Aktiviranje mjenjača, kvačila, sajle i poluge mjenjača

Odaberite vozilo
Prikaz
Poredaj po
-25% NOVI DIO
PSA

Isključna vilica kvačila ORIGINAL PSA 2117.58

AF 2117.58
€39,37 €52,50
-25% NOVI DIO
PSA

Isključna vilica kvačila ORIGINAL PSA 2117.61

AF 2117.61
€41,20 €54,94
-25% NOVI DIO
PSA

Isključna vilica kvačila ORIGINAL PSA 2117.63

AF 2117.63
€46,99 €62,66
-25% NOVI DIO
PSA

Isključna vilica kvačila ORIGINAL PSA 9808513380

AF 9808513380
€45,59 €60,78
-35% NOVI DIO
RENAULT

Isključna vilica kvačila ORIGINAL RENAULT 7700112818

AF 7700112818
€37,74 €58,06
-25% NOVI DIO
PSA

Prekidač kvačila ORIGINAL PSA 2189.20

AF 2189.20
€21,30 €28,41
-35% NOVI DIO
RENAULT

Prekidač kvačila ORIGINAL RENAULT 253251456R

AF 253251456R AF
€17,59 €27,06
-25% NOVI DIO
PSA

Sajla mjenjača ORIGINAL PSA 1607995380

AF 1607995380
€295,90 €394,53
-24% NOVI DIO
PSA

Sajla mjenjača ORIGINAL PSA 1611917080

AF 1611917080
€141,31 €188,41
-34% NOVI DIO
RENAULT

Sajla mjenjača ORIGINAL RENAULT 314156687R

AF 314156687R
€46,31 €71,25
-35% NOVI DIO
RENAULT

Sajla mjenjača ORIGINAL RENAULT 344453493R

AF 344453493R
€41,13 €63,28

Spojka kvačila povezuje vozača s sklopkom kvačila, transformirajući gibanje nogu koje stišće i oslobađa papučicu kvačila u radno ili neradno stanje kvačila. Postoje 2 vrste spojke kvačila, hidraulička i mehanička. Rad kvačila putem hidrauličke ili žičane veze najčešći su OE sustavi koji se nalaze na modernim vozilima, jer nude fleksibilnost pakiranja koja je idealna za upotrebu u različitim pogonskim sklopima i položajima motora i prijenosa / mjenjača-diferencijala. Tvrda šipka kao povezivanje sa mjenjačem se obično koristi na vozilima sa pogonom na zadnjim kotačima, posebno starijim modelima. Ovdje ćete na našim digitalnim policama pronaći komponente potrebne za ponovno funkcioniranje sustava za spajanje kvačila. Simptomi istrošenog potisnog ležaja uključuju buku, vibracije koje se osjete kroz papučicu kvačila, povećanje potrebnog napora papučice i poteškoće u prebacivanju. Buka uzrokovana istrošenim vodilicom ili ležajem može zvučati isto kao i istrošeni ležaj. Da biste izolirali izvor buke, pokrenite motor i slušajte dok je papučica kvačila pritisnuta i mjenjač u prvom stupnju prijenosa. Buka ukazuje na istrošenost vodilice ili potisni ležaj. Ako šum ostane pri premještanju na neutralni stupanj, tada je oslobađanje ležaja loše. Međutim, postoje i mnogi drugi nedostaci u povezivanju koji mogu uzrokovati probleme u radu kvačila. U hidrauličkim sustavima može doći do curenja na glavnom cilindru, pomoćnom cilindru i vodovima / crijevima za tekućinu, a zrak u sustavu može rezultirati nedovoljnom silom primjene ležaja. Sajle kvačila mogu se slomiti ili istegnuti, a rad kvačila može postati kruti zbog lomljenjasajle ili ako se sajla ne kreće slobodno unutar kućišta.