Servo bubanj

Odaberite vozilo
Prikaz
Poredaj po
-20% RABLJENI DIO
ORIGINAL RABLJENO

servo bubanj citroen c4 II 4535 ER

AST 20200605-3
1.000,00 kn 1.250,00 kn
NOVI DIO
NIPPARTS

Servo bubanj NIPPARTS ADN15204C

NI ADN15204C
0,00 kn
-20% RABLJENI DIO
ORIGINAL RABLJENO

servo bubanj sa cilindrom renault megane III 472104219R

AST 20200612-1
700,00 kn 875,00 kn
NOVI DIO
NIPPARTS

Pojačivač kočenja NIPPARTS ADN15201

NI ADN15201
0,00 kn
-25% NOVI DIO
BOSCH

Pojačivač kočenja Bosch 0204828397

BO 0204828397
726,74 kn 968,99 kn
-25% NOVI DIO
BOSCH

Pojačivač kočenja Bosch 0204828471

BO 0204828471
726,74 kn 968,99 kn
-25% NOVI DIO
BOSCH

Servo bubanj BOSCH 0204125500

BO 0204125500
2.380,32 kn 3.173,76 kn
-25% NOVI DIO
ATE

Servo bubanj ATE 300240

AT 300240
1.814,42 kn 2.419,22 kn
-25% NOVI DIO
ATE

Servo bubanj ATE 300203

AT 300203
2.004,08 kn 2.672,10 kn
-25% NOVI DIO
ATE

Servo bubanj ATE 300116

AT 300116
772,07 kn 1.029,42 kn
NOVI DIO
ATE

Servo bubanj ATE 300199

AT 300199
Nazovi za cijenu (042 421 015)
-25% NOVI DIO
ATE

Servo bubanj ATE 300258

AT 300258
894,56 kn 1.192,75 kn

Svaki kočioni sistem je dizajniran tako da se mehanička sila dobivena pritiskanjem pedale kočnice stvara hidraulička sila nastala razlikom u površini između klipova glavnog kočionog cilindra i klipova kočionih čeljusti i cilindara kočnica. To množi silu pritiska vozačeve noge u snagu potrebnu za zaustavljanje vozila. Međutim to nije dovoljno da bi se ljudi ugodno vozili, pa su stoga razvijeni servo bubnjevi kako bi pružili dodatnu pomoć. Servo bubanj postavljen je između papučice kočnice i glavnog kočionog cilindra kako bi se povećala sila kočenja dok se smanjuje napor vozača. Postoje dva tipa servo bubnja, vakumski upravljani i hidraulički. Vakuumski servo bubnjevi koriste razliku tlaka između vakuuma motora i atmosferskog tlaka kako bi se stvorila snaga za primjenu, a hidrauliči servo bubnjevi koriste pritisak tekućine za pomoć pri kočenju. Tipični servo bubanj sadrži dijafragmu i klip unutar kućišta koje se sastoji od prednje i stražnje strane koje su spojene zajedno. Glavni kočioni cilindar se montira na prednju polovicu koje se snabdjeva vakuumom iz motra ili pomoćne vakuumse pumpe. Kada se kočnice otpuštaju, vakuum postoji na obadvije strane dijafragme. Kada se kočnica aktivira, šipka papučice kočnice otvara ventil, dopuštajući da se zadnja strana strana napuni atmosferskim tlakom, stvarajući diferencijalni tlak koji tjera klipove naprijed koji aktiviraju glavni kočioni cilindar. Hidraulički sustav koristi tlak iz servo pumpe ili električne pumpe motora. Vakkumski servo bubnjevi općenito su vrlo pouzdani, ali propadaju s vremenom. Provjerite rad sa servo bubnjem tako da stisnete i puštate kočnicu dok motor ne radi kako bi se smanjio vakuum u servo bubnju. Ako je servo bubanj dobar, papučica se mora pomaknuti prema dolje i zaustaviti kada se motor pokrene. Provjerite vakuum motora ili tazinu vakuuma koji dobijete od pomoćne pumpe i usporedite ga sa specifikacijama. Provjerite puštanje vakuuma. Ako dođe do buke kada se stisne kočnica onda znači da dijafragma pušta. Ako imate neispravan servo bubanj, nema potrebe da plaćate visoku cijenu za zamjenu kod ovlaštenog distributera. Sa jednim telefonskim pozivom, mailom ili direktno preko naše web trgovine možemo Vam poslati odgovarajući dio po pristupačnoj cijeni. Imamo veliki izbor, a naši su servo bubnjevi izrađeni prema OE normama. Nudimo i servo bubnjeve koji dolaze sa glavnim kočionim cilindrom.