pucanja.Bubnjevima može biti smanjena funkcionalnost ako ima previše prašine koja je nastala skidanjem sa pakni prilikom kočenja, što može odvesti do prekomjernog grijanja i pucanja bubnja. Kako nebi došli u situaciju traženja novih kočionih bubnjeva i pakni kada je već sve gotovo, napravite to na vrijeme i pogledajte na našim digitalnim policama veliki izbor bubnjeva i pakni i opreme za montažu renomiranih proizvođača. Naši zamjenski bubnjevi izrađeni su prema OE specifikacijama. Precizno su obrađeni kako biste imali što ugodniju vožnju bez vibracija.