Kočničke hidrauličke tekućine

Prikaz
Poredaj po
-25% NOVI DIO
CASTROL

Brake Fluid DOT 4 1 lt CASTROL 193410256

CA 193410256
77,53 kn 103,38 kn
-25% NOVI DIO
ATE

Ulje za kočnice ATE - SL.6 DOT 4 (ESP/ASR) 20 L 706411

AT 706411
1.047,52 kn 1.396,69 kn
-25% NOVI DIO
STARLINE

STARLINE kočiona tekućine DOT 3 500 ml ACST026

ACST026
25,27 kn 33,69 kn
NOVI DIO
ATE

Ulje za kočnice ATE - "G" DOT 3 - 1 L 705302

AT 705302
Nazovi za cijenu (042 421 015)
-25% NOVI DIO
ATE

Ulje za kočnice ATE - "G" DOT 3 - 5 L 705303

AT 705303
220,11 kn 293,48 kn
-25% NOVI DIO
ATE

ATE - SL.6 DOT 4 (ESP/ASR) 1 L 706402

AT 706402
88,93 kn 118,58 kn
-25% NOVI DIO
COYOTE

COYOTE Ulje za kočnice.DOT 3, 3 l C1312462

AC C1312462
114,92 kn 153,22 kn
-25% NOVI DIO
FEBI

Ulje za kočnice DOT4+ 0.25L - FEBI FEBI BILSTEIN 26748

FB 26748
26,21 kn 34,95 kn
-25% NOVI DIO
FERODO

Ulje za kočnice FERODO Formula 0,5L DSF050A

FE DSF050A
112,95 kn 150,60 kn
-25% NOVI DIO
FERODO

LHS 1 lit FERODO FBH100

FE FBH100
154,62 kn 206,16 kn
-25% NOVI DIO
BOSCH

Ulje za kočnice BOSCH DOT4 30L 1987479110

BO 1987479110
1.394,76 kn 1.859,68 kn
-25% NOVI DIO
TOTAL

TOTAL HBF 4 - 5 litr 150511

TO 150511
259,23 kn 345,64 kn

Kočiona tekućina je glavni krvotok vašeg kočnog sustava, tvar koja pruža hidraulički tlak koji primjenjuju kočnice. Nažalost, često se zanemaruju - sve dok nema curenja i ako je razina u glavnom cilindru u redu, o tome ne razmišljamo. Kočiona tekućina počinje se propadati čim se ulije u vaš kočioni sustav, a nakon nekoliko godina može se pokvariti do točke u kojoj više ne može zaustaviti vaš automobil. Za sigurnu vožnju, posebno u uvjetima poput vuče, vožnje u performansama i utrkama, redovito mijenjajte svoju kočničku tekućinu i napunite je našim kvalitetnim proizvodima. Postoje dvije vrste kočne tekućine, na osnovi glikola i silikona. Potonja tekućina, poznata i kao DOT 5, u redu je za klasične automobile jer neće naštetiti boji ako se prolije. Međutim, s obzirom da se silikonska tekućina lako prozračuje, ne može se koristiti u sustavima kočenja protiv blokiranja, što negira njezinu upotrebu u gotovo svim vozilima kasnih modela. DOT 3, DOT 4 i DOT 5.1 sve su tekućine na bazi glikola i razvrstane su prema njihovim vrelištima, tako da se za svaku primjenu može upotrijebiti prava tekućina. DOT 4 i DOT 5.1 sadrže aditive koji im daju višu tačku ključanja od DOT 3. Sve kočne tekućine imaju dvije točke ključanja, jedno suho i jedno vlažno. Točka suhog vrenja je temperatura na kojoj će čista kočna tekućina ključati. Točka vlažnog vrenja je točka ključanja na kojoj će tekućina koja je apsorbirala vlagu ključati. Dvije su brojke dane jer je tekućina na bazi glikola higroskopna, što znači da lako apsorbira vlagu. Točka suhog vrelišta DOT 3 kočne tekućine, vrste određene za prosječnu uporabu putničkih automobila, je 401 ° F (205 ° C), dok vlažno vrenje pada na 284 ° F (140 ° C). Čak i ako njihovi aditivi povećavaju točku ključanja, DOT 4 i DOT 5.1 slično utječu. DOT 4 ima suhu točku ključanja od 446 ° F (230 ° C) i vlažnu tačku ključanja od 311 ° F (155 ° C). DOT 5.1 ima suhu točku ključanja od 500 ° F (260 ° C), a temperatura vlažnog vrenja smanjena je na 356 ° F (180 ° C).