Hidraulika mjenjača i kvačila

Odaberite vozilo
Prikaz
Poredaj po
-24% NOVI DIO
PSA

Glavni cilindar kvačila ORIGINAL PSA 1607332180

AF 1607332180
€75,89 €101,19
-25% NOVI DIO
PSA

Glavni cilindar kvačila ORIGINAL PSA 2182.07

AF 2182.07
€50,46 €67,28
-25% NOVI DIO
PSA

Glavni cilindar kvačila ORIGINAL PSA 2182.12

AF 2182.12
€37,80 €50,41
-24% NOVI DIO
PSA

Glavni cilindar kvačila ORIGINAL PSA 9674259580

AF 9674259580
€107,34 €143,13
-24% NOVI DIO
PSA

Glavni cilindar kvačila ORIGINAL PSA 9689016180

AF 9689016180
€91,50 €122,00
-34% NOVI DIO
RENAULT

Glavni cilindar kvačila ORIGINAL RENAULT 306101808R

AF 306101808R
€45,95 €70,69
-35% NOVI DIO
RENAULT

Glavni cilindar kvačila ORIGINAL RENAULT 306104118R

AF 306104118R
€50,05 €77,00
-34% NOVI DIO
RENAULT

Glavni cilindar kvačila ORIGINAL RENAULT 306107593R

AF 306107593R
€30,25 €46,53
-34% NOVI DIO
RENAULT

Glavni cilindar kvačila ORIGINAL RENAULT 8200019602

AF 8200019602
€34,65 €53,31
-34% NOVI DIO
RENAULT

Glavni cilindar kvačila ORIGINAL RENAULT 8200151784

AF 8200151784
€42,64 €65,59
-34% NOVI DIO
RENAULT

Glavni cilindar kvačila ORIGINAL RENAULT 8200436139

AF 8200436139
€50,92 €78,34
-34% NOVI DIO
RENAULT

Glavni cilindar kvačila ORIGINAL RENAULT 8200459153

AF 8200459153
€56,75 €87,31

Spojka kvačila povezuje vozača s sklopkom kvačila, transformirajući gibanje nogu koje stišće i oslobađa papučicu kvačila u radno ili neradno stanje kvačila. Postoje 2 vrste spojke kvačila, hidraulička i mehanička. Rad kvačila putem hidrauličke ili žičane veze najčešći su OE sustavi koji se nalaze na modernim vozilima, jer nude fleksibilnost pakiranja koja je idealna za upotrebu u različitim pogonskim sklopima i položajima motora i prijenosa / mjenjača-diferencijala. Tvrda šipka kao povezivanje sa mjenjačem se obično koristi na vozilima sa pogonom na zadnjim kotačima, posebno starijim modelima. Ovdje ćete na našim digitalnim policama pronaći komponente potrebne za ponovno funkcioniranje sustava za spajanje kvačila. Simptomi istrošenog potisnog ležaja uključuju buku, vibracije koje se osjete kroz papučicu kvačila, povećanje potrebnog napora papučice i poteškoće u prebacivanju. Buka uzrokovana istrošenim vodilicom ili ležajem može zvučati isto kao i istrošeni ležaj. Da biste izolirali izvor buke, pokrenite motor i slušajte dok je papučica kvačila pritisnuta i mjenjač u prvom stupnju prijenosa. Buka ukazuje na istrošenost vodilice ili potisni ležaj. Ako šum ostane pri premještanju na neutralni stupanj, tada je oslobađanje ležaja loše. Međutim, postoje i mnogi drugi nedostaci u povezivanju koji mogu uzrokovati probleme u radu kvačila. U hidrauličkim sustavima može doći do curenja na glavnom cilindru, pomoćnom cilindru i vodovima / crijevima za tekućinu, a zrak u sustavu može rezultirati nedovoljnom silom primjene ležaja. Sajle kvačila mogu se slomiti ili istegnuti, a rad kvačila može postati kruti zbog lomljenjasajle ili ako se sajla ne kreće slobodno unutar kućišta. Dijagnoza kvačila treba započeti vizualnim pregledom i provjerom ispravnog podešavanja kvačila. Ako vam trebaju zamjenski dijelovi, mi imamo prave za posao bez obzira na vozilu ili vrsti spojke kvačila na kojem radite. Nudimo komponente za spajanje kvačila koje su proizvedene prema originalnim specifikacijama opreme, tako da po završetku popravka možete računati na performanse kvačila koje je vaše vozilo dizajnirano za isporuku. Ovdje ćete naći potisne ležajeve, vilice kvačila, okretne vijke kvačila, glavne cilindre kvačila, , hidraulične cijevi i crijeva i još mnogo toga.