Uvijeti online kupnje

Uvijeti online kupnje na internet trgovini autostanic.hr

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.

1. Auto Stanić d.o.o., Direktor:Alen Stanić, Dravska 80c, 42202 Trnovec Bartolovečki; upisano u registar Trgovačkog suda u Varaždinu MBS 4152549, OIB:75746481867. Poslovna banka Zagrebačka banka d.d., Varaždin, ŽR: HR6423600001102738965, SWIFT:ZABAHR2X (dalje u tekstu: Trgovac) ovim uvijetima uređuje postupak naručivanja, ugovaranja, isporuke, plaćanja i reklamacije proizvoda i usluga Auto Stanić d.o.o. ponuđenih na ovim stranicama putem sredstava daljinske komunikacije.

2. Proizvodi i usluge iz predhodnog stavka namjenjeni su za prodaju na daljinu privatnim i pravnim subjektima.

3. Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu trgovcu ili pošalje narudžbu pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.autostanic.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva i uredaba Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice www.autostanic.hr predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.

Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju i predugovornu obavijest kada ugovor o kupoprodaji sklapa potrošač, odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.

Sadržaj web stranice www.autostanic.hr je dostupan na hrvatskom jeziku.

Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik

Slike i opisi

Postoji mogućnost da slike i proizvodi nisu identični slikama i opisu tog proizvoda. Stoga zadržavamo pravo na mogućnost pogreške kod slika i opisa proizvoda. Djelatnici web shopa www.autostanic.hr nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave!

Jamstvo

Trgovac se obvezuje da garantira na ispravnost proizvoda. Trgovac daje garanciju Kupcu na nove dijelove i proizvode na rok od 1 godine do 3 godine, ovisno kako je na proizvodu navedeno. Na rabljene proizvode trgovac daje garanciju u trajanju koje ovisi o samom rabljenom proizvodu, i uz uvjet obavezne ugradnje dijela od strane istog. U slučaju ugradnje proizvoda kod nas ili naših partnera dajemo garanciju i na izvršene usluge. Račun i jamstveni list jedini su dokumenti s kojima kupac može ostvariti svoja prava. Putem web shopa www.autostanic.hr kupcu je omogućena kupnja dijela asortimana proizvoda koji se nalaze na stranicama trgovca.

Rabljeni proizvodi su označeni slovnim oznakama (A,B,C) i prema njima se određuje garancija:

  • A - 6 mjeseci ili 10 000 km (ovisno što prije nastupi)
  • B - 3 mjeseca ili 5 000 km (ovisno što prije nastupi)
  • C - 1 mjesec ili 1000 km (ovisno što prije nastupi)

Cijene su s PDV-om.
Valuta je hrvatska kuna (HRK).
Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede za kupnju putem interneta u našoj web trgovini autostanic.hr

Naručivanje

Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. Proizvod može naručiti registrirani korisnik i korisnik kao gost.U slučaju da Auto Stanić d.o.o. iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti djelatnik Auto Stanić d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda, odnosno raskida ugovora.

Kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.

Odluči li se kupac otkazati narudžbu, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac (uvećan za propisanu kamatnu stopu) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

Narudžba potvrđena – ugovor sklopljen

U roku od najkasnije 48 sati ponuđač pregledava narudžbu, provjerava mogućnost dobave proizvoda te potvrđuje ili odbija narudžbu. Ako se cijena u trenutku obrade narudžbe promijeni, ponuđač se obvezuje da će pokušati korisniku ponuditi nižu cijenu ili odgovarajuće rješenje koje bi bilo obostrano zadovoljavajuće.

Ponuđač pridržava pravo nazvati korisnika na njegov telefonski broj. U slučaju potvrde narudžbe porukom „Narudžba potvrđena“ ugovor između ponuđača i korisnika smatra se neopozivo sklopljenim, a u slučaju odbijanja narudžbe, ugovor se ne smatra sklopljenim.

Opoziv narudžbe

Korisnik može opozvati narudžbu u roku od 2 sata nakon predaje narudžbe elektroničkom poštom ili telefonom.

Dobava proizvoda

Većinu novih proizvoda koje imamo u ponudi možemo dobaviti u roku od 1-3 dana. U slučaju da za neki proizvod treba duži rok za dobavu o tome ćemo obavijestiti klijenta ili ponuditi alternativu.

Rabljene proizvode koje imamo u ponudi u većini slučajeva odmah su dostupni, te smo ih u mogućnosti isporučiti isti dan od narudžbe ako je narudžba izvršena do 13 sati.

Prikupljanje podataka

Prilikom pregledavanja naše internetske stranice osigurana je anonimnost. Ne prikupljamo osobne podatke. Svoje osobne podatke kao što su ime, adresa, adresa e-pošte, telefonski broj, dobrovoljno nam povjeravate prilikom registracije u našoj internetskoj prodavaonici u svrhu korespondencije, kupnje ili sudjelovanja u internetskim istraživanjima itd. Auto Stanić d.o.o. može zadržati elektroničke poruke koje ste poslali internetskoj trgovini www.autostanic.hr (webshop@autostanic.hr), poslati ih osobi koja održava internetske stranice ili našim drugim suradnicima koji surađuju u internetskoj prodavaonici.

Oni smiju biti dani na uvid, no samo za unutarnju uporabu tvrtke Auto Stanić d.o.o. i za neprestano poboljšavanje rada u cijeloj tvrtki. Tvrtka Auto Stanić d.o.o. svakodnevno analizira podatke o posjećenosti internetske trgovine www.autostanic.hr, statistiku dnevnih posjeta, dnevno preuzimanje određenih datoteka, iz koje je države bio posjetitelj koji je preuzeo datoteku. Prikupljena statistika služi za poboljšavanje upotrebljivosti i lakše razumljivosti same stranice, a možemo je dostaviti i trećim osobama, no ta vrsta statistike ne sadrži nikakve osobne podatke jer i ne služi u te svrhe.

Trgovac se obvezuje zaštititi privatnost podataka, uključujući osobnih podataka svih Kupaca na www.autostanic.hr web stranicama te će s istima postupati u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima.

Dostava

Opći uvjeti dostave
Naručeni proizvodi dostavljaju se na adresu objekta koji je naveden u narudžbi. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske. Proizvodi se šalju putem kurirskih službi.

Okvirni je rok isporuke od 2 do 4 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Dostava na kopnu je od 2 do 4 radnih dana, dostava na otoke najviše 7 radnih dana, ovisno o rasporedu vožnje trajekata. Rok počinje od trenutka kad Auto Stanić d.o.o. zaprimi uplatu na žiro računu ili ako se radi o pouzeću onda šaljemo istog dana kada je roba naručena ako traženu robu imamo na lageru. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava naručene robe naplaćuje se u skladu s cjenikom prijevozničke tvrtke.

Dostava se obavlja od 8 do 20h radnim danom.


Trenutačni status vaše narudžbe (zaprimljena, u pakiranju, završeno pakiranje, predano na dostavu) možete pratiti u sklopu svog profila kroz modul narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije.

Ostali uvjeti dostave
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.autostanic.hr bez isporuke kupcu i sl. Auto Stanić d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

Plaćanje

Naručene proizvode i usluge kupac može platiti na jedan od sljedećih načina:

1. Plaćanje gotovim novcem po primitku pošiljke:

Opcija plaćanja pouzećem vam omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem nije moguće kod osobnog preuzimanja na našem skladištu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo gotovim novcem, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

2. Plaćanje karticama:

Visa, Mastercard, Meastro, Diners i jednokratno
Premium Visa kreditnim karticama do 12 rata

Diners kreditnim karticama do 12 rata
Mastercard i Visa Avenue Mall kreditnim karticama Zagrebačke banke do 12 rata
Visa Inspire i Maestro karticama Privredne banke Zagreb do 12 rata

3. CorvusWallet

CorvusWallet je metoda plaćanja koja vam omogućuje brža, jednostavnija i sigurnija plaćanja jednom spremljenim karticama. Nema više potrebe za ukucavanja brojeva kartica, datuma isteka i ostalih informacija koje se unose na platnoj formi kada se ne plaća iz CorvusWallet-a. Potrebno je samo unijeti korisničko ime i lozinku korisničkog računa.
Za još bolje iskustvo i brže plaćanje, kao korisnik eKupi i CorvusWallet-a možete povezati svoje korisničke račune prilikom plaćanja na stranici eKupi ili na portalu CorvusWallet-a, nakon čega, po prijavi na svoj autostanic.hr račun, ne morate unositi dodatno korisničko ime i lozinku za pristup CorvusWallet-u, već vam pristupni podaci koje koristite na autostanic.hr vrijede i za CorvusWallet.

4. Virmansko plaćanje

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte, Fine ili sl.
Po zaprimljenoj uplati, započet ćemo s obradom vaše narudžbe. Kako se datumi izrade narudžbe i zaprimanja uplate mogu razlikovati, moguće je pomicanje datuma isporuke.

5. CorvusPay by IBAN

Nova metoda plaćanja za korisnike Internet bankarstva sljedećih banka: Privredne banke Zagreb, Zagrebačke banke i Erste&Steiermärkische banke. Kupac plaća u sigurnom okruženju licenciranog pružatelja platne usluge. Kupac tijekom kupovine inicira plaćanje unosom svog IBAN računa i potvrdom svog identiteta u svojoj banci. Identitet potvrđuje jednakim vjerodajnicama (najčešće svojim tokenom i jednokratnom lozinkom) koje koristi za pristup Internet bankarstvu svoje banke. Kupac dodatno potpisuje transakciju unosom jednokratnog PIN-a kojeg generira svojim tokenom. Nakon što se transakcija u Vašoj banci izvrši, poslat ćemo Vam proizvode iz narudžbe. U slučaju da se transakcija ne izvrši u roku od 5 dana od iniciranja transakcije, narudžba će se automatski poništiti.


* * Nakon ispravno popunjene narudžbenice trgovac kupcu dostavlja potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju je kupac definirao prilikom registracije.
* * U slučaju preuzimanja robe na prodajnom mjestu, naručene proizvode nije moguće podići odmah po uplati, već za njih vrijede uobičajeni rokovi isporuke. Kupac prima dodatnu obavijest e-mailom da je njegova roba spremna za preuzimanje.
* * U slučaju da kupac robu namjerava platiti e-bankingom/virmanom, rok za uplatu je 24 sata. Nakon tog roka trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu preplaćenih sredstava (uvećanih za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun) u roku od najviše 30 dana od dana uplate.

Sigurnost plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

Hvala što koristite CorvusPay!


Tajnost Vaših podataka zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128/256-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebTeh servisa, te obratno.

Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave. Web shop www.autostanic.hr obvezuje se reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručnog priključivanja ili neprikladne upotrebe, strujnog udara i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti. Nakon isteka roka od 7 (sedam) dana, reklamacija i popravak mogući su u ovlaštenom servisu.

 

Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno kroz web formular za reklamacije. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Otkazivanje ugovora

Kupac može otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) radnih dana, a potrošač može, po vlastitom izboru, koristiti i niže priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora potrošač može elektronički ispuniti tako da klikne na Obrazac za jednostrani raskid ugovora. Rok otkazivanja ugovora počinje teći od dana kada je kupac primio proizvod. Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem na shop@autostanic.hr. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac primi pismenu obavijest. U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od 7 dana od otkazivanja ugovora. Proizvod(i) koje vraćate moraju biti kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Korišteni proizvodi ne mogu se vratiti.
Pravo na otkaz ugovora kupac ima sukladno Zakonu o zaštiti potrošača po Osjeku IV, članak 72 koji govori o općim odredbama za ugovore sklopljene na daljinu.
* svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovom članku Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od četrnaest dana,
* u slučaju sklapanja ugovora o kupoprodaji , rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed
*ako je jednom narudžbom potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok iz stavaka 1.ovog članka započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe

Trgovac se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva (uvećan za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun ) u roku od četrnaest (14) radnih dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14) obrt Auto Stanić d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor korisnika na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Prigovor na kvalitetu usluga Auto Stanić d.o.o. korisnici mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Auto Stanić d.o.o., Dravska 80c, 42202 Trnovec B., ili na e-mail adresu: info@autostanic.hr odnosno na telefax broj: 0428310-529. Auto Stanić d.o.o. se obvezuje dati odgovor na prigovor u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora te uz prigovor dostaviti ime, prezime i adresu.

Isključenje prava na otkaz ugovora
Potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 79. Zakona o zaštiti potrošača ako je riječ o ugovoru:

  • o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani prekid ugovora,
  • o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošačeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,
  • o prodaji audio ili videozapisa, te računalnih programa koje je potrošač otpakirao,
  • o prodaji knjiga i drugih publikacija.

 

Rješavanje sporova
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Varaždinu.

Kontakti:
Auto Stanić d.o.o.,

Direktor: Alen Stanić

Dravska 80c, 42202 Trnovec Bartolovečki

email: shop@autostanic.hr

INFO TELEFON: 042/421-015

OIB: 75746481867

MB: 4152549

Temeljni kapital: 20 000,00 kn uplaćen u cijelosti

Žiro račun: HR6423600001102738965, otvoren kod Zagrebačka banka d.d. SWIFT:ZABAHR2X.

Kupnjom proizvoda kupac prihvaća uvjete poslovanja.